نویسنده: بخش تبلیغات
// یکشنبه, ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۰

فروشگاه اینترنتی مقداد آی تی عرضه کننده لپ تاپ های روز دنیا

لپ‌تاپ‌ها کاربردهای بسیار گسترده‌ای در زندگی روزمره همه ما دارند. برندهای مختلفی از لپ‌تاپ موجود هستند و هر برند، در یک زمینه تخصص دارد.

برای مثال برای کسی که می‌خواهد از لپ‌تاپ برای انجام کارهای گرافیکی سنگین یا گیمینگ استفاده کند، خرید لپ‌تاپ ایسوس یکی از اولین گزینه‌هایی است که به ذهن می‌رسد.

به‌دلیل پایین آمدن شدید ارزش ریال جمهوری اسلامی ایران در مقابل دلار آمریکا، قیمت لپ‌تاپ در سال‌های اخیر با جهشی فوق‌العاده همراه بوده است. امروزه اکثر اقشار جامعه، برای خرید یک لپ‌تاپ معمولی باید حدود یک سال برنامه‌ریزی و پس‌انداز کنند که واقعا یک فاجعه محسوب می‌شود. در چنین شرایطی، خرید لپ‌تاپ لنوو به‌دلیل قیمت پایینش توصیه می‌شود.

البته اگر فکر می‌کنید که ممکن است سال‌ها به لپ‌تاپ خود نیاز داشته باشید و بودجه کافی برای خرید یک لپ‌تاپ جدید در سال‌های آینده نخواهید داشت، خرید لپ‌تاپ اچ‌پی را به‌دلیل دوام بالای این لپ‌تاپ آمریکایی به شما توصیه می‌کنیم. قیمت لپ‌تاپ اچ‌پی کمی بالاتر از قیمت لپ‌تاپ لنوو است اما با درنظرگرفتن قیمت خرید لپ‌تاپ ایسوس، خیلی بالا محسوب نمی‌شود.

آشنایی با لپ‌تاپ مایکروسافت

شرکت آمریکایی مایکروسافت و تولید کننده سیستم‌عامل ویندوز تا همین یک دهه پیش، هرگز یک تولید کننده مطرح لپ‌تاپ در دنیا نبود. بااین‌حال، این شرکت با معرفی تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌های سرفیس، به یکی از بهترین برند‌های لپ‌تاپ در دنیا تبدیل شد.

لپ‌تاپ سرفیس بوک ۳ با داشتن باتری بسیار پر ظرفیت و پردازنده‌ای قوی، یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های مایکروسافت است و اگر به‌دنبال یک لپ‌تاپ ۲ در ۱ هستید، سرفیس پرو ۷ را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این برند مطرح، لپ‌تاپ‌های اقتصادی مثل سرفیس Go 2 نیز تولید می‌کند.

لپ تاپ ایسوس

آشنایی با لپ‌تاپ ایسوس

شرکت ایسوس یک شرکت تایوانی است که به‌طور تخصصی در زمینه تولید لپ‌تاپ‌ها و لوازم جانبی گیمینگ فعالیت می‌کند. این برند، قوی‌ترین لپ‌تاپ‌های دنیا را تولید می‌کند. لپ‌تاپ‌های سری ROG ایسوس از بهترین و البته گران‌قیمت‌ترین لپ‌تاپ‌ها در دنیا هستند. اگر نیازمند یک لپ‌تاپ برای انجام کارهای سنگین نرم‌افزاری مثل کارهای گرافیکی هستید، خرید لپ‌تاپ ایسوس یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما است.

البته برند ایسوس لپ‌تاپ‌های ارزان‌قیمت‌تری نیز تولید می‌کند اما اگر لپ‌تاپ اقتصادی می‌خواهید، خرید لپ‌تاپ لنوو انتخاب بهتری است.

جدیدترین سری‌های لپ‌تاپ ایسوس عبارت‌اند از:

  • لپ‌تاپ‌های سبک و نازک زنبوک
  • کروم‌بوک‌های ارزان‌قیمت
  • لپ‌تاپ‌های قدرتمند ROG

برند ایسوس در حال حاضر، در تلاش برای کوچک‌تر کردن لپ‌تاپ‌های خودش است. اندازه کوچک و وزن پایین، یکی از اولین ویژگی‌هایی است که باید در هنگام خرید یک لپ‌تاپ به آن توجه داشته باشید زیرا هدف اصلی از خرید یک لپ‌تاپ، داشتن یک کامپیوتر پرتابل است. با خرید لپ‌تاپ ایسوس، به‌ویژه از سری ZenBook، دیگر نیازی نیست نگران پرتابل بودن باشید.

یکی از بهترین مدل‌های کنونی لپ‌تاپ ایسوس، لپ‌تاپ زنبوک ۱۳ است که با داشتن یک صفحه‌نمایش OLED، نه‌تنها کیفیت تصویر بسیار بالایی دارد، بلکه بسیار نازک و سبک است. به‌علاوه، باتری پر ظرفیت این لپ‌تاپ نیز برای کاربردهای روزمره بسیار عالی است. اگر به‌دنبال خرید لپ‌تاپ ایسوس ب اندازه خیلی کوچک هستید، دو مدل زنبوک ۱۵ اینچی UX534FN و ۱۴ اینچی UX425 را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

خرید لپ‌تاپ ایسوس به‌صورت قسطی

یکی از معایب لپ‌تاپ‌های ایسوس، به‌ویژه لپ‌تاپ‌های گیمینگ این برند، قیمت بسیار بالای آن‌ها است. شما می‌توانید لپ‌تاپ‌های ایسوس را از فروشگاه‌های متعددی مثل دی جی کالا، ایمالز، آداک، ایزی مارکت و مقداد آی‌تی خریداری کنید. جالب است بدانید فروشگاه اینترنتی مقداد آی‌تی، امکان خرید لپ‌تاپ ایسوس به‌صورت قسطی را فرآهم آورده است و بنابراین، اگر برای کار خود نیازمند خرید لپ‌تاپ ایسوس هستید، با تماس با کارشناسان فروش مقداد آی‌تی می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

آشنایی با لپ‌تاپ ایسر

ایسر یکی از تولیدکنندگان مهم لپ‌تاپ‌های اقتصادی در دنیا است اما لپ‌تاپ‌های قدرتمند و گران‌قیمت نیز تولید می‌کند. یکی از جدیدترین لپ‌تاپ‌های این برند تایوانی، اخیرا لپ‌تاپ سوئیفت ۵ را وارد بازار کرده است که مجهز به یک پردازنده نسل ۱۱ اینتل است و ضخامت بسیار کمی دارد. به‌علاوه، ایسر، لپ‌تاپ‌های ۲ در ۱ نیز تولید می‌کند که یکی از بهترین‌های آن‌ها، لپ‌تاپ Acer Spin 3 2020 با صفحه‌نمایش QHD+ است.

گرافیست‌ها می‌توانند لپ‌تاپ Acer ConceptD 7 Ezel را بخرند. این لپ‌تاپ دارای یک طراحی خاص و انعطاف‌پذیر است که امکان کار کردن در ۶ حالت مختلف را به شما می‌دهد.

آشنایی با لپ‌تاپ لنوو

لنوو یک برند چینی است که همانند ایسر به تولید لپ‌تاپ‌های اقتصادی مشهور است. البته خرید لپ‌تاپ لنوو بهتر از خرید لپ‌تاپ ایسر است زیرا لپ‌تاپ‌های لنوو، مطمئن‌تر هستند. این برند، لپ‌تاپ‌هایی در قیمت‌های بسیار متنوع تولید می‌کند. امروزه، لپ‌تاپ‌های ThinkPad و IdeaPad لنوو، روزبه‌روز محبوب‌تر می‌شوند. این لپ‌تاپ‌ها، بسیار با دوام هستند و از قدرت پردازشی خوبی برای انجام اکثر کارها، برخوردار هستند.

در سال‌های اخیر، لنوو سرمایه‌گذاری زیادی روی ساخت لپ‌تاپ‌های بسیار پرتابل ۲ در ۱ داشته است. اگر به‌دنبال یک لپ‌تاپ ۲ در ۱ با توان پردازشی بسیار بالا هستید، خرید لپ‌تاپ لنوو ThinkPad X1 Carbon را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

لپ‌تاپ IdeaPad Slim 7 نیز یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های مجهز به پردازنده مرکزی AMD Ryzen در دنیا است. همچنین، اگر یک لپ‌تاپ خیلی سبک می‌خواهید، خرید لپ‌تاپ لنوو ThinkPad X1 nano، انتخابی هوشمندانه است. لپ‌تاپ ThinkPad X12 نیز یک صفحه‌نمایش جدا شونده دارد و جایگزین بسیار مناسب برای لپ‌تاپ‌های گران‌قیمت سرفیس مایکروسافت است.

لپ تاپ اچ پی

آشنایی با لپ‌تاپ اچ‌پی

برند آمریکایی اچ‌پی یکی از مطمئن‌ترین برندهای تولید کننده لپ‌تاپ در دنیا است. اگر به‌دنبال یک لپ‌تاپ هستید که سال‌ها برای شما کار کند، به غیر از خرید لپ‌تاپ اچ‌پی به هیچ برند دیگری فکر نکنید. لپ‌تاپ‌های اچ‌پی به‌ویژه برای کاربردهای اداری و شغلی ساخته شده‌اند و توان پردازشی خیلی بالایی ندارند اما استحکام و دوام این لپ‌تاپ‌ها، بسیار بالا است و کیبوردهایی بسیار راحت دارند که تایپ کردن را به یک تجربه لذت بخش تبدیل می‌کنند. به‌علاوه، قیمت این لپ‌تاپ‌ها نیز خیلی بالا نیست. لپ‌تاپ‌های سری Envy و لپ‌تاپ‌های سری Spectra از جدیدترین و بهترین لپ‌تاپ‌های HP هستند.

جمع‌بندی

امروزه همه با باید یک لپ‌تاپ برای انجام کارهای روزمره خود داشته باشیم. البته لپ‌تاپ‌ها کاربردهایی در زندگی شغلی و سرگرمی ما نیز دارند. در این مقاله، ۵ برند برتر لپ‌تاپ در دنیا و بعضی از جدیدترین و بهترین محصولات این برندها را بررسی کردیم.

در حال حاضر، به‌دلیل نوسانات قیمت ارز، قیمت لپ‌تاپ به طرز فاجعه‌باری بالا رفته است اما شما می‌توانید برای خرید لپ‌تاپ ایسوس، خرید لپ‌تاپ لنوو، خرید لپ‌تاپ اچ‌پی و خرید دیگر برندهای لپ‌تاپ به‌صورت قسطی به فروشگاه مقداد آی‌تی مراجعه کنید.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده