نویسنده: بخش تبلیغات
// یکشنبه, ۱۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۰

مینی کامپیوتر یونیوو K3 6006 نهایت عملکرد و پایداری

کامپیوتر کوچک یونیوو مدل UR1 K3-6006U یکی از قدرتمندترین و پر طرفدار ترین محصولات شرکت بهین تکنولوژی در بازار به شمار می‌رود که قدرت پردازشی و امکانات سخت‌افزاری بسیار مناسبی را برای کاربرد های صنعتی، بانک ها، مراکز سازمانی و اداری ارائه می‌دهد.

مینی پی سی یونیوو K3 6006 همان‌طور که از نامش پیداست به پردازنده نسل ششم Core i3 6006U اینتل مجهز شده که با بهره‌گیری از دو هسته و چهار رشته پردازشی، می‌تواند شما را در اجرای هرچه بهتر نرم‌افزارهای عمومی و تخصصی همراهی کند.

چالش سازمان ها و ادارات در سال‌های اخیر به طول کلی دچار تغییرات قابل توجهی شده و شرکت بهین تکنولوژی نیز با درک صحیح این موضوع، رویه طراحی و ساخت محصولات خود را متناسب با سطح نیازهای امروزی تغییر داده است. لزوم به کارگیری سخت‌افزار کارآمد درکنار حفظ توان مصرفی در سطح بهینه و به کارگیری خنک‌کننده بدون فن (Passive) به منظور کاهش توان و حذف نویز از جمله بهینه‌سازی های صورت گرفته روی مینی کامپیوتر یونیوو K3 6006 به شمار می‌روند.

پردازنده دو هسته‌ای نسل شش اینتل که با فرکانس 2 گیگاهرتز فعالیت می‌کند، با کمک گرفتن از چهار رشته پردازشی (Thread) و قابلیت هایپر تریدینگ می‌تواند قدرت پردازشی بیشتری را در شرایط مورد نیاز در دسترس قرار دهد. پردازنده دو هسته‌ای اینتل باتوجه‌به مشخصات فنی خود، تعادل بسیار خوبی میان قدرت و توان مصرفی برقرار کرده و با وجود عملکرد قابل قبول خود، فقط با توان حرارتی 15 وات فعالیت می‌کند. ازاین‌رو به کارگیری آن در یک مینی پی سی می‌تواند صرفه‌جویی قابل توجهی را در مقایسه با کامپیوترهای سنتی در یک سازمان یا اداره که به تعداد زیادی کامپیوتر شخصی نیاز دارند، به وجود می آورد.

علاوه‌بر مشخصات فنی ذکر شده برای پردازنده Core i3 6006U اینتل، باید به وجود 3 مگابایت حافظه نهان سطح سوم (L3 Cache) نیز اشاره کنیم که نقش بسزایی در ارائه عملکرد بسیار خوب این محصول ایفا می‌کند. واحد مجتمع گرافیکی Intel HD 520 که با فرکانس پایه 300 مگاهرتز و فرکانس بوست 900 مگاهرتز فعالیت می‌کند، توان کافی برای پردازش های گرافیکی مورد نیاز برای مصارف صنعتی، سازمانی و اداری را دارد و به میزان قابل توجهی نیاز های شما را تحت پوشش قرار می‌دهد.

پشتیبانی از DirectX 12 و OpenGL 4.5 بخشی از ویژگی‌های نرم‌افزاری واحد گرافیکی HD 520 اینتل به شمار می‌روند. مینی پی سی یونیوو K3 6006 در بخش حافظه به دو اسلات رم DDR3 مجهز شده که با بهره‌گیری از آن‌ها می‌توانید حداکثر 16 گیگابایت حافظه روی این محصول نصب کنید. شرکت بهین تکنولوژی در کانفیگ استاندارد خود، اقدام به نصب یک ماژول رم با ظرفیت 8 گیگابایت کرده که برای کاربرد ها و مصارف مختلف در سطح بسیار مناسبی ارزیابی می‌شود. با بهره‌گیری از 8 گیگابایت حافظه رم قادر به اجرای بسیاری از نرم‌افزار‌های عمومی و تخصصی در سطح مطلوبی خواهید بود و امور روزانه مانند وب گردی و کار با سامانه‌های آنلاین دولتی نیز با سرعت قابل قبولی انجام می‌شوند.

در بخش ذخیره‌سازی با وجود یک اسلات mSATA، امکان نصب درایو های پر سرعت SSD فراهم شده و مینی کامپیوتر یونیوو مدل K3 6006 نیز به یک درایو با حجم 128 گیگابایت مجهز شده که برای نصب سیستم‌عامل و نرم‌افزار‌های مورد نیاز برای مصارف سازمانی و اداری بسیار مناسب است. در صورتی که به فضای ذخیره‌سازی بیشتری نیاز دارید، امکان اتصال هارد دیسک پرتابل ازطریق پورت های USB 3.0 وجود دارد. درایو های پر سرعت mSATA علاوه‌بر ارائه پهنای باند قابل قبول، حساسیت بسیار کمتری نسبت به ضربه، شوک، تکان خوردن دستگاه یا میز کار و مواردی از این قبیل در مقایسه با هارد دیسک ها از خود نشان می‌دهند.

بدنه فلزی مینی پی سی یونیوو K3 6006 که به رنگ مشکی درآمده، باتوجه‌به بهره‌گیری از ساختار بدون فن (خنک‌سازی Passive) برای کنترل حرارت سخت‌افزار داخلی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. به‌دلیل بهره‌گیری از کیفیت ساخت بسیار بالای آلیاژ آلومینیوم در بدنه زیبا و خوش ساخت کامپیوتر کوچک Univo، دمای کاری پردازنده دو هسته‌ای اینتل در سطح مطلوبی کنترل می‌شود.

در طراحی هوشمندانه یونیوو، دو لایه هیت سینک به کار رفته که یک لایه درون شاسی و لایه دوم نیز روی سطح بدنه وجود دارد. در حقیقت شرکت بهین تکنولوژی با طراحی شیار دار قسمت بیرونی بدنه که در نواحی کناری نیز امتداد یافته، حرارت تولید شده توسط سخت‌افزار داخلی را به خوبی پراکنده می‌کند. در نتیجه دمای کاری پردازنده Core i3 6006U اینتل که با بهره‌گیری از لیتوگرافی 14 نانومتری و مبتنی بر معماری Skylake همواره تحت کنترل بوده و با اندکی گردش هوای محیط می‌توانید شرایط بسیار خوبی را در بخش دمای CPU تجربه کنید.

روی پنل جلوی کامپیوتر کوچک یونیوو به چهار پورت USB 2.0 و یک پورت LTP دسترسی خواهید داشت و کلید پاور نیز در گوشه سمت راست پنل به چشم می خورد. پورت های متنوعی مانند HDMI، VGA به‌عنوان خروجی تصویر، دو عدد USB 3.0، دو عدد USB 2.0، دو پورت COM، پورت شبکه گیگابیتی RJ45 و جک های صوتی 1.8 اینچی مخصوص میکروفون و هدفون روی پنل پشت دستگاه وجود دارند که مجموعه بسیار کامل و ارزشمندی را تشکیل داده‌اند.

به کارگیری پورت های LPT و COM برای کاربران شاغل در مراکز سازمانی و صنعتی بسیار مفید بوده و قادر به نصب انواع تجهیزات خاص با استفاده از مینی کامپیوتر یونیوو K3 6006 خواهند بود. به کارگیری دو خروجی تصویر متنوع شامل HDMI و VGA به کاربران حرفه‌ای اجازه اتصال مینی پی سی به دو مانیتور را می‌دهد تا به این ترتیب فضای کار بیشتری را در محیط سیستم‌عامل مورد نظر خود تجربه کنند. تمام امکانات ذکر شده در بدنه‌ای با ابعاد 179×52×214 میلی‌متر قرار گرفته و باتوجه‌به پشتیبانی از پایه VESA که درون جعبه محصول قرار دارد، امکان نصب آن روی دیوار، پشت مانیتور و نقاط مختلف میز کار وجود دارد. کامپیوتر کوچک یونیوو K3 6006 با گارانتی شرکت بهین تکنولوژی، امکانات بسیار مناسب و قیمت رقابتی در بازار به فروش می‌رسد.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده