نویسنده: بخش تبلیغات
// یکشنبه, ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۰

اجاره ویلا در ترسناک ترین مناطق ایران

بسیاری از افراد و گردشگران، قصد دارند به اماکن و گردشگاه‌هایی مسافرت کنند که نوعی حس ماجراجویی یا کنجکاوی و هیجان را برای آن‌ها به وجود آورد.

مناطقی غیر قابل ‌پیش‌بینی و گاهی ترسناک. در این مقاله قصد داریم برخی از مناطق ترسناک ایران را معرفی کنیم و داستان‌های پیرامون آن را بیان کنیم.

تالاب ارواح شمال

تالاب ارواح، ‌عنوان یک دریاچه است که در دوازده کیلومتری نوشهر در استان مازندران قرار گرفته ‌است. در این تالاب، تنه درختان مرده زیادی وجود دارد. از طرف دیگر، وجود مه غلیظ پیرامون این درختان و سروصدای حیوانات وحشی در اطراف آن، احساسی از ترس و هیجان را در تماشاگر به وجود می‌آورد. این منظره، بسیار ترسناک است.

همین عامل نیز باعث شده تا نام این تالاب، تالاب ارواح باشد. با اجاره ویلا شمال می‌توانید در این منطقه اقامت داشته باشید و از این مکان هیجان‌انگیز بازدید کنید.

تالاب ارواح شمال در نوشهر

قلعه جنی کیش

این قلعه، یکی از هیجان‌انگیزترین قلعه‌هایی است که در کشور ایران و در منطقه کیش واقع شده ‌است. قلعه جنی، در نزدیکی‌های کشتی یونانی قرار گرفته ‌است. مردم محلی کیش، معتقدند در گذشته، این قلعه، محل زندگی جن‌ها بوده‌است، بنابراین حواستان باشد که در هنگام شب، برای بازدید از این منطقه اقدام نکنید، چراکه اگر نیاز به کمک پیدا کنید هیچ کدام از مردم محلی، به کمک شما نخواهند آمد.

 هر چند بازدید از این منطقه در هنگام غروب و شب، هیجان بسیار بیشتری را برای شما ایجاد خواهد کرد.

برای بازدید کردن از این منطقه، اجاره سوئیت در کیش و اقامت در آن، اقدام بسیار مناسبی است.

ریگ جن در نزدیکی اصفهان

این منطقه نیز یکی از مخوف‌ترین مناطق در کشور ایران است که به آن مثلث برمودای ایران، نیز گفته می‌شود. منطقه ریگ جن در مناطق کویری سمنان و در نزدیکی استان اصفهان واقع‌ شده است که با اجاره سوئیت در اصفهان یا سمنان می‌توان از آن دیدن کرد. این منطقه به ‌طور کامل، خالی از هرگونه سکنه‌ است، بنابراین در صورت بازدید از ریگ جن، هیچ موجود زنده‌ای در اطراف آن نخواهید دید.

صعب‌العبور بودن، یکی از ویژگی‌های اصلی این منطقه است. از طرف دیگر این منطقه، از گرم‌ترین نقاطی است که در جهان وجود دارد. گفته شده ‌است که تاکنون هیچ فردی نتوانسته از این بیابان، جان سالم به ‌در ببرد و از آن عبور کند.

در این کویر مخوف، اتفاق‌های بسیاری روی ‌داده است. اما پاسخ دقیقی برای هیچ کدام از این اتفاقات وجود ندارد.

برخی معتقدند این منطقه، یک منطقه نفرین ‌شده است و محل زندگی جن‌ها است. برخی نیز بر این باورند که ارواح پلید بسیاری در این بیابان زندگی می‌کنند و شیاطین بر این منطقه، حکمرانی دارند. بعضی از مردم محلی نیز می‌گویند که توانسته‌اند حتی در بعضی از زمان‌ها صدای صحبت اجنه را بشنوند. همچنین گفته می‌شود که اگر کسی پا به این منطقه بگذارد، توسط زمین بلعیده خواهد شد.

باغ سنگی کرمان

باغ سنگی، از دیگر مناطق هیجان‌انگیز برای مسافرت و گردشگری است. این باغ در شهر سیرجان واقع ‌شده است. در این شهر، یک ‌باغ وجود دارد که از درختانی خشکیده، پر شده ‌است.

باغ سنگی کرمان درختانی که سنگ بهشون آویزونه

میوه‌های این باغ، همه از جنس سنگ هستند. وجود این میوه‌ها روی درختان خشک باغ، منظره‌ای بسیار وحشتناک را برای تماشاگر ایجاد می‌کند. مالک اصلی باغ سنگی درگذشته، فردی بوده که درویش خان اسفندیارپور نامیده می‌شده ‌است. این باغ نیز به نام باغ درویش خان شناخته شده ‌است.

وقتی‌که درختان این باغ، خشک می‌شوند، درویش خان، درختان خشکیده را از خاک خارج می‌سازد و سپس دوباره آن‌ها را می‌کارد. او سپس سنگ‌های مختلفی را از کوه‌ها جمع‌آوری می‌کند و بر درختان، آویزان می‌کند. مردم محلی بر این باورند که درویش خان در بسیاری از مواقع، سر گوسفندانی را که با حمله‌ گرگ‌ها کشته می‌شدند از این درختان آویزان می‌کرده ‌است. مردم محلی به‌شدت به این کار وی معترض بودند و توانستند جلوی این اقدام او را بگیرند. 

گورستان جن‌ها

گورستان جن‌ها در نزدیکی‌های بندر چابهار، در روستای تیس واقع شده‌ است. این گورستان، بسیار قدیمی است. سنگ قبرهای موجود در این گورستان بسیار بزرگ است و حالتی غیر عادی دارد. روی این سنگ‌ها اشکال عجیب و غریبی وجود دارد.

مردم محلی چابهار بر این باورند که این محل، محلی برای دفن اجساد جن‌ها بوده‌است. چون تا به ‌حال دیده نشده که انسانی، جسدی را در این ناحیه دفن کنند. یکی از هیجان‌انگیزترین زمان‌ها برای بازدید از گورستان جن‌ها، شب‌ها است.

چراکه در هنگام شب، از این گورستان، صداهای بسیار عجیبی به گوش می‌رسد. مردم محلی بر این باورند که صداهای شنیده ‌شده از این گورستان، صدای عزاداری جن‌ها برای درگذشتگانشان است.

با اجاره سوئیت در اصفهان، شمال کشور، کیش و … می‌توانید به تمامی مناطق هیجان‌انگیز کشور مسافرت کنید و در مورد اقامت خود نیز نگرانی نداشته باشید. 

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده