نویسنده: بخش تبلیغات
// شنبه, ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۰

شنیدن حرفه‌ای‌تر اصوات؛ هدست و کارت صدای گیمینگ کریتیو در تیکاکالا

انتخاب هدست گیمینگ برای یک گیمر مثل داشتن سلاحی موثر در هنگام نبرد است؛ قطعا انتخاب یک هدست گیمینگ حرفه‌ای با قابلیت‌های شخصی‌سازی صدا می‌تواند لذت و هیجان هر بازی ویدیویی را برای مخاطب چندین برابر کند.

در ساخت هدست‌های گیمینگ علاوه‌بر کیفیت بالای صدای خروجی، طراحی و جنس استفاده شده نیز بسیار اهمیت دارد چرا که این نوع هدست جهت استفاده برای ساعت‌های طولانی مدنظر است و نباید تاثیری بد بر عملکرد یا وزن زیادی برای کاربر داشته باشد.

شرکت «کریتیو» (Creative) که بر ساخت محصولات صوتی متمرکز است و با ارائه کارت صداهای مختص رایانه‌های شخصی در سطح جهانی شناخته شده، تعدادی مدل در دسته هدست‌های گیمینگ از رده ارزان‌قیمت و اقتصادی تا فوق‌العاده حرفه‌ای ارائه کرده است که هر کدام‌شان در رده خود از بهترین‌ها به‌حساب می‌آیند.

قطعا برای داشتن صدایی واضح و با جزئیات در بازی‌های ویدیویی، نیاز به پردازنده صوتی نیز غیر قابل کتمان است. بدون داشتن پردازنده صوتی‌ای که به پردازش اصوات درون بازی‌های ویدیویی نپردازد، قطعا تجربه شنیداری کامل و تاثیرگذاری نخواهید داشت.

هدست‌های گیمینگ کریتیو با برند Sound Blaster ارائه شده و شامل مدل‌های زیر می‌گردد:

هدست و کارت صدا گیمینگ ساند بلستر x

 

سه مدل SXFI Gamer، Sound BlasterX H6 و Sound BlasterX H3 جز حرفه‌ای‌ترین محصولات کریتیو در رده هدست گیمینگ هستند که علاوه‌بر کیفیت ساخت بالا و وزن مناسب، دارای نرم‌افزارهای اختصاصی قابل نصب روی رایانه نیز بوده که می‌توانید خروجی صدا را براساس سلیقه خود و مطابق با الگوریتم‌های طراحی شده تنظیم کنید یا از تکنولوژی Scout Mode که تنها توسط کریتیو ارائه شده بهره‌مند شوید؛ این تکنولوژی با تقویت صدای پای حریفان در بازی‌های اول شخص، شناسایی دشمنان را برای شما براساس موقعیت فیزیکی آن‌ها در محیط بازی ساده‌تر کرده و قبل از رسیدن حریف‌تان جهت حضور آن و صدای پا یا اسلحه‌اش را از دیگر صداهای محیط قابل تشخیص می‌کند. گفتنی است که هر سه این مدل‌ها قابلیت اتصال مستقیم به کنسول‌های پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ را داشته و از تولید صدای ۷.۱ کاناله پشتیبانی می‌کنند.

مدل‌هایSound BlasterX H3  و Sound Blaster Blaze جز محصولات رده اقتصادی هستند که علاوه‌بر کیفیت بالای ساخت، وزن مناسب و کیفیت خروجی صدا جذاب، از قیمتی مناسب نیز برخوردار بوده و می‌توانند به‌راحتی در سبد خرید کاربران قرار گیرند.

همان‌طور که در بالا نیز عنوان شد، داشتن کارت صدا و پردازش صوتی قبل از شنیدن، به‌واسطه هر نوع هدفون گیمینگی بسیار مهم است و گیمرهای حرفه‌ای علاوه‌بر داشتن هدفون با کیفیت، نیاز اساسی به کارت صدا مخصوص بازی نیز دارند. کارت صداهای رده گیمینگ کریتیو براساس نیازها و انتظارات گیمرها طراحی شده و ویژگی‌های خاصی را در اختیار کاربر قرار می‌دهند. داشتن پروفایل‌های از قبل تنظیم شده، امکان اعمال تنظیمات جزئی مطابق با سلیقه شنونده، امکان داشتن ارتباط صوتی با کیفیت با هم‌تیمی‌ها در بازی‌های آنلاین گروهی و همین‌طور تقویت صدای هم‌تیمی‌ها از دیگر اصوات بازی در هر لحظه با کنترل حجم صدا، تنها بخشی از ویژگی‌های کارت صداهای گیمینگ کریتیو است.

انواع کارت صدای گیمینگ برای استفاده در کنسول و رایانه‌ها عبارت‌اند از:

بهترین کارت صدا گیمینگ ساند بلستر جی ۳

 

اهمیت داشتن کارت صدا مخصوصا در بازی، مانند داشتن یک کارت گرافیک حرفه‌ای است و همین‌طور که داشتن یک مانیتور مناسب برای بازی به گیمر کمک می‌کند، داشتن یک هدفون گیمینگ نیز به شنیدن دقیق‌تر و هیجان قابل لمس‌تر در هنگام بازی کمک می‌کند.

محصولات کریتیو انحصارا توسط شرکت «فارِس» وارد بازار کشور شده و توسط نماینده‌های این شرکت در سراسر ایران به‌فروش می‌رسند؛ همچنین شما می‌توانید مدل‌های مدنظر خود از دسته‌های کالایی کریتیو را در فروشگاه اینترنتی تیکاکالا مشاهده کرده و اقدام به خرید آن‌ها کنید.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده