نویسنده: بخش تبلیغات
// شنبه, ۹ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۰

خرید صندلی گیمینگ از دراگون شاپ

 لذت و هیجانی که از بازی انتظار داریم به عوامل مختلفی بستگی دارد. این‌گونه نیست که پشت سیستم بنشینیم و با انجام هر بازی نهایت لذت را ببریم.

به‌عنوان‌مثال، اینکه هنگام بازی از لحاظ وضعیت نشستن چندان راحت نباشیم، تأثیر زیادی روی میزان لذت و هیجانی که از بازی انتظار داریم می‌گذارد. خوشبختانه برندهای مختلفی هستند که کارشناسان‌شان این موضوع را می‌دانند و از چند سال پیش اقدام به تولید صندلی‌هایی کرده‌اند که با نام «صندلی گیمینگ» مشهور هستند. همان‌طور که کنسول‌های بازی هر بار نسبت به نسل قبل پیشرفت می‌کنند، صندلی‌های گیمینگ هم هر سال نسبت به سال قبل امکانات بیش‌تری برای‌شان در نظر می‌گیرند. اگر در اندیشه‌ی خرید صندلی گیمینگ هستید، در ادامه‌ی این نوشتار همراه ما باشید تا مروری بر چند تا از بهترین صندلی‌های گیمینگ 2021 داشته‌باشیم.

بهترین صندلی‌های گیمینگ چه ویژگی‌هایی دارند؟

صندلی‌های گیمینگ 2021 مدل‌های مختلفی دارند، اما چیزهایی که باعث می‌شوند بتوانیم به یک سری از صندلی‌ها صفت «برترین» بدهیم «راحتی»، «زیبایی»، «دوام» و «برند معتبر» هستند.

صندلی گیمینگ باید کاملاً راحت باشد، به‌نحوی‌که اگر حتی 15 ساعت روی آن نشستیم مشکلی نداشته‌باشیم. درواقع ما صندلی گیمینگ را برای همین راحتی می‌خواهیم و بنابراین اگر صندلی چندان راحت نباشد عملاً به کارمان نمی‌آید. صندلی گیمینگ هم برای آن‌که راحت باشد باید حتماً یک سری ویژگی را داشته‌باشد که در ادامه حین معرفی صندلی‌ها به این ویژگی‌ها اشاره خواهیم کرد.

دوم آن‌که صندلی گیمینگ باید زیبا باشد و این درواقع بدیهی است. هر محصولی که برای دنیای گیمینگ طراحی و تولید می‌شود معمولاً زیباست و ما برای آن‌که صندلی گیمینگ را کنار کنسول، دسته، هدست، کیبورد و هر محصول دیگری قرار دهیم، باید صندلی طراحی زیبایی داشته‌باشد تا با سایر لوازم جانبی گیمینگ به‌اصطلاح سِت باشد.

بهترین صندلی گیمینگ دی اکس ریسر

سوم آن‌که صندلی باید دوام داشته‌باشد. ما قرار نیست چندین میلیون تومان خرج خرید صندلی گیمینگ کنیم و توقع استفاده‌ی شش‌ماهه از آن را داشته‌باشیم، بلکه می‌خواهیم برای مدتی طولانی از صندلی گیمینگ استفاده کنیم. اگر روکش صندلی چندان مقاوم نباشد، بعد از مدت کوتاهی دچار پوسیدگی و حتی پارگی می‌شود. پایه‌های صندلی هم باید مقاوم باشند و بتوانند فشار وزن را تحمل کنند.

چهارم آن‌که صندلی‌گیمینگ‌هایی که از برندهای معتبر هستند گزینه‌هایی بهتر نسبت به صندلی‌های گیمینگ ناشناخته به شمار می‌روند، چراکه کارشناسان و بازاریابان برندهای معتبر قصد ندارند که با تولید محصولات بی‌کیفیت، اعتبار برندشان را از بین ببرند.

با این توضیحات مقدماتی، نوبت به این می‌رسد که به بحث اصلی‌مان در مورد بهترین صندلی‌های گیمینگ 2021 برسیم.

بهترین صندلی‌های گیمینگ 2021

1- صندلی گیمینگ ریزر Iskur

ریزر از برندهای معروف در دنیای گیمینگ است و خوشبختانه در زمینه‌ی صندلی گیمینگ بسیار خوب کار کرده‌است. از میان محصولات متعدد این برند حرفه‌ای و معتبر، یکی از صندلی‌هایی که به‌شدت در بازارهای جهانی مورد استقبال گیمرها قرار گرفته صندلی گیمینگ ریزر Iskur است.

این صندلی گیمینگ درعین‌آن‌که بسیار زیباست، راحت و کاملاً قابل‌تنظیم است. دسته‌ها، ارتفاع صندلی و زاویه‌ی تکیه‌گاه به‌راحتی در آن قابل‌تنظیم هستند. همچنین روکش دولایه‌ی PU که در آن به کار رفته تا سال‌ها تضمین‌کننده‌ی پوسیده‌نشدن روکش صندلی است.

2- صندلی گیمینگ پلی استیشن

سری‌صندلی‌های پلی استیشن درکنار تمامی مزایایی که دارند، همین که لوگوی پلی استیشن در چند قسمت آن‌ها حک شده کافی است تا بتوانیم آن‌ها را با کنسول و دسته‌ی پلی استیشن سِت کنیم. این صندلی‌ها هم در رنگ‌های مختلف به بازار عرضه شده‌اند اما صندلی گیمینگ پلی استیشن سفید از باقی رنگ‌ها زیباتر و خاص‌تر است.

تمامی قسمت‌های این سری‌صندلی‌ها را می‌توان خیلی سریع و با کم‌ترین دردسر تنظیم کرد. دو بالشتک هم در قسمت‌های گردن و کمر صندلی قرار داده‌اند تا فاصله‌ی گردن و کمر با تکیه‌گاه صندلی پر شود و بنابراین گیمر بتواند بدون نگرانی بابت گردن‌درد و کمردرد، برای ساعت‌ها روی این صندلی بنشیند و تمرکزش را روی بازی بگذارد.

3- صندلی گیمینگ بامو

بامو از برندهای ایرانی است، اما واقعاً کیفیت محصولاتی که تولید می‌کند بالاست. مزیت ویژه‌ی محصولات بامو نسبت به محصولات خارجی این است که باوجودی‌که کیفیت محصولات بالاست، قیمت آن‌ها به‌طور چشمگیری پایین‌تر از نمونه‌های خارجی است. صندلی‌های گیمینگ بامو در رنگ‌های متعددی به بازار عرضه شده‌اند و در دسترس هستند. از میان آن‌ها صندلی گیمینگ بامو مشکی و صندلی گیمینگ بامو زرد بسیار شیک و چشم‌نواز هستند و محبوبیت بیش‌تری دارند.

فوم‌هایی که در قسمت‌های تکیه‌گاه و نشیمن‌گاه این سری صندلی به کار رفته‌اند بسیار نرم هستند و خوشبختانه به‌حدی با کیفیت اند که اصلاً دچار فرورفتگی نمی‌شوند. روکش صندلی‌های گیمینگ بامو از جنس چرم است و بنابراین مشکل رایج پوسیدگیِ صندلی‌های چرخ‌دار در این صندلی‌ها اتفاق نمی‌افتد. درضمن، وضعیت دسته‌ها، ارتفاع نشیمن‌گاه و زاویه‌ی تکیه‌گاه صندلی را می‌توان به‌سادگی تنظیم کرد و با راحتیِ تمام مشغول بازی شد.

صندلی گیمینگ میشن CHR22

4- صندلی گیمینگ میشن CHR22

اما یکی از بهترین صندلی‌های گیمینگ 2021 محصولی از برند بسیار مشهور میشن است. میشن سری‌های مختلفی از صندلی‌های گیمینگ دارد، اما سری CHR22 درعین‌آن‌که صندلی‌هایی راحت و ارگونومیک هستند، بسیار جذاب اند.. اگر ساعت‌ها پای کنسول یا کامپیوتر هستید قطعاً باید یکی از گزینه‌های اصلی‌تان برای خرید صندلی گیمینگ، یکی از صندلی‌های گیمینگ میشن سری CHR22 باشد. از این سری صندلی‌ها، صندلی گیمینگ میشن CHR22 رنگ نارنجی از همه شیک‌تر است.

این صندلی هم زیباست، هم راحت است، هم مقاوم و با دوام است و هم تمام قسمت‌های آن را می‌توان به‌دلخواه تنظیم کرد. وضعیت دسته‌ها، ارتفاع صندلی و زاویه‌ی پُشتی، هر کدام با اهرمی جداگانه و خیلی راحت قابل‌تنظیم هستند.

درضمن دو بالشتک نرم در قسمت‌های تماس گردن و کمر با صندلی قرار داده شده‌اند تا گیمر کامل‌ترین احساس راحتی را داشته باشد.

5- صندلی گیمینگ پرودو PDX512-BKO

پنجمین صندلی فهرست ما در مورد بهترین صندلی‌های گیمینگ 2021 باز هم محصولی از برندی معتبر یعنی برند پرودو است. این صندلی هم مانند صندلی‌های بالا هم بسیار زیبا و شیک است، هم مقاوم و بادوام است، هم قسمت‌های مختلف آن قابل‌تنظیم هستند و هم بسیار راحت است.

ساعت‌ها می‌توانید روی صندلی گیمینگ پرودو PDX512-BKO بنشینید و کوچک‌ترین احساس ناراحتی نکنید. ترکیب رنگ‌های نارنجی و مشکی در این صندلی هم آن را چشم‌گیر و زیبا کرده‌است. همچنین ارتفاع صندلی، وضعیت زاویه‌ی تکیه‌گاه و وضعیت دسته‌ها در این صندلی را می‌توانید باتوجه‌به شرایط‌ خودتان تنظیم کنید. قسمت پشتی آن تا 160 درجه هم قابل‌تنظیم است و این یعنی حتی می‌توانید روی این صندلی دراز بکشید و بخوابید.

6- صندلی گیمینگ دی ایکس ریسر OK134/NW Nex Series

DXRacer از برندهای برتر دنیای گیمینگ محسوب می‌شود و اتفاقاً تمرکز آن روی صندلی گیمینگ است. تنوع صندلی‌های گیمینگ DXRacer بسیار زیاد است و واقعیت این است که اگر تمام صندلی‌های گیمینگی که این برند در سال 2021 عرضه کرده را در فهرست‎مان در مورد بهترین صندلی‌های گینیگ 2021 می‌آوردیم کار عجیبی نبود، اما محدودیت وجود دارد و بهتر است فقط یکی از محصولات این برند معتبر را معرفی کنیم.

صندلی گیمینگ دی ایکس ریسر OK134/NW Nex Series از بهترین محصولات برند DXRacer و از بهترین صندلی‌های مخصوص بازی 2021 است. این محصول کاملاً ارگونومیک است و تولید شده تا هیچ گیمری هنگام بازی‌کردن کوچک‌ترین مشکلی از لحاظ خستگی و درد عضلات و مفاصل نداشته‌باشد.

خیلی راحت می‌توان قسمت‌های مختلف این صندلی را تنظیم کرد. فوم نرم آن به‌شکلی است که درعین نرم‌بودن اصلاً فرو نمی‌رود. پشتی صندلی تا 155 درجه هم خم می‌شود و امکان درازکشیدن را فراهم می‌کند. همچنین دو بالشتک نرم در قسمت‌های گردن و کمر تکیه‌گاه قرار داده‌اند تا هنگام نشستن، فاصله‌ی بین گردن و کمر و پشتی صندلی پر شود.

خلاصه آن‌که اوضاع این محصول آمریکایی در بهترین حالت است و بدون‌شک از بهترین گزینه‌ها برای خرید صندلی گیمینگ حرفه‌ای محسوب می‌شود.

خرید انواع صندلی گیمینگ از دراگون‌شاپ

فروشگاه تخصصی دراگون‌شاپ، عرضه‌کننده‌ی صندلی‌های گیمینگ حرفه‌ای، انواع صندلی گیمینگ از جمله آن‌هایی که در این نوشتار معرفی شدند را به‌صورت آنلاین عرضه کرده‌است. برای مشاهده‌ی کاتالوگ صندلی‌های گیمینگ دراگون شاپ روی این لینک کلیک کنید >> صندلی‌های گیمینگ دراگون شاپ

درضمن هنگام خرید صندلی گیمینگ از دراگون‌شاپ می‌توانید از کد تخفیف zoomg100 استفاده کنید و تخفیف 100 هزار تومانی روی صندلی‌های گیمینگ دراگون‌شاپ دریافت کنید.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده