نویسنده: بخش تبلیغات
// سه شنبه, ۲ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۰

خرید بازی های فکری و آموزشی از سایت ویززززز

امروزه کودکان از زمانی که چشم‌های خود را باز می‌کنند با ابزارهای هوشمند و خصوصا گوشی‌های هوشمند مواجه می‌شوند و ساعت‌های بسیاری را برای سرگرم شدن پشت صفحه آنها می‌گذرانند.

باید بدانید که این کار به مرور زمان می‌تواند روی عملکرد کودک هم از نظر فیزیکی و هم از نظر مغزی اثر سوء بگذارد و این شما هستید که به عنوان والدین باید آنها را با بازی‌های سرگرم کننده و در عین حال آموزشی آشنا کنید.

خرید بازی های فکری همان راه حل شما برای دور کردن کودکان از یک‌جانشینی و نگاه کردن‌های مداوم به صفحات گوشی‌های و تبلت‌های هوشمند خواهد بود. برای اینکه کار شما را در خرید راحت کنیم، قصد داریم تا فروشگاه اینترنتی را به ما معرفی کنیم که می‌توانید با مراجعه به آن، به تنوع گسترده‌ای از انواع اسباب بازی فکری و آموزشی برسید و از میان آنها بهترین انتخاب را برای کودک خود داشته باشید و به آسانی آنها را سفارش دهید.

فروشگاه ویزززززز

فروشگاه اینترنتی ویززززز همان مرجعی است که شما می توانید برای خرید اسباب بازی و با هر سلیقه و بودجه‌ای به آن مراجعه کنید. تنوع بسیار در دسته بندی‌های موجود در وب‌سایت ویززززز به قدری زیاد است که شما می‌توانید پرطرفدارترین اسباب بازی‌ها را از برندهای معتبر و شناخته شده ایرانی و خارجی پیدا کنید و آنها را برای کودک خود خریداری کنید. خرید اینترنتی اسباب بازی از فروشگاه ویززززز بهترین گزینه برای شمایی است که به کودک و آموزش کودک خود اهمیت می‌دهید و دوست دارید که بهترین‌ها را برای کودک خود تهیه کنید.

در خرید اسباب بازی پسرانه چه به دنبال اسباب بازی‌های ساختنی باشید و چه به دنبال انواع پازل، وسایل هنری، روبات‌ها، وسایل الکترونیکی، اسباب بازی‌های آموزشی، مجموعه قطارها و ماشین‌ها یا چیزهای دیگری باشید، در ویززززز بهترین آنها را برای کودکان و نوجوانان در هر سنی خواهید یافت! این مورد برای اسباب بازی‌های دخترانه نیز صدق می‌کند و شما می‌توانید سراغ خرید اسباب بازی مورد علاقه دختران مانند عروسک و اسباب بازی‌های فکری بروید.

اهمیت خرید بازی‌های آموزشی و فکری برای کودکان

فواید و اهمیت بازی‌های آموزشی و فکری بر هیج پدر و مادری پوشیده نیست. بازی‌های آموزشی به کودکان کمک می‌کنند تا تخیل خود را تقویت کنند و از آن در زمان مواجه با مشکلات برای رسیدن به راه‌حل‌های خلاقانه استفاده کنند.

بازی‌های آموزشی و فکری کودکان را وادار می‌کنند تا عملکرد اجرایی خود را تقویت کنند تا بتوانند در زمان‌های مختلف برای تصمیم گیری و حل مشکلات، سریع‌تر عمل کنند.

در هسته هر بازی آموزشی یک چالش نهفته است. هنگامی که کودکان بازی‌های فکری و آموزشی را انتخاب می‌کنند و با آنها خود را سرگرم می‌کنند، محدودیت‌های ذهنی خود را کنار می‌گذارند و از تفکر انعطاف پذیر برای غلبه بر چالش‌ها به خوبی استفاده می‌کنند. اما تفکر انعطاف پذیر دقیقاً چیست؟ به زبان ساده، به کودکان اجازه می‌دهد تا بتوانند بیش از یک راه حل برای یک مشکل بیابند.

هماهنگی چشم و دست نیز از مزایای بازی‌های آموزشی برای کودکان است. اینگونه بازی‌ها به خوبی چشم‌ها را درگیر می‌کنند و در زمان‌هایی که نیاز به استفاده از دست و چشم به صورت همزمان است، کودکان می‌توانند به خوبی آن را انجام دهند.

علاوه بر این، بازی‌های آموزشی همچنین می‌توانند به عنوان یک عامل مهم در افزایش میزان توجه کودکان عمل کنند. این می‌تواند در آینده و در زمان مدرسه برای کودک شما بسیار کمک کننده باشد و توجه به درس در آنها بیشتر شود. اگر فرزند شما به یادگیری مفاهیم تمایلی نشان نمی‌دهد، بازی‌های آموزشی ممکن است نجات دهنده شما باشد.

پسری با موهای روشن روی صندلی نشسته و لپ تاپ در دستانش است

بهترین بازی‌های آموزشی و فکری در ویززززز

با توجه به فوایدی که از بازی‌های آموزشی و فکری به شما گفتیم، دیگر نباید برای خرید این وسایل یادگیری و سرگرمی برای کودک خود درنگ کنید.  برای اینکه به طیف وسیعی از انواع بازی‌های فکری و آموزشی برای کودک خود دسترسی داشته باشید، ویززززز به آدرس www.vizzzzz.com را به خاطر بسپارید.

زندگی پرمشغله امروز امکان خریدهای حضوری را بسیار کم کرده است و شما با خرید اینترنتی می‌توانید تمام مایحتاج کودک خود را به آسانی تهیه کنید. ویززززز می‌تواند مرجعی مناسب برای شما برای خرید اسباب بازی‌های کودکتان باشد و می‌تواند انواع این اسباب بازی‌ها را، برای سنین مختلف و از برندهای مختلف از ویززززز خریداری کنید.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده