نویسنده: بخش تبلیغات
// شنبه, ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۰

معرفی اتاق فرار و اسکیپ روم های ترسناک در T4F

اتاق فرار یا همان اسکیپ روم یکی از سرگرمی‌های پرطرفداری است که با ژانرهای مختلف، مخاطبین زیادی را با سلایق گوناگون به خودش جذب می‌کند.

اتاق فرار یا اسکیپ روم چیست؟

اتاق فرار در اصل یک بازی است که در آن چند نفر در یک محیط طراحی شده همراه با دکوراسیون جذاب و مطابق با سناریوی بازی با هم مشارکت می‌کنند؛ تا در یک زمان مشخص، معما و رمز موجود در آن اتاق را پیدا کرده و با خروج از آن بتوانند برنده بازی شوند. معمولا اسکیپ روم ها انواع مختلفی دارند؛ اما یکی از پرطرفدارترین آن‌ها اتاق فرار ترسناک است. بدون شک هیجان لذت‌بخشی که در اتاق فرار ترسناک تجربه می‌کنید را هیچ وقت فراموش نخواهید کرد.

به همین دلیل ما در ادامه چند نمونه اتاق فرار ترسناک و هیجان‌انگیزی را با هم بررسی می‌کنیم که جزء مهیج‌ترین اسکیپ روم ها به شمار می‌روند.

اتاق فرار بازگشت آنابل به خانه

اگر داستان موجودات ماورائی برای شما مهیج است، اتاق فرار بازگشت آنابل به خانه می‌تواند برایتان خیلی جذاب باشد.

معمولا اتفاقات عجیب زمانی رخ می‌دهند که شما فکرش رو هم نمی‌کنید؛ آن هم درست وقتی که به همراه دوستانتون آخر هفته راهی خارج شهر می‌شید. هوا تاریکه و بارونی. یک دفعه صدای عحیبی میاد، انگار ماشین داره خراب میشه و یواش یواش دیگه راه نمیره! همون موقع از دور چشمتون به یک خونه می‌افته و تصمیم می‌گیرید که برید و درخواست کمک کنید. اما از قرار آن خانه‌ای که شما بهش پناه می‌برید متعلق به خانم و آقایی به اسم وارن است که دو تا جن‌شناس هستند و مدتی هم هست که از یک عروسک شیطانی به نام آنابل در یک جعبه مقدس نگه‌داری می‌کنند.

وقتی نزدیک خانه می‌شوید به طور مرموزی در براتون باز می‌شه، شما وارد می‌شید و دنبال صاحب‌خانه می‌گردید؛ اما انگار هیچ کسی آنجا نیست. یک دفعه درِ پشت سرتون بسته میشه و ترس تمام وجودتون رو می‌گیره. حالا دیگه با کلی دلهره شروع به گشتن قسمت‌های مختلف خانه می‌کنید. تا اینکه متوجه جعبه مقدس می‌شید که درش بازه و آنابل دیگه آنجا نیست. الان شما موندید و عروسک شیطانی! باید بدونید که اگه نتونید تا 60 دقیقه دیگه عروسک شیطانی رو داخل جعبه مقدس برگردونید خودتون هم برای همیشه مثل ارواح خبیث داخل خانه گرفتار می‌شوید .... پس عجله کنید ... .

اتاق فرار تناسخ

تا حالا شده دلتان بخواهد که بعد از مرگ دوباره وارد این دنیا شوید یا به جز خودتان از روح دیگری هم در جسمتان پذیرایی کنید؟! اگه دوست دارید برای یک بار هم که شده این موضوع را تجربه کنید بهتره که هرچه سریع‌تر به مهمانی که در اتاق فرار تناسخ برایتان تدارک دیده شده بروید.

این مهمانی رو قراره که آقای تیلور که یک دعانویس بدنام و منزویه تدارک ببینه. آقای تیلور دخترش رو به تازگی از دست میده و از آن به بعد دنیاش شبیه به یک کابوس می‌شه؛ چراکه هر شب صدای دخترش رو می‌شنوه که توی عذابه و ازش کمک میخواد. آقای تیلور هم برای کمک به دخترش سراغ کتاب‌های شیطانی میره و متوجه یک راهی به نام تناسخ می‌شه. با اینکه در کتاب به شدت در رابطه با نظریه تناسخ هشدار داده شده بود و آقای تیلور می‌دونست که ممکنه روح دخترش هیچوقت دیگه به جایی که بهش تعلق داره برنگرده اما با این حال این ریسک رو می‌پذیره و دنبال یک کالبدی می‌گرده که توی رگ‌هاش خون جاری باشه. برای همین در روز سالگرد دخترش یک مهمانی تدارک میبینه و دوست‌های دخترش رو هم دعوت می‌کنه تا همون‌جا نقشه‌اش رو عملی کنه.

یادتون باشه که شما به همراه دوستانتون در آن مهمونی حضور دارید و شاهد همه اتفاقات خواهید بود. مخصوصا اینکه اولش همه چیز عادی به نظر می‌رسه تا اینکه عقربه‌های ساعت در رأس قرار می‌گیرند و ... . راستی! خیلی مراقب خودتون باشید!

اتاق فرار T4F  دارک سیکرت

اگر تمایل دارید تا در کنار اتاق فرارهای ترسناک این مقاله، اتاق فرار های جذاب و مهیج دیگری را نیز مشاهده و انتخاب کنید بر روی لینک اتاق فرار ترسناک کلیک کرده و اگر می‌خواهید لیست کاملی از اتاق فرار های مختلف در شهرهای گوناگون را مشاهده کنید بر روی لینک اتاق فرار کلیک نمایید.

اتاق فرار قصر جن زده

بعضی وقت‌ها سورپرازهای قشنگ ممکنه که تبدیل به سورپرایزهای ترسناکی شوند. از آن مدل‌هایی که آرزوی بلند شدن از خواب را بکنید. اتاق فرار ترسناک قصر جن زده یکی از همان سورپرایزهایی است که قرار نبود اونجوری اتفاق بی‌افتد.

یکی از همین روزها سالگرد ازدواج فرانکو و الیزابته! فرانکو که عاشق همسرشه تصمیم می‌گیره برای جشن سالگردشون الیزابت رو با یک سفر آبی با قایق سورپراز کنه. در طول سفر همه چیز عالیه تا اینکه یکدفعه دریا به طرز وحشتناکی طوفانی می‌شه و قایق رو غرق می‌کنه و الیزابت و فرانکو رو به سمت یک ساحل ناشناخته می‌بره. آن‌ها بعد از اینکه به هوش می‌آیند به سمت جنگلی که آن‌طرف ساحله می‌روند. جنگلی که به یک قصر رمزآلود می‌رسه، قصری که کاش هیچوقت واردش نمی‌شدند .... .

تنها اتفاق مثبت از اینجا به بعد این بود که فرانکو به سختی تونست به شما پیام درخواست کمک بفرسته. جان فرانکو و الیزابت به شما و دوستانتون بستگی داره که با رفتن به اون قصر وحشت‌زده و جن زده کمکشون کنید ... . بهتره که هر قدمی که توی اون قصر برمیدارید با احتیاط باشه، همیشه هم مراقب پشت سرتون باشید ... !

 

اتاق فرار ترسناک

اتاق فرار حریم شخصی

هرکسی برای خودش یک حریم شخصی دارد که خیلی هم با ارزش است. اما بعضی‌ها ممکنه که نسبت به حریم شخصی‌شان خیلی حساس باشند و اگر کسی به قدر کافی این حریم را حفظ نکند باعث ناراحتی، عصبانیت و حتی خشم او هم بشود. اتاق فرار حریم شخصی هم یک هشدار برای کسایی است که مراقب حریم شخصی دیگران نیستند.

خانم ماریان استاکنر یک راهبه دوست داشتنی در دهکده لایزلی است که در همه مراسم‌های کلیسا حضور داره. این خانم مهربان تا حدی بچه‌ها رو دوست داره که برای خوشحالی و سرگرمی آن‌ها خانه‌اش رو شبیه به مهدکودک درست کرده. اما مدتی است که از خانم ماریان هیچ خبری نیست و همه نگران او شدند.

برای همین هم شما به عنوان شهروندان این دهکده تصمیم گرفتید که بدون اجازه وارد خانه خانم ماریان بشید و دنبال او بگردید. خانه‌ای که حریم خصوصیشه. شما با این کار دقیقا دست گذاشتید روی نقطه‌ای که اصلا خوشایند خانم ماریان نیست. امیدواریم که عبور از این خط قرمز ارزشش رو داشته باشه ... .

 

انتخاب و رزرو اتاق فرار ترسناک

مجموعه تایم فور فان، یک مجموعه قوی و پرطرفداری است که در وبسایت خود مهیج‌ترین اتاق فرارها را در ژانر ترسناک و دیگر ژانرهای جذاب قرار داده تا شما عزیزان بتوانید به راحتی و خیلی سریع اتاق فرار دلخواه خود را انتخاب و رزرو کنید. فقط کافی است که به وبسایت www.t4f.ir یک سر بزنید تا وارد دنیای بزرگ بازی‌ها شوید.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده