نویسنده: بخش تبلیغات
// شنبه, ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۰

خرید یوسی PUBG از فروشگاه یوسی پابجی موبایل

امروزه تقریبا می‌توان گفت پابجی موبایل در حال تبدیل شدن به بزرگ‌ترین غول بازی‌های ویدئویی جهان است. به طوری که میلیون‌های کاربر ایرانی در حال رقابت برای پیروزی در این بازی هستند.

البته مشکلات زیادی برای کاربران ایرانی وجود دارد که باعث شده نتوانند لذت کافی را از این بازی ببرند. یکی از مشکلات بزرگ و عمده در بازی پابجی موبایل که کاربرانی ایرانی به آن دچار هستند، عدم امکان خرید درون برنامه‌ای از آن است.

زیرا در ایران به دلایل مختلف، امکان واریز دلار و ارز کشورهای خارجی دیگر به حساب‌های خارجی به‌صورت مستقیم وجود ندارد. از طرفی دیگر کاربران به‌دنبال خرید یوسی پابجی موبایل هستند تا لذت بازی و هیجان آن را به حداکثر برسانند. در سال‌های اخیر امکان خرید یوسی پابجی به‌طور کلی از کاربران ایرانی گرفته شده بود؛ اما امروزه می‌توان راه‌هایی کاملا قانونی و کاربردی را برای تهیه تعداد مختلف یوسی مشاهده کرد که در این مقاله به آن‌ها می‌پردازیم. نخست برای تکمیل اطلاعات، توضیحاتی کامل از یوسی را در زیر مطالعه کنید.

یوسی پابجی موبایل

بازیکنان برای دسترسی به آیتم‌ها و ابزار مختلف در بازی، باید یوسی (UC) پابجی جمع آوری کنند. دقیقا مانند دنیای واقعی که برای خرید تجهیزات خوب و پر کاربرد، باید پول بیشتری پرداخت شود. یوسی پابجی درواقع نوعی پول است که بازیکنان با استفاده از آن در داخل بازی، تجهیزات و آیتم‌های مختلف را خریداری می‌کنند و بازی خود را به حداکثر خود می‌رسانند. کسب یوسی پابجی موبایل می‌تواند به دو شیوه رایگان و پولی انجام گیرد.

شیوه‌های به‌دست آوردن یوسی

کسب یوسی پابجی موبایل به‌صورت رایگان، نیازمند افزایش حرفه و تقویت توانایی بازی است. زیرا بازی پابجی تنها به برندگان نبردها جوایز و یوسی می‌دهد. به‌طور کلی می‌توان گفت بازیکنان پابجی موبایل در هر شرایطی باید سطح بازی خود را افزایش دهند. از طرفی هر چقدر بتوانند حرفه بیشتری کسب کنند، می‌توانند یوسی پابجی بیشتری به‌دست آورند.

روش دیگر کسب یوسی پابجی موبایل نیز خرید آن است. بازیکنان واجد شرایط می‌توانند یوسی پابجی موبایل مصرفی خود را در بازی، با پول واقعی خریداری کنند. البته همان‌طور که ذکر شد این کار برای کاربران ایرانی برای مدت طولانی، دشوار و هزینه بر بود. اما حالا می‌توان در سطح کشور تعداد زیادی فروشگاه یوسی پابجی موبایل مشاهده کرد که این خدمات را به کاربران ارائه می‌دهند. این فروشگاه‌ها عموما قانونی و کاملا رسمی هستند و نیازی به نگرانی کاربران نیست.

کاربرد یوسی

شاید از خودتان بپرسید با یوسی می‌توان چه آیتم‌ها و تجهیزاتی خریداری کرد که انقدر برای کاربران اهمیت دارد. می‌توان گفت مانند دنیای واقعی، هرچه قدر یوسی بیشتری در بازی داشته باشید می‌توانید لذت بیشتری از طول آن ببرید. زیرا با یوسی پابجی می‌توان کارکتر بازی را تقویت کرد و سطح توانایی‌های آن را به حداکثر رساند. پس قطعا فردی که یوسی پابجی فراوان دارد می‌تواند در سطح بالاتری نسبت به سایر بازی کند. اگر بخواهیم به‌صورت دقیق بگوییم، یوسی دو کاربرد اصلی در پابجی دارد.

یکی از کاربردها، خرید تجهیزات و سلاح‌های مختلف بازی است که داشتن آن‌ها باعث می‌شود بازیکن راحت‌تر دشمنان خود را بُکشد. کاربرد دیگر، توانایی رقابت در بازی‌های رویال پس است که قطعا تمام بازیکنان پابجی به رقابت در آن علاقه دارند. این دو کاربرد به شدتی مهم و حیاتی در بازی تلقی می‌شود که میلیون‌ها کاربر، خرید یوسی پابجی موبایل را به کسب آن ترجیح می‌دهند.

شخصیت معروف پابجی موبایل در حال تیراندازی

مراحل خرید یوسی پابجی موبایل

حالا به مبحث اصلی مقاله باز می‌گردیم. خرید یوسی پابجی موبایل دیگر به هیچ عنوان یک کار سخت و هزینه بر نیست. کاربران پابجی موبایل می‌توانند در 5 یا 6 دقیقه مراحل خرید یوسی را تکمیل کنند و شاهد واریز آن‌ها به اکانت خود باشند. اما به هر حال قدم به قدم مراحل خرید یوسی پابجی موبایل را در زیر برایتان شرح می‌دهیم:

  • یک وبسایت معتبر فروشنده یوسی پابجی بیابید.

همان‌طور که ذکر شد، می‌توان تعداد زیادی فروشگاه یوسی پابجی موبایل را در سرتاسر ایران مشاهده کرد و به هیچ عنوان پیدا کردن وبسایت معتمد از بین آن‌ها کار سختی نیست. برای اعتبار سنجی این فروشگاه‌ها توصیه می‌شود وجود نماد اعتماد الکترونیکی را یک معیار مهم برای خود قرار دهید. زیرا کلاهبرداری در بستر دنیای دیجیتالی بسیار زیاد است. در حال حاضر چندین فروشگاه یوسی پابجی موبایل با نماد اعتماد از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در ایران وجود دارد که بهترین گزینه‌ها برای شما شمرده می‌شوند.

  • بسته و تعداد یوسی مورد نظر خود برای خرید کردن را انتخاب کنید.

مانند قسمت فروشگاه یوسی داخل بازی پابجی، وبسایت‌های فروشنده یوسی نیز چندین تعرفه با تعداد یوسی مختلف دارند. افراد می‌توانند نسبت به نیاز و بودجه خود، یکی از بسته‌ها را که حاوی تعداد مختلف یوسی است را انتخاب کنند. لازم به ذکر است با افزایش تعداد یوسی در بسته، قیمت متوسط و میانگین هر کدام کاهش می‌یابد و صرفه بیشتری برای شما دارد.

  • اطلاعات اکانت خود را در قسمت مشخص شده فرم درخواست یوسی، وارد کنید.

برای اینکه وبسایت فروشنده یوسی بتواند بسته خریداری شده شما را به اکانت‌تان واریز کند، باید اطلاعات و نشانی آن را داشته باشد. اطلاعاتی مانند آیدی کارکتر از شما طلب می‌شود که باید آن‌ها را در قسمت‌های مشخص شده وارد کنید. دقت کنید که یوسی خریداری شده دقیقا به همان اکانت واریز می‌شود؛ پس اگر آیدی خود را اشتباه بنویسید، واریز اشتباه صورت می‌گیرد.

  • وجه نهایی را در درگاه اینترنتی وبسایت پرداخت کنید.

در آخرین مرحله مانند تمام خریدهای آنلاین دیگر، وجه را باید از درگاه اینترنتی بانک پرداخت کنید. در این مورد باید کارت بانکی شما رمز دوم یا رمز پویا داشته باشد تا بتوانید به‌صورت آنلاین پرداخت خود را انجام دهید. دقت داشته باشید که پرداخت خود را از درگاه آنلاین رسمی بانک انجام دهید تا امکان هرگونه کلاهبرداری به صفر برسد.

  • اکانت خود را چک کنید تا یوسی خریداری شده صحیح واریز شده باشد.

برای اطمینان بیشتر، چند دقیقه پس از واریز اکانت خود را چک کنید. در مواردی ممکن است اشکال فنی در وبسایت به وجود بیاید و واریز کمی با مشکل و تأخیر انجام گیرد. در صورت بروز هرگونه مشکل مشابه، با تیم پشتیبانی وبسایت ارتباط برقرار کنید تا مجددا خیال خود را آسوده سازید.

آیا می‌توان خرید یوسی پابجی موبایل را از وبسایت‌های خارجی انجام داد؟

کاربران پابجی موبایل همواره این سؤال را در ذهن خود می‌پرورانند و به‌دنبال راهی برای انجام آن هستند. به‌طور کلی می‌توان گفت خرید یوسی از وبسایت‌های خارجی و رسمی‌تر امکان‌پذیر است و حتی برخی افراد آن را انجام داده‌اند. این کار نیازمند داشتن حساب‌هایی مانند پی پل، ویزا کارت و مستر کارت است که قطعا می‌دانید وایز پول به این حساب‌ها نیاز به واسطه و صرف هزینه‌های فراوان دارد. در نتیجه از نظر ما خرید یوسی پابجی موبایل از وبسایت‌های معتمد داخلی بسیار با صرفه‌تر و ساده‌تر است.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده