نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۰

گروه وبری | طراحی و سئو حرفه ای سایت

همه ما در اطراف خود کسب و کارهای سنتی را می‌بینیم که روز به روز میزان سوددهی آنها کمتر شده و متاسفانه تعدادی از آنها هم ورشکست می شوند.

اما سوال اینجا است که آیا می توان برای کسی که خدمات با کیفیت و قیمت مناسب می دهد، کاری کرد؟ بله شما می توانید همین کالا و خدمات را در بستر اینترنت به میلیون ها نفر بفروشید و تنها کافیست که اعتماد آنها به سمت خود جلب کنید. گروه وبری قصد دارد تا در این مقاله شما را با جنبه های مختلف یک کسب و کار اینترنتی و اینکه چقدر باید هزینه کرد، اشنا کند!

آیا همه نیاز به کسب و کار اینترنتی دارند؟

باید این مورد را بدانید که تا سال 2050 حدود 85% از کسب و کارهای دنیا به طور کامل اینترنتی خواهند شد و از این رو اگر می خواهید در طول این ساها، با آنها رقابت کنید و حجمی از بازار را در دست بگیرید، حتما می بایست به فکر راه اندازی یک بستر مناسب برای معرفی خودتان باشید.

یکی از نکات جالبی که باید به آن اشاره داشته باشیم این است که درصد فروشگاه های آنلاین در سال حدود 36% افزایش پیدا می کنند و این نشان دهنده اهمیتش است.بسیاری از افراد تصور می کنند که برای داشتن یک سایت یا پیج اینستاگرام نیاز است که ماهانه میلیون ها تومان هزینه کنند که از قدرت بسیاری از کسب و کارها خارج است.اما ما به شما می گوییم که به هیچ عنوان اینطور نیست و شما می توانید با حقوق وزارت کار، یک سایت داشته باشید و آن را در نتایج جستجو بالا بیاورید!

ویروس کرونا باعث رشد بسیاری از کسب و کارها شده است

ما نمی گوییم که این ویرویس خوب است و باید بماند، اما باید بدانید که با آمدن کرونا بسیاری از مردم به خریدهای اینترنتی روی آوردند و همین باعث شد که فروشگاه های کوچک و بزرگ سودهای میلیونی و میلیاردی کنند! برای مثال فروشگاه محبوب دیجی کالا در این دو سال چند هزار کارمند جدید به خدمت گرفت و با این حال باز هم نتوانست از پس سفارشات عظیم مردم بر بیاید.ما هم این قول را به شما می دهیم که اگر کالا یا خدمات شما، کیفیت و قیمت مناسبی داشته باشد قطعا موفق خواهید شد و تنها باید خودتان را به مردم معرفی کنید که این کار با سئو سایت و تبلیغات مختلف قابل انجام است.

شما هم باید هر چه سریع تر دست به کار شوید و از این قرصت طلایی پیش آمده استفاده کامل کنید و این کار را می توانید در ابتدا با هزینه اندک در حد 3 الی 4 میلیون تومان (در ماه) شروع کرده و همینطور که سود بیشتری می کنید، بر روی کسب و کارتان سرمایه گذاری کرده و آن را ارتقا دهید.

کار با سئو

اولین قدم : داشتن یک سایت که ویترین کسب و کار شما است

برخی از افراد هستند که فروش بالایی از طریق شبکه های اجتماعی دارند که ما هم تمام این خدمات را با بهترین قیمت و کیفیت به شما دوستان ارائه می دهیم.اما سایت بسیاری حرفه ای تر و قابل اعتمادتر عمل می کند و کاربران می توانند با چند کلیک به کالای مورد نظر خود برسند و نیاز نباشد که کل پست های شما را ببینند و در آخر صفحه را ببندند!همچنین در یک فروشگاه اینترنتی شما می توانید مشخصات و قیمت را به طور کامل همراه با لینک خرید مستقیم قرار دهید و کاربر هم می تواند سریع تر اطلاعات مورد نیازش را به دست بیاورد و به نوعی می توان گفت که پرستیژ کسب و کار شما خواهد بود.

ما در گروه وبری با داشتن نمونه کارهای موفق در زمینه طراحی سایت فروشگاهی، خدماتی، پزشکی و وبلاگی آماده همکاری با شما دوستان هستیم و می توانید از مشاوره رایگان خود بهرمند شوید.متاسفانه برخی از همکاران ما با دادن قیمت های بسیار بالا برای سایت های آماده که هیچ کاری روی آنها انجام نشده است، وضعیت را بدتر کرده اند و با اسم سایت اختصاصی انها را به کارفرما تحویل می دهند! شما می توانید تنها با 2.5 میلیون تومان یک سایت حرفه ای با سئو کامل و کارهای گرافیکی داشته باشید که در حال حاظر هیچ شرکتی این خدمات را با این کیفیت و قیمت برای شما انجام نخواهد داد و ما هم برای رقابت اقدام به این کار کرده ایم.

بعد از این مرحله نوبت به سئو کردن (بالا آوردن سایت در نتایج جستجو) می‌رسد که می توان گفت سخت ترین قسمت است و نیاز به دانش و تجربه بالایی دارد.

سئو کردن سایت؟ با تجربه یا پکیج آموزشی؟

متاسفانه بسیاری از کسانی که خودشان را متخصص سئو می نامند، در طول دوره کاری خود یک یا دو سایت آن هم در زمینه کم رقابت بالا آورده اند و هیچ آشنایی با سایت های حرفه ای و کلمات کلیدی سخت ندارند و همین مورد باعث هدر رفتن منابع مالی و وقت شما می شود.اما ما این اطمینان را به شما می دهیم که با رعایت تکنیک های روز دنیا که در ژورنال های مختلف دنیا قرار گرفته است (از جمله Searchengineland و Searchenginejournal) کارهای شما را انجام خواهیم داد و نیازی به نگرانی نیست.تیم ما تمام آپدیت ها و الگوریتم های گوگل (و سیار موتورهای جستجو) را رصد می کند که نمی گذارد که کسب و کار شما کوچک ترین آسیبی ببیند.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده