نویسنده: بخش تبلیغات
// یکشنبه, ۲۷ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۰

مادربردهای MSI در بازار ایران موجود شدند

شرکت MSI همواره یکی از تولیدکنندگان قطعات سخت‌افزاری کامپیوتر بوده که مادربردها نیز بخشی از محصولات پرفروش و محبوب آن را تشکیل می‌دهند.

به‌تازگی برخی از جدیدترین مادربردهای ام اس آی در بازار ایران موجود شده‌اند که در ادامه به معرفی این محصولات خواهیم پرداخت.

MSI محصولات متنوعی را برای بازار پرطمطراق مادربرد در نظر می‌گیرد و این بار نیز شاهد طیف کاملی از انواع Motherboard ها در بازه‌های قیمتی مختلف و کارایی‌های متفاوت هستیم که می‌توانند نیاز هر کاربری با هر نوع استفاده‌ای را مرتفع کنند.

در ابتدا به سراغ مادربردهای سری B550 می‌رویم جایی که قرار است به‌زودی در بازار ایران شاهد مدل‌های متنوعی از جمله مادربردهای B550M PRO-VDH، B550M PRO-VDH (WIFI) و B550-A PRO از برند محبوب ام اس آی باشیم.

مادربرهای پرو ام اس آی

مادربردهای سری PRO ام اس آی با ارائه یک تجربه کارآمد و مولد به کاربران کمک می‌کند تا هوشمندانه کار کنند. این سری از مادربردهای MSI با قابلیت پایداری و مونتاژ با کیفیت بالا، نه‌تنها پروسه کار حرفه‌ای بهینه شده‌ای را ارئه می‌کند بلکه نقوص کم و طول عمر بیشتری را نیز فراهم می‌آورد.

سری MAG با آزمایش‌های دقیق کیفیت تولید شد و به‌گونه‌ای طراحی شده است که نمادی از مقاومت و دوام باشد. با تمرکز بر ارائه بهترین تجربه به کاربر، سری MAG دارای یک فرایند نصب ساده همراه‌با یک رابط کاربر پسند است که آن را به بهترین انتخاب برای گیمرهای سطح پایین تبدیل می‌کند.

سری MPG نیز با امکان نمایش کامل رنگ‌ها با کنترل و هماهنگی نور RGB ، بهترین‌ها را برای گیمرها به ارمغان می‌آورد. با یک نوار LED در جلو که اعلان‌های بازی و غیره را نشان می‌دهد، سطح جدیدی از از شخصی‌سازی را در اختیار می‌گذارد.

ازاین‌رو به‌دنبال این سری از مادربردهای ام اس آی، محصولات دیگری همچون مادربردهای اقتصادی MAG B550M MORTAR (WIFI) و MAG B550 TOMAHAWK به همراه مادربرد میان‌رده گیمینگ MPG B550 GAMING PLUS نیز قرار است به‌زودی با عرضه در بازار، در دسترس کاربران ایرانی قرار بگیرند.

اما علاوه‌بر این مدل‌ها، محصولات دیگری نیز قرار است از برند محبوب MSI وارد میدان شوند که اگر قصد ارتقای سیستم خود را داشته باشید شاید بد نباشد آن‌ها را نیز طبق نیاز خود در بین گزینه‌های پیش رو قرار دهید.

سری مادربردهای X570 ام اس آی نیز از جمله محصولاتی هستند که مدل‌های متنوع با ارزش خرید و کارایی بالایی را شامل می‌شوند. مادر برد X570-A PRO بی‌شک یکی از آن‌ها محسوب می‌شود که به‌گفته برخی، از بهترین مادربردهای بازار برای اورکلاک کردن به حساب می‌آید.

مادربرد ام اس آی MPG X570

جدای از این مدل نیز نسخه‌های متعدد و متنوعی هم قرار است عرضه شوند که شامل مادربردهای گیمینگ X570 GAMING EDGE (WIFI) و MPG X570 GAMING PLUS درکنار مدل میان‌رده و مقرون‌به‌صرفه MAG X570 TOMAHAWK (WIFI) می‌شوند.

اما دو مهمان ویژه نیز میان محصولات تازه وارد ام اس آی قرار دارد و آن دو چیزی نیستند جز مادربردهای رده بالای MEG X570 ACE و MEG X570 UNIFY که برای هر نوع استفاده حرفه‌ای می‌توانند به خوبی نیاز شما را بر طرف کنند.

در پایان باید گفت تمامی محصولات ذکر شده در این مطلب در بازار ایران و با گارانتی رسمی گرین موجود شده‌اند.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده