نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۱۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۰

از کجا کاردانو بخریم

کاربران ایرانی علاقه زیادی به خرید و فروش کارداتو دارند. این ارز در سال گذشته به صورت متوسط از میانگین ارزهای دیجیتال بازدهی بیشتر داشته است.

این موضوع در کنار مطرح بودن به عنوان یک ارز دیجیتال سبز که استخراج آن به انرژی کمی نیاز دارد برای بسیاری از کاربران جذاب بوده است.

حال اگر بخواهیم در نگاهی تخصصی تر کاردانو رو معرفی کنیم باید گفت؛ کاردانو یک شبکه مبتنی بر بلاک چین است که ارز دیجیتال آن «Ada» نام دارد. این شبکه در کنار امکان انتقال پول دیجیتالی از ثبت قراردادهای هوشمند و ساخت برنامه‌های غیرمتمرکز به صورت کامل پشتیبانی می کند. به صورتی که عده زیادی کاردانو را رقیبی برای اتریوم، ایاس و دیگر پلتفرم‌های قرارداد هوشمند محسوب می کنند. در ادامه روش های مختلف ممکن خرید cardano  را بررسی خواهیم کرد، در پایان نیز به صورت کامل خرید و فروش کاردانو را از مانکس724 به شما آموزش خواهیم داد.

 روش های مختلف خرید ارز دیجیتال کاردانو:

در پاسخ به سوال از کجا می توانم کاردانو بخرم، باید گفت، روش های مختلفی برای خرید این ارز دیجیتال وجود دارد که همگی آنان نیز به صورت آنلاین قابل انجام هستند. شما از روش های که در این قسمت مطرح می شود علاوه بر کاردانو می توانید برای خرید ارزهای دیجیتال دیگر مانند پرفکت مانی، بیت کوین، تتر، ترون و سایر ارزهای دیجیتال نیز استفاده کنید.

  • دوستان و آشنایان: این روشی است که در گذشته و پیش از محبوب شدن ارزهای دیجیتال بیشتر از آن استفاده می شد اما دیگر در بسیاری از مواقع عملی نیست. برای مثال هم حجم خرید و فروش های افزایش یافته و هم شاید نخواهیم دیگران متوجه خرید و فروش ما شوند.
  • شبکه های اجتماعی: در زمینه خرید ارز دیجیتال کاردانو یا آدا گروه ها و کانال های بسیاری در تلگرام و سایز شبکه های اجتماعی فعالیت می کنند. اما با توجه به ذات شبکه های اجتماعی خرید و فروش در آنان پرریسک است و ممکن است هکرها و کلاه برداران از شما سواستفاده کنند.
  • صرافی های خارجی و داخلی: یکی از امن ترین روش های خرید ارز دوج کوین، خرید از صرافی های آنلاین می باشد. سایت های بسیاری در این زمینه فعالیت می کنند از جمله صرافی ایرانی مانکس 724 و بایننس. این صرافی ها امکان خرید و فروش تعداد زیادی ارز دیجیتال را با سرعت بالا برای شما فراهم می کنند. از جمله مزایای صرافی های آنلاین می توان به موجودی زیاد ارز ها و همچنین کارمزد کم اشاره کرد. اگر شما به حساب های دلاری خارجی همچون مسترکارت، پی پال یا ویزاکارت دسترسی دارید استفاده از بایننس برای شما بسیار راحت تر خواهد بود. اما بدلیل عدم دسترسی ایرانی ها به این روش های پرداخت خرید کاردانو با ریال از این سایت های ایرانی معمولا ساده تر است.

با توجه به توضیحات بالا پیشنهاد ما استفاده از صرافی های ایرانی است. صرافی های ایرانی معتبر بسیاری نیز وجود دارند که می توانند خدمات خوبی به شما ارائه دهند. شما قادر خواهید بود که با هر کارت شتابی، ارز دیجیتال مورد نظر خود را خریداری کنید. شاید صرافی های ایرانی نسبت به صرافی های خارجی دارای تنوع کمتری باشند ولی آنها نیز ارز های زیادی را برای کاربران خود در دسترس قرار می دهند. به عنوان بهترین سایت ایرانی خرید ارز دیجیتال کاردانو در حال حاضر می توان سایت مانکس 724 را نام برد که دارای مزایای همچون کارمزد کم، تنوع مناسب ارز های دیجیتال و پشتیبانی فارسی است.

آموزش ثبت نام در مانکس 724:

برای خرید اول از مانکس724 شما لازم است گام های زیر را طی کنید. البته پس از یکبار انجام دیگر لزومی به تکرار آن ها نیست:

  1. افتتاح کیف پول ارز دیجیتال: کافی است شما کیف پولی را که می خواهید با آن کار کنید را انتخاب کنید. پیشنهاد ما استفاده از کیف پول تراست والت است که به صورت کلی سریع تر و راحت تر از سایر ارزهای دیجیتال می باشد.
  2. ارسال مدارک: متاسفانه امکان خرید کاردانو بدون احراز هویت در سایت مانکس724 وجود ندارد. احراز هویت بنابر قوانین خرید و فروش ارزهای دیجیتال در ایران اجباری است. چنانچه شرکت یا فردی قصد فروش ارزهای دیجیتال بدون احراز هویت داشت می توانید در رفتار صادقانه آن ها شک کنید.
  3. پیام به پشتیبانی و درخواست احراز هویت: این گام اختیاری است اما کمک می کند که سریعتر مدارک شما بررسی و تایید گردد.
  4. خرید و واریز اتوماتیک: پس از تایید هویت شما می توانید به صورت اتوماتیک و با استفاده از کارت شتاب خود به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهید. ارز دیجیتال خریداری شده توسط شما به صورت اتوماتیک واریز خواهد شد.

آموزش خرید کاردنو در مانکس724:

امکان خرید و فروش کاردانو برای تمام کاربران مانکس724 به شرط ثبت نام و احراز هویت در سایت فراهم شده است. اگر قصد خرید دوج کوین از مانکس 724 - https://monex724.com/buy-cardano-ada دارید، در منوی کشویی سمت راست همانطور که در شکل پایین نمایش داده شده است بر روی گزینه "خرید رمز ارز" کلیک کنید.

مانکس 724

سپس از میان لیست ارزهای موجود کاردانو را پیدا کنید یا از طریق کادر سرچ آن را جستجو کنید. تا در لیست جستجو نتایج برای شما نمایش داده شود. حالا گزینه خرید را انتحاب کنید، تا به فرم خرید راهنمایی شوید. در این قسمت شما وارد فرم خرید از سایت مانکس شده اید.

مانکس ۷۲۴

در ادامه  پس از وارد کردن آدرس والت باید حالا مشخص کنید به چه مقداری کاردانو نیاز دارید. با وارد کردن مقدار مورد نیاز شما می توانید اطلاعات مربوط به کل مبلغ پرداختی و کارمزد انتقال را مشاهده کنید. این کارمزد مربوطه به شبکه است. حال روی دکمه ثبت سفارش کلیک کنید. شما در این مرحله در آخرین گام برای خرید هستید، صحت اطلاعات موجود را بررسی کنید و روی  "تاییدوپرداخت" کلیک کنید. پس از کلیک شما به درگاه بانکی هدایت خواهید شد. لازم به ذکر است که ما پیشنهادی به خرید و فروش هیچ ارزی را به شما پیشنهاد نمی دهیم، خود شما با توجه به پیش بینی قیمت کاردانو خود می توانید اقدام به خرید و فروش کنید.

آموزش فروش کاردانو در مانکس724:

برای شروع فروش همانند مراحلی که برای خرید توضیح داده شد ابتدا ارز کاردانو را انتخاب کنید، سپس فرم فروش زیر برای شما نمایش داده خواهد شد. همانطور که مشخص است قیمت خرید کاردانو در مانکس724 از شما و همچنین کل مبلغ موجودی ریالی سایت برای شما نمایش داده شده است.

برای پر کردن فرم فروش ابتدا باید حساب بانکی که می خواهید مبلغ ریالی به آن واریز شود را انتخاب کنید، مشخص کنید قصد فروش چند کاردانو به سایت را دارید، پس از آن مقدار کل تومانی که دریافت خواهید کرد نمایش داده خواهد شد. بر روی دکمه "ثبت سفارش" کلیک کنید. در مرحله پایانی شماره کیف ما برای شما نمایش داده شده است، شما می توانید فروش کاردانو خود را از طریق شبکه adaبراحتی انجام دهید.

نتیجه گیری:

در این مطلب به صورت کامل شیوه "ثبت نام"، "خرید" و "فروش" کرادانو را به عنوان یکی از رمز ارزهای محبوب آموزش دادیم. لازم است به شما اطلاع دهیم که علاوه بر کاردانو شما می توانید دقیقا به همان شیوه ای که در بالا آموزش داده شد سایر ارزهای دیجیتال همچون بیت کوین، تتر، وب مانی، پرفکت مانی و بیش از 100 ارز دیگر را براحتی خرید کنید.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده