نویسنده: بخش تبلیغات
// یکشنبه, ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۰

خرید PS5 از فروشگاه حاجی گیم

سونی! نام یکی از غول‌های تکنولوژی که در حوزه گیمینگ نیز به خوبی درخشیده است. پلی استیشن، کنسول بازی محبوب سونی که هر نسخه از آن با ویژگیهایی غافلگیرکننده می‌تواند کاربران را به وجد بیاورد.

درمورد آخرین نسخه آن یعنی پلی استیشن 5 نیز این موضوع صدق می‌کند اما با شدت چندین برابر! بله درست متوجه شده اید، PS5 خیلی بیشتر از نسخه های قبلی خود توانست مورد استقبال کاربران قرار گیرد. حتی در روزهای اولیه عرضه این کنسول با وجود قیمت نجومی که داشت، باز هم درصد قابل توجهی از افراد درنگ نکرده و نسبت به خرید آن اقدام کردند. هرچند هنوز هم هستند کسانی که موفق به خریداری این غول گیمینگ نشده اند. در این بخش هرآنچه را باید درباره خرید PS5 بدانید، به شما خواهیم گفت.

دیسک خور یا دیجیتال؟ مسئله این است!

اولین موضوعی که هنگام خرید ps5 باید مدنظر قرار دهید این است که به‌دنبال کدام نسخه از دستگاه هستید؟ نسخه دیسک خور یا دیجیتال؟ این دو از نظر سخت‌افزاری تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. تنها تفاوت آن‌ها اندکی در ظاهر و البته سبک اجرای بازی‌ها است. بدین معنا که در نسخه دیجیتال امکان اجرای بازی‌ها ازطریق دیسک وجود نداشته و تنها با دانلود کردن بازی‌های موردنظرتان می‌توانید آن‌ها را در دستگاه خود داشته باشید. این موضوع باعث شده تا قیمت نسخه دیجیتال در مقایسه با نسخه استاندارد کمتر باشد. از طرفی نسخه دیجیتال کمی باریک تر و سبک تر طراحی شده است.

دسته دوال سنس کنار گلدان

خرید دسته بازی ps5

بی شک یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین تجهیزات گیمینگ، دسته بازی یا کنترلر است. سونی نیز این موضوع را مدنظر قرار داده و با ارائه دسته بازی دوال سنس همراه‌با پلی استیشن 5، تجربه یک بازی هیجان انگیزتر و واقعی تر را به کاربران هدیه کرده است. دوال سنس با نسخه های پیشین خود تفاوت زیادی دارد. دسته بازی دوال سنس بزرگ تر و سنگین تر از دوال شاک 4 طراحی شده و به همین علت به خوبی در دست جای می‌گیرد.

لوگوی همیشگی سونی و اشکال هندسی معروف آن روی کلیدهای دوال سنس حک شده‌اند اما این بار سونی طراحی بی رنگ را برای این المانها بکار برده و ظاهر خاصی به دوال سنس سفید بخشیده است. باتری بکار رفته در دوال سنس در مقایسه با دوال شاک 4 بهتر بوده و شاهد پورت USB-C روی بدنه دسته هستیم. حساسیت بالای تریگرها در این دسته بازی از دیگر قابلیت های قابل‌توجه آن بشمار می‌رود.

از دیگر ویژگیهای قابل‌توجه دوال سنس می‌توان به کیفیت بالای اسپیکر داخلی آن اشاره کرد که به مراتب بهتر از اسپیکر داخلی دوال شاک 4 عمل می‌کند. همین موضوع می‌تواند میزان واقعی بودن بازی را برای کاربر چندین برابر کند. ترکیب این ویژگی با قابلیت Haptic Feedback می‌تواند تجربه بینظیری را برای گیمرها به ارمغان بیاورد. سیستم حسگرهای لمسی جایگزینی برای سیستم ویبره نسل‌های گذشته تلقی شده که با استفاده از موتورهای لرزشی ثابت و ارائه تجربه لرزشی تقریبا یکنواخت، بازخوردهای مختلفی ازطریق دسته بازی به بازیکن منتقل خواهد شد.

مردی جوان در حال بازی کردن روی پلی استیشن ۵

بازی‌های پلی استیشن 5

قطعا هر گیمری پس از خرید کنسول بازی، به‌دنبال بازی‌های جذاب و هیجان انگیز برای آن است. هر کنسول بازی دارای چندین بازی انحصاری است که ps5 نیز از این قاعده مستثنی نیست. Demon's Souls ،Spider-Man: Miles Morales ،Godfall و Destruction AllStars از جمله بازی‌های انحصاری محبوب پلی استیشن 5 هستند. البته بازی‌های زیادی وجود دارند که هر یک برای طرفداران خود جذاب بوده و کاربران زیادی تمایل به استفاده از آن‌ها دارند. برای داشتن بازی‌های مورد علاقه‌تان می‌توانید دیسک آن را خریداری کرده یا ازطریق اکانت های قانونی و اشتراکی اقدام کنید؛ در صورتی که کنسول شما از نوع دیجیتال باشد، راه دوم برایتان بهترین گزینه خواهد بود.

مشکل اصلی اینجا است که خرید انواع دیسک های بازی می‌تواند هزینه زیادی را برای گیمرها به همراه داشته باشید. از طرفی بسیاری از فروشگاهها اکانت های قانونی را با قیمت‌های گزاف و در مورادی گران تر از دیسک های بازی به فروش می رسانند که در این حالت کاربر متضرر خواهد شد. فروشگاه حاجی گیم طیف گسترده‌ای از اکانت های قانونی و اشتراکی انواع بازی‌های جذاب و روز دنیا را با نازلترین قیمت موجود در بازار به فروش می‌رساند. بنابراین شما می‌توانید جهت خرید اکانت های قانونی ps5 به فروشگاه معتبر حاجی گیم مراجعه کنید. نکته قابل‌توجه اینجا است که حاجی گیم نحوه استفاده از این اکانت ها را به شما آموزش خواهد داد.

قابلیت backward compatibility در پلی استیشن 5

سونی در ساخت کنسول بازی پلی استیشن 5 تمام تلاش خود را کرده تا این دستگاه از ویژگیهای برجسته ای برخوردار باشد. در این راستا، ps5 به قابلیت backward compatibility مجهز شده است. اولین شرکت که برای نخستین بار این قابلیت را در کنسول‌های بازی بکار گرفت، مایکروسافت بود. به‌لطف این ویژگی، کاربران می‌توانستند بازی های نسل قدیمی را روی کنسول جدید نیز اجرا کنند.

باتوجه‌به بازی های پرتعداد و محبوب کنسول بازی ps4، سونی امکان تجربه این بازی‌ها در کنسول جدید خود را نیز به کاربران داده است. حدود ۴۰۰۰ بازی از ps4 در نسل جدید کنسول سونی نیز قابل اجرا هستند و این به‌لطف قابلیت backward compatibility امکان‌پذیر است. بنابراین اگر اکانت بازی یا دیسکی خریداری کردید که برای ps4 بود اما اجرای آن در پلی استیشن 5 نیز امکان‌پذیر است، بدانید که قابلیت backward compatibility این امکان را برایتان مهیا کرده است.

تجهیزات جانبی پلی استیشن 5

بدون شک داشتن تجهیزات گیمینگ باکیفیت می‌تواند لذت و هیجان بازی را چندین و چند برابر کند. اما پیدا کردن لوازم جانبی مخصوص بازی از برندهای معتبر همراه‌با تضمین اصالت کالا و قیمت کف بازار برای کاربران قطعا دشوار است. فروشگاه معتبر حاجی گیم مفتخر است با سابقه درخشان در حوزه فروش تخصصی انواع کالاهای گیمینگ به‌صورت حضوری و آنلاین، بهترین ها را با مناسب ترین قیمت به شما عزیزان عرضه کند. انواع هدست های بازی، ماوس و کیبوردهای گیمینگ، صندلی های گیمینگ از برندهای معتبر دنیا و هزاران کالای دیگر را با قیمت کف بازار در فروشگاه حاجی گیم می‌توانید خریداری کنید.

خرید ps5 از حاجی گیم

همیشه در هر کسب و کاری، عده‌ای با هدف دزدی و فریب دادن افراد جهت کسب منفعت، اقدام به انجام امور ناشایست می‌کنند. کنسول‌های بازی همچون ps5 ازطریق واسطه های گوناگون وارد کشور می‌شوند و تا زمانی‌که به‌دست مصرف‌کنندگان برسد، مراحل زیادی را طی می‌کنند.

از آنجایی که وارد کردن اجناس و عبور آن‌ها از گمرک به‌صورت بسته‌بندی شده دشوار است، برخی افراد کنسول و قطعات آن را از جعبه خارج کرده تا فرایند راحتتری برای ورود کالا در پیش داشته باشند. در این بین، عده‌ای فرصت طلب اقدام به تعویض قطعات دستگاه و اقلام همراه آن کرده و نمونه های تقلبی را جایگزین می‌کنند. درنهایت محصول را با قیمت ارزان‌تر از نرخ کنونی بازار به خریداران عرضه می‌کنند. کاربران نیز گاها با دیدن قیمت پایین‌تر تحریک شده و در دام این افراد می افتند.

بنابراین می‌توان گفت در این بازار آشفته، کمتر فروشنده ای را می‌توانید پیدا کنید که اصالت کالا را برایتان تضمین کند. بنابراین توصیه می‌شود حتما از فروشگاهی کنسول بازی پلی استیشن 5 را خریداری کنید که اصالت کالا را برایتان تضمین کند. این امکان در فروشگاه معتبر حاجی گیم برایتان فراهم خواهد بود.

خرید اقساطی پلی استیشن 5

قیمت بالای پلی استیشن 5، اصلی‌ترین مانع برای بسیاری از افراد جهت خرید این کنسول بازی محبوب است. اما حاجی گیم یک شرایط استثنائی جهت خرید ps5 برای شما عزیزان فراهم کرده است. جهت آگاهی از شرایط خرید اقساطی  ps5 می‌توانید به وب سایت حاجی گیم مراجعه کنید.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده