نویسنده: بخش تبلیغات
// چهار شنبه, ۳ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۰

خرید فوری سی پی کلاف دیوتی ، یوسی پابجی و جم فری فایر

اگر به دنیای بازی‌های کامپیوتری علاقمند باشید حتما نام بازی‌هایی مانند پابجی، فری فایر یا کالاف دیوتی را شنیده‌اید و می‌دانید که برای قدم گذاشتن در دنیای این بازی‌ها، لازم است نسبت به خرید سی پی کلاف دیوتی یا یوسی پابجی و جم فری فایر اقدام کنید.

در حال حاضر بسیاری از سایت‌های آنلاین وجود دارند که می‌توانید خرید خود را از آن‌ها انجام دهید، اما برخی از آن‌ها ممکن است به لحاظ نوع طراحی سایت با مشکلاتی همراه باشند و به‌عنوان مثال مسیر پرداخت و واریز مبلغ در آن‌ها از سرعت کمی برخوردار باشد یا ایمنی خوبی نداشته باشند و شما در شرایطی که برای پرداختن به بازی نیاز به پشتیبانی خوب و حرفه‌ای دارید، این امر با ضعیف زیادی صورت گیرد. بنابراین ما در این مطلب قصد داریم ضمن پرداختن به چیستی هر یک از بازی‌ها و همچنین کاربردی که سی پی یا یوسی می‌تواند در آن‌ها داشته باشد، به معرفی سایتی بپردازیم که با مراجعه به آن بتوانید خرید خود را با سرعت بالا و ایمنی فوق‌العاده انجام دهید.

دنیای بازی‌های دیجیتال و کلاف دیوتی

مگر می‌شود حرفی از بازی‌های کامپیوتری و گیم‌های دیجیتال به میان آید و گیمری باشد که نام بازی کلاف دیوتی Call Of Duty (به معنای ندای وظیفه) را نشنیده باشد و به این بازی نپرداخته باشد. این بازی که هر ساله نسخه جدیدی از آن برای موبایل‌های اندروید و ای او اس در دسترس کاربران قرار می‌گیرد، دنیای خاص و پیچیده‌ای دارد و ما در این بخش سعی داریم شما را با شرکت طراحی کننده این بازی و سبک و ویژگی‌های آن آشنا کنیم. شرکت اکتیویژن Activision در همکاری خود با شرکت Tencent Games اقدام به طراحی بازی کلاف دیوتی کرد که پس از مدتی نسخه‌های اندروید و IOS آن نیز منتشر شدند و در مدتی بسیار کوتاه کلاف دیوتی توانست رکورد پرفروش‌ترین و پردانلودترین بازی2های کامپیوتری را از آن خود کند. برای افرادی که شاید با فضای این بازی آشنا نباشند لازم است بگوییم که بازی کلاف دیوتی یک بازی آنلاین است که در آن هر شخص در نقش یک نفر به بازی می‌پردازد و چند بازیکن آنلاین درکنار هم قرار گرفته و به‌صورت چند نفره بازی را پیش می‌برند و شرط پیروزی در این بازی آن است که شما و تیمی که با هم این بازی را انجام می‌دهید بتوانید بیشترین تعداد کشته‌ها را از دشمن داشته باشید.

نکته دیگر در خصوص بازی کلاف دیوتی آن است که شما نیاز به استراتژی و نقشه خاصی دارید تا باتوجه‌به آن حرکت‌های بعدی خود را تعیین کنید. برای این بازی دو نوع نقشه که یکی از سری مدرن وارفر است و دیگری نقشه hijacked از بازی بلک اپس ۲ است، تدارک دیده شده است. همچنین لازم است شما در روند بازی از پرک کالاف دیوتی استفاده کنید. پرک کلاف دیوتی نیز قدرت و قابلیتی است که برای هر یک از نقش‌ها در بازی طراحی شده و شما با استفاده از هر یک از آن‌ها می‌توانید بر دشمنان خود غلبه کنید. اما دنیای بازی کلاف دیوتی به همین‌جا ختم نمی‌شود و برای اینکه بتوانید وظیفه‌ای که در بازی بر عهده دارید را به نحو احسن انجام دهید، لازم است اقدام به خرید سی پی کلاف دیوتی کنید

سی پی کلاف دیوتی چیست؟

همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم CP سی پی کلاف دیوتی ایتم‌هایی است که به شما به‌عنوان گیمر کمک می‌کند تا وظیفه خود را در بازی به خوبی ایفا کرده و عملکردتان را به درستی و با موفقیت انجام دهید. علاوه‌بر این خرید سی پی کلاف دیوتی برای شما شرایطی را مهیا می‌کند تا بتوانید در گردونه‌هایی که هر هفته از طرف بازی ارائه می‌شود بهترین گان‌ها و اسکین‌ها را برنده شوید و آن‌ها را به قابلیت‌های خود اضافه کنید. اما نکته نهایی این است که خرید سی پی کلاف دیوتی ممکن است به‌راحتی برای کاربران امکان‌پذیر نباشد، بنابراین بهتر است از سایت‌های آنلاینی که با سرعت و امنیت بالا و همچنین قیمت ارزان سی پی کلاف دیوتی را در اختیارتان قرار می‌دهند، خرید خود را انجام دهید. ما در انتها سایت گیم سنتر را که در این حوزه فعالیت دارید بیشتر معرفی خواهیم کرد.

هیجان و بازی فوق‌العاده فری فایر

بازی فری فایر توسط شرکت معروف Garena International I Private Limited طراحی و تولید شده است و در سا‌های اخیر توانسته به یکی از بازی‌های پر دانلود تبدیل شود. از نظر طراحی بازی، نقشه و داستانی که در طی بازی اتفاق می‌افتد، می‌توان آن را تا حد زیادی شبیه به بازی پابجی دانست. این بازی روایت جنگی است که در یک جزیره دور افتاده اتفاق می‌افتد و همه 50 بازیکن آنلاین این بازی توسط هواپیما وارد این فضا می‌شوند و لازم است به‌دنبال تجهیزات و اسلحه‌های مورد نیاز خود بگردند و با پیدا کردن آن‌ها تمامی تلاش‌شان را به کار گیرند تا بتوانند زنده بمانند و طبیعتا آخرین فردی که زنده می‌ماند پیروز این جنگ و رقابت است.

نکته مهم در مورد این بازی آن است که بازیکن می‌تواند در هر جایی از نقشه که مایل است فرود بیاید تا بتواند به امکانات و تجهیزات بیشتری دسترسی داشته باشد، اما برای دسترسی به این سلاح‌ها و تجهیزات شما می‌توانید مانند سایر بازی‌های کامپیوتری، در این بازی نیز اقدام به خرید جم فری فایر که همان الماس‌های فری فایر است، کنید که دست شما را در بازی بازتر کند.

جم فری فایر را می‌توان برای گوشی یا تبلت‌های اندروید و ios خریداری کرد. همچنین جم فری فایر قابلیت به‌روزرسانی و آپدیت دارد و همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم بهتر است آن را از سایت‌هایی خریداری کنید که از امنیت و سرعت بالایی برخوردار باشند.

بازی پابجی و یک دنیا رمز و راز

بازی پابجیPUBG  توسط یکی از طراحان بازی‌های دیجیتال به نام برندان گرین و در ژانر بتل رویال Battle royal تولید شده است. کلمه پابجی نیز مخفف Unknown’s Battlegrounds و به معنای همه دربرابر همه است. همان‌طور که گیمرهای حرفه‌ای می‌دانند پابجی یکی از بازی‌های پر هیجانی است که در سال‌های اخیر در گوگل پلی و پلی استور عرضه شده و کاربران بی‌شماری در جهان آن را بازی می‌کنند، این بازی پر هیجان با دنیایی رمز و راز در یک منطقه جنگی اتفاق می‌افتد و آنچه که باعث شده این بازی مورد توجه بسیاری واقع شود، طراحی و ساختار گرافیکی آن است که در تولید آن به کار گرفته شده و با دقت و با ذکر جزئیات منحصربفردی ساخته شده است. این بازی به‌گونه‌ای طراحی شده که بازیکنان می‌توانند آن را روی گوشی‌های موبایل اندروید و ios، تبلت، ایکس‌باکس وان و مایکروسافت ویندوز انجام دهند.

برای شرکت در این بازی نیز لازم است بازیکنان به‌صورت آنلاین در این فضا قرار گیرند و به همراه دوستان و تیمی که تشکیل داده‌اند در این بازی به رقابت بپردازند.

نکته مهم در مورد بازی پابجی آن است که دسترسی به تجهیزات و امکانات بیشتر می‌تواند به شما کمک کند میزان باقی ماندن خود را در بازی را بیشتر کرده و زنده بمانید. در این جزیره از لباس و لوازم پزشکی گرفته تا اسلحه و تجهیزات نظامی همه چیز مهیاست اما اغلب این تجهیزات را تنها می‌توانید با خرید یوسی پابجی به‌دست آورید که ما در انتهای این مطلب به روش‌های خرید آن‌ها از سایت گیم سنتر اشاره خواهیم کرد.

خرید یو سی پابجی، جم فری فایر و کال اف دیوتی

یوسی پابجی، جم فری فایر و سی پی کلاف دیوتی چیست؟

پیش‌تر اشاره کردیم که برای آن که بتوانید در بازی‌های پابجی، فری فایر یا کلاف دیوتی عملکرد بهتری داشته باشید و بتوانید بر دشمن غلبه کنید لازم است از تجهیزات، اسلحه‌ها و لباس‌های مناسبی برخوردار باشید، تهیه این تجهیزات نیز تنها با خرید آن‌ها امکانپذیر خواهد شد. شاید برای بازیکنانی که تازه به جمع بازیکنان این دسته بازی‌ها اضافه می‌شوند، این سؤال پیش بیاید که در بحبوحه جنگ چگونه می‌توان این تجهیزات را خریداری کرد؟

یوسی پابجی PUBG UC یا جم فری فایر و همچنین سی پی کلاف دیوتی پول‌های مجازی هستند که به شما کمک می‌کنند تا داخل بازی بتوانید خرید مجازی ایتم‌های مختلفی از جمله اسلحه و پوسته آن‌ها یا لباس‌های مختلف و صندوق تجهیزات جنگی و .. را انجام دهید.

چطور می‌توان خرید سی پی کلاف دیوتی، یوسی و جم فری فایر را انجام داد؟

برای خرید جم فری فایر و یوسی پابجی و سی پی کلاف دیوتی لازم است پول بپردازید و آن‌ها را ازطریق سایت‌هایی که این شرایط را مهیا کرده‌اند، خریداری کنید. به‌عنوان مثال می‌توان با پرداخت 1 دلار 60 یوسی خریداری کرد که در حین بازی پابجی می‌تواند دست شما را برای تهیه وسایل مورد نیاز باز بگذارد اما چنانچه این دسته از بازی‌ها را به‌صورت حرفه‌ای دنبال می‌کنید، می‌دانید که خرید بسته‌های بزرگتر نه‌تنها به صرفه‌تر خواهد بود بلکه سود بیشتری خواهید برد. در ایران به جهت تحریم‌هایی که وجود دارد خرید سی پی کلاف دیوتی، جم فری فایر و یوسی پابجی به روش مستقیم و به آسانی صورت نمی‌پذیرد و لازم است شما ازطریق سایت‌هایی که اقدام به فروش جم فری فایر یا یوسی و سی پی می‌کنند خرید خود را انجام دهید.

چگونه می‌توان به این سایت‌ها اعتماد کرد؟

خرید سی پی کلاف دیوتی یا یوسی و جم فری فایر کار چندان سختی نیست، تنها لازم است شما این کار را توسط سایت‌های معتبر انجام دهید و پس از انتخاب بسته مورد نظر خود، آیدی‌تان را که در بازی از آن استفاده می‌کنید، در قسمتی که مشخص شده وارد کنید ( برای شرکت در بازی‌های کلاف دیوتی، فری فایر یا پابجی لازم است برای خود آیدی در نظر گرفته باشید)، پس از این لازم است ازطریق درگاه‌های بانکی که در سایت طراحی شده است، خرید خود را انجام دهید. پس از چند دقیقه سی پی کلاف دیوتی یا جم فری فایر و .. به آیدی و حساب کاربری شما در بازی اضافه خواهد شد. برای برخی از بازیکنان این دسته از بازی‌ها ممکن است که این سؤال پیش آید که آیا می‌توان درون بازی، سی پی کلاف دیوتی یا یوسی پابجی و .. را به دوستان خود داد؟ خیر چنین امکانی در بازی طراحی نشده است، اما شما می‌توانید برای دوست‌تان اقدام به خرید سی پی کلاف دیوتی یا یوسی پابجی و .. کنید، به شرط آن که هنگام انجام عملیات خرید، آیدی دوست خود را وارد کنید تا سی پی و .. به حساب دوست‌تان در بازی اضافه گردد.

لوگو فروشگاه گیم سنتر

فروشگاه اینترنتی گیم سنتر

در سال‌های اخیر بسیاری از نوجوانان و جوانان به انجام بازی‌های کامپیوتری علاقمند شده‌اند و اوقات فراغت خود را با انجام این بازی‌ها می‌گذرانند. نقطه قوتی که این بازی‌ها دارند آن است که کمک می‌کنند تا از نظر روانی جوانان و نوجوانان بتوانند در سخت‌ترین موقعیت‌ها انتخاب درستی داشته و بحران‌های پیش آمده را با درایت و به بهترین روش حل کنند. بنابراین انجام این بازی‌ها به اندازه مناسب نه‌تنها ضرری برای آن‌ها نخواهد داشت بلکه بر سرعت تصمیم گیری و عملکرد آن‌ها در زندگی عادی نیز کمک خواهد کرد. سایت گیم سنتر به آدرس الکترونیکی https://gamecenter.me/ مجموعه‌ای است که به بازیکنان این بازی‌ها کمک کرده تا بتوانند خرید سی پی کلاف دیوتی، یوسی پابجی و جم فری فایر را با امنیت بالا و خیالی آسوده و در کمترین زمان ممکن انجام دهند و از انجام بازی‌های کامپیوتری مورد علاقه خود درکنار دوستانشان لذت ببرند.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده