نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۴ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۰

صرافی داماهی پی؛ ارز دیجیتال پولداکات چیست؟

ارز دیجیتال پولکادات هم‌اکنون بین با ارزش ترین 10 ارز موجود است. عملکرد اصلی پولکادات کمک به حل مشکلات بلاک‌چین یعنی مقیاس پذیری و انزوا است.

وب سایت رسمی پولکادات این موضوع را اینگونه توضیح می‌دهد: “پولکادات یک تکنولوژی چند زنجیره ای است و به زبان ساده تر شبکه‌ای است که بلاک‌چین‌ها را به یکدیگر متصل می‌کند. این ارز دیجیتال فضایی ایجاد می‌کند که می‌توان داده های مختلف زنجیره های بلوکی را به سرعت و ایمن مبادله کرد.”نکته مهم درباره پولکادات این است که نیازی به ارتقا در سیستم ندارد.

پولکادات میخواهد ساختار موجود اینترنت را به web3 تغییر دهد. یک وب کاملا جدید و غیرمتمرکز. پولکا دات به اتصال بلاکچین خصوصی و عمومی و سایر شبکه‌ها در web3 کمک می‌کند. با اینکار اینترنت می‌تواند بلاک‌چین‌های مستقل بسازد تا ازطریق پولکادات اطلاعات و معاملات بدون اعتماد مبادله شوند.

پولکادات می‌تواند از تعداد نامحدودی از بلاک‌چین‌ها پشتیبانی می‌کند و به آن‌ها امکان ارتباط می‌دهد این عمل پاراچین(parachain) نامیده می‌شود.

لوگو ارز دیجیتال پولکادات

کاربرد اصلی پولکادات را میتوان پرداخت هزينه های شبکه و نیز تصميم گيري براي آينده شبکه دانست.

ایده‌ی ایجاد پولکادات توسط گاوین وود بنیانگذار اتریوم در سال 2016 ارائه شد. در اواسط سال 2017 بنیاد Web3 ایجاد شد. اولین عرضه ی پولکادات در همان سال انجام شد. این عرضه ی اولیه از بزرگ‌ترین عرضه اولیه های های سال نامیده شد.

ارز دیجیتال بلاکچین پولکادات دات نامیده می‌شود.امنیت شبکه‌ی پولکادات بسیار بالا است و از امنیت مشترک بهره می‌برد به عبارتی امنیت پولکادات تمام زنجیره های متصل به آن را نیز شامل می‌شود

پولکادات از الگوریتم اثبات سهام استفاده می‌کند و کاربران دات می‌توانند با نگه داری ارز دیجیتال دات به گره های این شبکه تبدیل شده و در فرایند تایید تراکنش‌ها و ساخت بلاک شرکت کنند. علاوه‌بر این گره‌ها که ولیدیتور نامیده می‌شوند گره های تلفیق کننده نیز وجود دارند که وظیفه ی نگه داری از زنجیره را به عهده دارند.

ارز دیجیتال دات سرانجام در سال گذشته به فهرست رمز ارز های صرافی بایننس اضافه شد. فهرست شدن در صرافی بایننس به‌معنی معتبر بودن ارز دیجیتال مورد نظر است. به معتبر بودن صرافی برای خرید ارز دیجیتال توجه کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که خرید ارز دیجیتال در تمام صرافی‌ها پس از احراز هویت امکان‌پذیر است.

صرافی آنلاین ارز دیجیتال خدمات نوین پرداخت بین‌المللی را نیز به انجام می‌رساند. برای خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام می‌توانید به سایت صرافی های آنلاین مراجعه کنید.

همچنین خدمات شارژ حساب وب مانی نیز به‌صورت غیرحضوری امکان‌پذیر است.

ارائه ی پی اس ووچر از دیگر خدماتی است که صرافی آنلاین آن را به انجام می‌رساند.

با استفاده از انواع ووچر های موجود می‌تواند خرید های بین‌المللی مانند پرداخت هزینه ی اوبر، هتل ، خرید کالا را انجام دهید.ووچر‌ها تنها حاوی یک کد و مبلغ هستند و امکان پیدا کردن شخص سفارش دهنده ووچر وجود ندارد. از این منظر امنیت ووچر‌ها برای پرداخت آنلاین بسیار بالا است.

پرداخت از طریق پرفکت مانی

علاوه‌بر انجام خدمات پرداخت با استفاده از پرفکت مانی، وب مانی و پی اس ووچر امکان ذخیره‌ی دلار یا یورو و سایر واحد های پولی در کیف پول این سیستم‌ها وجود دارد. مزیت این کیف پول‌ها نقد شوندگی بالا و سهولت در کار با آن هاست.

افتتاح حساب در هر یک از سیستم‌ها در کمتر از نیم ساعت قابل انجام است. هر یک از سیستم‌های نام برده شده دارای ویژگی‌هایی هستند که آن‌ها را از هم متمایز می‌کند. سیستم پرفکت مانی امکان دریافت و پرداخت وام را فراهم کرده است. پی اس ووچر به‌سادگی برای شارژ حساب پلی استیشن مورد استفاده قرار می‌گیرد. وبمانی امکان نگه داری انواع ارزها (دلار، یورو، واحد پولی اوکراین، بلاروس، روسیه و ...) را فراهم می‌کند.

حتی می‌توانید مبادلات خود را بدون نیاز به افتتاح حساب در بانک های جهانی با استفاده از سیستم‌های پرداخت نام برده شده انجام دهید. برای نقد کردن درآمد دلاری خود به صرافی داماهی پی مراجعه کرده و با انتقال دلار به حساب صرافی درخواست دریافت معادل ریالی را وارد کنید.

انتقال مبلغ به حساب شما بسته به زمان انجام تراکنش و در کوتاه ترین زمان انجام می‌پذیرد.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده