نویسنده: بخش تبلیغات
// شنبه, ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۰

بررسی کامل اعتبار دامنه و راه های افزایش آن از صفر تا صد

امروزه افراد بیش از پیش به دنبال بالا بردن درآمد و بهبود بخشیدن به کسب وکار خود هستند به همین دلیل به سراغ طراحی سایت مانند طراحی سایت های اختصاصی فروشگاهی رفته اند.

زیرا سودی که از این راه می توانند به دست آورند را از هیچ طریق دیگری نمی توانند کسب کنند و جالب است بدانید در هر ساعت حدودا 400 سایت راه اندازی و وارد رقابت در گوگل می شوند. همه سایت ها هدفشان رسیدن به بهترین جایگاه رتبه گوگل است. اگر دلیلش را بخواهید به دلیل اینکه کاربران در نهایت فقط در صفحه اول نتایج گوگل به دنبال رسیدن به خواسته خود می گردنند و به صفحات بعد نگاه نمی کنند پس وب سایتی برنده وموفق است که در نتایج و رتبه خوب گوگل باشد. حال یکی از این راه های بهبود سئو سایت و کسب رتبه خوب افزایش اعتبار دامنه است که در ادامه به آن می پردازیم.

اعتبار دامنه و اهمیت آن

همان طور که در بالا اشاره کردیم آنقدر تعداد وب سایت ها زیاد شده است که برای مشخص شدن اینکه کدام سایت کیفیت بالاتری دارد نیازمند  یک معیار هستیم که شرکت moz  با  ارائه این معیار یعنی اعتبار دامنه برای مشخص کردن قدرت سایت و همچنین  برای اطلاع وب مستران  از اینکه که چقدر باید تلاش کنند تا در رتبه خوب گوگل قرار بگیرند، می توان از آن استفاده کرد. اعتبار دامنه که با DA مشخص می شود و مخفف Domain Authority است که در واقع به  امتیازی گفته می شود که توسط موتورهای جستجو به دامنه داده می شود. به‌طور کلی اعتبار دامنه معیار اساسی برای مشخص کردن میزان قدرت سئو سایت و کیفیت سایت است.

امتیازبندی اعتبار دامنه

همان طور که در مدرسه و دانشگاه هر درسی یک نمره ای دارد اعتبار دامنه هم نمره ای بین 0 تا 100 است که هر چه بالاتر و نزدیک به 100 باشد، بهتر است. حال مهمترین معیار اندازه گیری اعتبار دامنه را سایت چیست؟ باید بگوییم بک لینک ها و لینک های داخلی نقش بسیار اساسی را ایفا می کنند و کیفیت لینک در سایت  شما اهمیت زیادی دارد.

راه های افزایش اعتبار دامنه

اگر شما هم به فکر این هستید که اعتبار دامنه خود را افزایش دهید ما در شرکت دیجیتال مارکتینگ ریراکو به شما ترفندهایی را آموزش می دهیم که از طریق آنها بتوانید این کار را انجام دهید.

on-page Seo

1.بهینه سازی سئو داخلی

سئو داخلی یا on page  در واقع گنج شما محسوب می شود و نباید آن را نادیده بگیرید و فقط به سئوخارجی توجه کنید. سئو داخلی تمام فعالیتهایی است که در داخل سایت انجام می شود که از کارهای اثربخش برای سئو داخلی می توان به  موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده درست از تگ عنوان یا همان h1، h2 ،h3
  • انتخاب کلمه کلیدی مناسب
  • Alt عکس ها و بهینه کردن آنها
  • لینک های داخلی با کیفیت

2. سئو خارجی

برای گوگل مهمترین چیز رضایت کاربرانش است. سئو خارجی در واقع همان بک لینک ها هستند که هر چقدر بیشتر باشند به گوگل نشان می دهید که محتوا و سایت شما ارزشمند است البته گوگل سریعا متوجه می شود که بک لینک ها واقعی هستند یا سعی کرده اید بک لینک بخرید و قوانین آن را دور بزنید. مثلا شما تصور کنید که محتوای شما در یک سایت معتبر که دارای موضوع مشترک است قرار داده شده است این باعث می شود که از اعتبار آن سایت به شما هم منتقل شود.

3. سئو تکنیکال           

سئو تکنیکال یا فنی در واقع توجه به ساختار صفحه و بهینه سازی زیرساخت ها است و در واقع اصل سئوتکنیکال این است که محتوای سایت را به نحوی برای موتورهای جستجو قابل فهم وفرایند بررسی آن را آسان کند تا  خیلی سریع سایت شما مورد تجزیه و تحلیل قرار بگیرد.

4. قدرت شبکه های اجتماعی

امروزه استفاده از شبکه های اجتماعی به قدری زیاد شده است که نمی توان تاثیر آن را نادیده گرفت. هرچقدر مطالب شما بیشتر به اشتراک گذاشته شوند باعث می شود اعتبار صفحه شما هم بالا برود. البته به خاطر داشته باشید که چون شما زیر ذره بین گوگل هستید باید این کا را با برنامه ریزانجام دهید و می توانید محتوای خودرا در لینکدین یا توییتر به اشتراک بگذارید.

سخن پایانی

شما از طریق MOZ ، Ahref  و سایر ابزارهای رایگان میتوانید دامنه سایت خود را بررسی کنید و معمولا هم نتایج خیلی به هم نزدیک می شوند. شما با مطالبی که در بالا گفته شد می توانید با  افزایش اعتبار دامنه رتبه خوبی هم کسب کنید. اگر شما نیاز به یک تیم حرفه ای دارید که برای انجام خدمات سئو سایت فروشگاهی یا به طور کلی از صفر تا صد طراحی سایت گرفته تا انواع خدمات سئو در کنار شما باشند ما در شرکت ریراکو با تجربه بسیار زیاد و دلسوزانه در کنار شما خواهیم بود تا راه های رسیدن به موفقیت را سریعتر کسب کنید.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده