نویسنده: بخش تبلیغات
// شنبه, ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۰

ارائه خدمات تعمیرات گوشی آیفون در دیجی بان

گوشی‌های آیفون، با وجود قیمت بالایی که دارند، در میان مردم ایران فروش بسیاری دارند.

در سال‌های اخیر مشکلات بسیاری به‌دلیل وجود تحریم ها برای کاربران آیفون پیش آمد تا جایی که کاربران ایرانی آیفون برای تعمیرات موبایل خود مجبور به ارسال کردن آن به نمایندگی های خارجی شدند.

اینکه شرکت آیفون محدودیت هایی را ایجاد کرده تا به سختی بتوان قطعات یدکی را پیدا کرد یا تنها شرکت آیفون بتواند گوشی‌های این برند را تعمیر کند هم، نمی تواند ما را محدود کند. با پیشرفت رو به توسعه ای که ایران دارد به‌راحتی از پس تعمیرات گوشی‌های آیفون بر می‌آید. با بررسی مشکلات و خرابی های پیش آمده برای گوشی‌های آیفون می‌توانیم تا حدودی از آن‌ها جلوگیری کنیم یا سریعا آن را به دیجی بان، مرکز تعمیرات موبایل آیفون برسانیم.

تعمیر آیفون

(تعمیر آیفون)

ایرادات گوشی آیفون

با وجود اینکه شما کاربر یکی از با کیفیت ترین گوشی‌های دنیا هستید اما مشکلات زیادی وجود دارد که موجب خرابی و تعمیر آن می‌شود. زمانی‌که باتری گوشی عمر خود را از دست می‌دهد، توان شارژ دهی کاهش می یابد ولی این امر طبیعی است و شما باید در بازه زمانی مشخصی (زمانی‌که شارژ گوشی به سرعت کم می‌شود) باتری خود را تعویض کنید که به مشکل بزرگتری برنخورید. گاهی افراد از سپردن گوشی خود به تعمیرکار نگران می‌شوند یکی از دلایل این نگرانی عدم اعتماد است و دلیل دیگر نگرانی آن‌ها از بابت فیک بودن باتری جدید است که با چند روز تست و یافتن تعمیرکاری خبره و متخصص این مشکل حل می‌شود. مشکل دیگری که برای کاربران آیفون اتفاق می افتد، فریز شدن یا خاموشی ناگهانی دستگاه است.

برای حل این مشکل راه‌حل ساده‌ای وجود دارد و تنها با فشردن دکمه پاور و کاهش ولوم می‌توانید آن را روشن کنید. آب خوردگی نیز از مشکلاتی است که به‌راحتی می‌توانید آن را حل کنید ؛ ابتدا گوشی را خاموش کنید و سپس آن را با حوله ای خشک کنید. بعد از اینکه کاملا خشک شد، آن را به مدت دو روز داخل کیسه برنج قرار دهید تا به حالت قبلی باز گردد. اما اگر روشن نشد با مشکل جدی تری روبه‌رو هستید و باید به تعمیرات موبایل مراجعه کنید. همینطور که میبیند گاهی مشکلات به‌راحتی حل می‌شوند اما گاهی نیاز به تخصص دارند یا تعویض قطعات که کار راحتی نیست. برخی ایراداتی که باید برای آن به تعمیرکار مراجه کنید شامل کار نکردن صفحه یا آیدی تاچ گوشی، شکستگی LCD، گم شدن گوشی، فراموش کردن پسورد، از کار افتادگی دوربین و ... است .

هزینه تعمیر آیفون رنگ های مختلف

هزینه تعمیرات مویایل

باتوجه‌به نوع ایراد گوشی و قطعه ای که باید تعویض یا تعمیر شود، هزینه های تعمیر متغیراند. درواقع خدماتی که برای تعمیر انجام می‌شود هزینه زیادی ندارند بلکه این هزینه قطعات است که باز هم بنا به محدودیت های شرکت اپل امکان پیدا کردن برخی قطعات اصل کمی دشوار است و همین موضوع هزینه تعمیر را افزایش می‌دهد. بسیاری از افراد هم به‌دلیل دردسر هایی که به‌خاطر کمیاب بودن قطعات وجود دارد، به‌طور کلی گوشی را تعویض می‌کنند. شما برای تعمیر آیفون باید برای عواملی چون تعویض قطعه، نوع قطعه تعویض شده و دستمزد تعمیرکار هزینه کنید.

اکثر اوقات برای تعمیرات تلفن همراه خود به کسی اعتماد نمی کنید یا نمی توانید فرد خاصی را برای تعمیر تلفن خود پیدا کنید. اما بسیاری از سایت‌های تعمیر موبایل هستند که می‌توانید به آن‌ها اعتماد کنید. دیجی بان یکی از بزرگ‌ترین سایت‌های تعمیر است که با کمترین هزینه و در اسرع وقت تعمیرات موبایل شما را تعمیر می‌کند. برای دریافت خدمات و مطالعه مقالات مرتبط با تعمیرات سیستم‌های مختلف به سایت دیجی بان مراجعه کنید.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع دیجی بان
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده