نویسنده: بخش تبلیغات
// یکشنبه, ۱۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۰

رایگان از دیجیتون کارتون تماشا کنید!

به مناسبت روز ملی کودک، بدون اشتراک از دیجیتون استفاده کنید.

داستان دیجیتون از سال ۹۴ آغاز شد. گروهی که در راستای دغدغه‌ی مشترک خانواده‌ها در تلاش بود فضایی را ایجاد کند تا خانواده‌ها مخصوصا کودکان بتوانند با خیالی آسوده اوقات فراغت خود را در دنیای دیجیتال سپری کنند.

دیجیتون با هدف تبدیل شدن به بزر‌گ‌ترین بستر سرگرمی دیجیتال کودک در ایران از سال ۹۵ فعالیت خود را شروع کرد و به‌طور تخصصی در حوزه محتوای کودک فعالیت دارد.

این بستر بزرگ ابتدا با بخش VOD یا همان سرویس اشتراک‌گذاری ویدیو عملکرد خوبی در حوزه کودک از خود نشان داد. داشتن آرشیوی بزرگ از انیمیشن‌های بزرگ و خاطره‌انگیز و همین‌طور دوبله‌های اختصاصی سبب شد تا دیجیتون خیلی زود مخاطبین زیادی پیدا کند. مخاطبینی که به واسطه جذابیت بالای دنیای انیمیشن‌ها، فقط شامل کودکان نمی‌شدند. به هر حال ماجراهای دنیای باب اسفنجی، شرک و حتی داستان اسباب بازی‌ها برای بزرگسالان و جوانان نیز جذاب است.

رفته رفته محتوای دیجیتون پر و بال بیشتری گرفت و با توجه به دغدغه‌ی خانواده‌ها علاوه بر محتواهایی همچون انیمیشن دوبله فارسی، محتوای آموزشی و مخصوص کودکان نیز به دیجیتون اضافه شد. از سال ۹۸ و با شیوع ویروس کرونا محتوای درسی و آموزشی دیجیتون رنگ و بوی دیگری گرفت و تیم محتوای این بستر با جدیت بیشتری مشغول به کار شدند. به واسط شرایط حاکم بر جامعه، محتوای آموزشی مناسب با سنین مختلف در دسترس قرار گرفت تا کاربران بتوانند در کنار سرگرمی به یادگیری نیز بپردازند.

از نکات عمده و جذاب دیجیتون در خصوص استفاده خانواده‌ها از این بستر این است که آن‌ها این امکان را دارند تا با توجه به امکاناتی که دیجیتون در دسترس آن‌ها قرار می‌دهد سطح دسترسی فرزند خود را به محتوای داخل این مجموعه انتخاب کنند. در واقع دیجیتون تمام تلاش خود را کرده تا بتواند فضایی امن و پویا را برای کودک و خانواده خلق کند.

حال دیجیتون با بهره‌مندی از محتواهایی مانند انیمیشن، کارتون، فیلم سینمایی، سریال، ویدیو آموزشی، ویدیو موزیکال و بازی به بزرگ‌ترین بستر سرگرمی دیجیتال کودک در ایران تبدیل شده است. شما هم‌اکنون در این مجموعه به بیش از ۱۰هزار محتوایی ویدیویی و بازی دسترسی دارید.

از آن‌جایی که روز جمعه ۱۶ مهر با روز ملی کودک مصادف بود، دیجیتون در نظر دارد تا از شنبه ۱۷ مهر ماه به مدت یک هفته تمامی محتوای خود را به همین منظور به رایگان در دسترس قرار دهد. بنابراین علاقه‌مندان می‌توانند بدون نیاز به داشتن اشتراک از تمامی محتوای دیجیتون به مدت یک هفته بهره ببرند. این اتفاق فرصت بسیار مناسبی است تا علاقه‌مندان به دنیای وسیع انیمیشن به هزاران دقیقه محتوا دسترسی پیدا کنند. همین‌طور خانواده‌ها می‌توانند در بستری ایمن کودکان خود را به رایگان سرگرم کنند و از خدمات دیجیتون لذت ببرند.

اگر تا به حال استفاده از دیجیتون را تجربه نکرده‌اید می‌توانید از طریق اپلیکیشن اندروید، iOS، سایت و تلویزیون‌های هوشمند به این بستر دسترسی پیدا کنید. فراموش نکنید که یک هفته استفاده رایگان به مناسبت روز ملی کودک تنها تا پایان روز ۲۳ مهر پابرجاست.

دسترسی به سایت و اپلیکیشن دیجیتون از طریق لینک زیر:

https://digitoon.tv

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده