نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۲۸ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۰

راهنمای خرید سرور hp از آوا فناوری ماندگار

پیدا کردن بهترین سرور می‌تواند یکی از کارهای سختی باشد که نیاز به تجربه بسیار زیادی دارد و در مواقعی می‌تواند باعث سردرگمی بسیاری از خریداران شود.

زیرا که برای خرید بهترین سرور نیاز دارید تا فاکتورهای مختلفی را در نظر بگیرید که از جمله مهم‌ترین آن‌ها نیازمندی های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری شما برای کاربری های مدنظرتان است. حتی ممکن است نیاز داشته باشید به مقیاس پذیر بودن سرور برای کاربردهای آینده نیز توجه کنید.

سرور hp جزو بهترین سرورهای موجود در دنیا هستند که بنا به دلایل متعددی توانسته اند در مقایسه با سرورهای برندهای دیگر مانند انواع سرور dell سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهند.

جهت اطلاعات بیشتر در زمینه خرید سرور HP حرفه ایی پیشنهاد می‌شود که تا انتهای این مقاله با ما باشید.

پیدا کردن بهترین سرور می‌تواند یکی از کارهای سختی باشد که نیاز به تجربه بسیار زیادی دارد و در مواقعی می‌تواند باعث سردرگمی بسیاری از خریداران شود.

سرورهای رکمونت اچ‌پی جزو بهترین گزینه هایی هستند که برای استفاده در شرکت‌ها و مشاغل کوچک بسیار مناسب هستند. سرورهای rackmount در عین حال که فضای زیادی را در اداره یا محل کار شما نمی گیرند، قدرت بالایی داشته و امکان انجام کارهای روزمره را دارند.

باتوجه‌به این مزایا در این متن ما بهترین سرورهای hp (HP rack servers) را برای شما فهرست کرده ایم.

بهترین سرورهای hp برای خرید در سال 2021

  1. Hp proliant DL360 G8

سرور اچ‌پی پرولیانت DL360 8gen با وجود اینکه متعلق به نسل هشتم محصولات این برند است باتوجه‌به مشخصه های زیر می‌تواند گزینه مناسبی برای استفاده باشد:

  • امکان استفاده از پردازنده قوی اینتل زئون
  • استفاده از هارد درایو تجاری SAS
  • امکان استفاده از درایو Solid state drive با رابط ساتا
  • با دوام بودن آن
  • قیمت بسیار مناسب

در این سرور شما امکان استفاده از پردازنده‌های دوگانه اینتل زئون را خواهید داشت و علاوه‌بر این امکان استفاده از مموری بالای 768 گیگابایت در پیکربندی آن برای شما وجود دارد.

این سرور باتوجه‌به ویژگی‌های ذکر شده یکی از بهترین سرورهای HP برای استارت آپ ها و کاربردهای ابتدایی است. این سرور با فراهم کردن ظرفیت ذخیره داده با استفاده از درایوهای تجاری SAS و SATA انعطاف پذیری بالایی را برای شما به همراه خواهد آورد. همین مشخصات است که سرور اچ‌پی پرولیانت DL360 را به گزینه مناسبی برای خرید تبدیل خواهد کرد.

  1. HP proliant DL20 G10

این سرور یکی از سرورهای نسل دهم و به روزترین سرورهای HP است که امکان استفاده از پردازنده‌های QUAD-CORE در آن وجود دارد. از جمله ویژگی‌های مثبت این سرور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پردازنده قوی چند هسته‌ای
  • پورت شبکه اترنت 1 گیگابیتی
  • امکان ارتقای سخت‌افزاری
  • طراحی بسیار عالی

امکان استفاده از این سرور در پیکربندی های متنوعی وجود دارد و به‌عنوان مثال می‌توانید از آن به همراه پردازنده اینتل زئون E-2134 Quad-Core و رم 16 گیگی DDR4 SDRAM به همراه رابط سریال ATA برای هارد درایو استفاده کنید.

خرید هارد برای سرور

توجه داشته باشید که ممکن است در هنگام خرید هارد درایو در سرور نصب نشده باشد و باید خودتان اقدام به خرید هارد برای سرور بنمایید. با این وجود سرور اچ‌پی پرولیانت DL20 جزو سرورهای پریمیوم محسوب می‌شود که متعلق به نسل 10 ام سرورهای HP است و برای همین مشخصات فنی آن منطبق با بهترین مشخصات فنی موجود در سرورهای مدرن در دنیا است.

  1. HP ProLiant DL380 G9

  این مدل که متعلق به نسل نهم سرورهای HP است یکی از سرورهای پر قدرت اچ‌پی برای استفاده در مشاغل کوچک است. از جمله ویژگی‌های این مدل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان استفاده از پردازنده‌های اینتل زئون چند هسته‌ای
  • امکان استفاده از کنترلر گرافیکی Matrox
  • آپشن های متنوع برای انتخاب چندین درایو برای ذخیره داده
  • برخورداری از به روزترین بایاس و firmware

این مدل یک سرور گرانقیمت محسوب می‌شود که امکان استفاده از دو پردازنده tetradeca-core در آن وجود دارد و جزو سرورهای 2U rack محسوب می‌شود که امکان استفاده از رم 64 گیگابایتی در آن وجود دارد.

در سرور اچ‌پی پرولیانت dl380 به‌عنوان یک سرور نسل نهم می‌توانید تا 768 گیگ رم را پشتیبانی کنید.

همان‌طور که در بالا ذکر شده است این مدل از به روزترین BIOS/firmware استفاده می‌کند و گواهی های WEEE, EU WEEE را کسب کرده است.

  1. HPE Proliant dl20

سرور اچ‌پی ای پرولیانت DL20 به‌عنوان یک سرور رک مونت mid-range شناخته می‌شود که مانند سرور سری قبل از پردازنده‌هایی قوی به همراه آپشن های متعدد برای پیکربندی انواع درایو ذخیره داده بهره می برد.

این سرور یکی از سرورهای نسل 10 ام محصولات اچ‌پی ای است و امکان پیکربندی آن با استفاده از پردازنده‌های سرور hp مانند سی پی یوی اینتل زئون 2134 به همراه رم سرور 64 گیگی وجود دارد.

این سرور می‌تواند از چندین ترابایت حافظه ذخیره داده پشتیبانی کند و به‌عنوان مثال می‌توانید در پیکربندی آن از 4 ترابایت هارد درایو را به همراه پردازنده اینتل زئون و رم 64 گیگی استفاده کنید.

سرور HP Proliant DL380 G10

  1. Hp proliant DL380 G 10

سرور اچ‌پی پرولیانت DL 380 gen 10 از نسل دهم سرورهای hp بوده و به‌عنوان یک سیستم سازگار با انواع سیستم‌عامل از به روزترین فناوری‌ها در ساخت خود بهره برده است. این فناوری‌ها توانسته است این سرور را به یکی از با دوام ترین سرورهای HP در سال‌های اخیر تبدیل کند که متقاضیان زیادی برای خرید و استفاده از آن در کاربردهای متنوع در دنیای آی‌تی وجود دارند.

امکان ارتقای حافظه رم این سرور به‌راحتی وجود دارد و شما می‌توانید از بهترین هاردهای تجاری در پیکربندی آن استفاده کنید. حداقل حافظه رم قابل استفاده در این سرور برابر با 16 گیگابایت است و رم های نصب شده در این سیستم از فناوری DDR4 SDRAM استفاده می‌کنند.

امکان پیکربندی این سرور با استفاده از سی پی یوی سلرون Celeron وجود دارد و شما امکان نصب پردازنده‌های پر قدرت اینتل زئون را نیز در سیستم خواهید داشت.

به‌عنوان مثال می‌توان سرور HP Proliant DL380 g 10 را با استفاده از پردازنده اینتل زئون برنز 3106 که دارای فرکانس کاری 1.7 گیگاهرتز است پیکربندی کرد.

این سرور به خوبی از سیستم‌عامل های ویندوز و لینوکس پشتیبانی می‌کند و علاوه‌بر این امکان پشتیبانی از ماشین های مجازی یا VMware ها را دارد.

سخن پایانی

اگر در فکر ارتقای سرورهای مورد استفاده در کسب‌و‌کار یا شرکت خود هستید یا اینکه به‌عنوان یک مجموعه استارت آپ به‌دنبال یافتن بهترین سرورهای hp برای برآورده کردن نیازهای خود می باشید، سرورهای رک مونت اچ‌پی جزو بهترین انتخاب ها هستند که برای خرید در بازار ایران وجود دارند.

این سرورها علاوه‌بر ایمن بودن امکان استفاده از بهترین تجهیزات سخت‌افزاری در پیکربندی خود را به کاربران خواهند داد و علاوه‌بر این قیمت مناسبی دارند.

شرکت آوا فناوری ماندگار (avafanavari.com) یکی از عرضه کنندگان بهترین سرورهای hp و تجهیزات سخت‌افزاری سرورهای hpe در داخل کشور است که امکان مشاوره و راهنمایی شما برای انتخاب بهترین سرور را خواهد داشت.

توصیه می‌کنیم در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد سرورهای موجود در بازار ایران با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری را در مورد این سرورها و قطعات سخت‌افزاری مورد استفاده در پیکربندی آن‌ها مانند انواع رم سرور، پردازنده اینتل زئون و هارد درایو سرور در اختیار شما قرار دهند.

اطلاعات تماس : تهران، خیابان خردمند جنوبی، کوچه یگانه، پلاک ۱۳، واحد ۱ تلفن تماس: ۴۲۴۵۲۰۰۰

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده