نویسنده: بخش تبلیغات
// شنبه, ۲۶ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۱

مجموعه تعمیرات موبایل سفیر در تهران

با افزایش استفاده از تلفن همراه به طبع خراب شدن آن هم بیشتر شده و شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید گوشی خود را تعمیر کنید. برای تعمیرات تلفن همراه 2 روش سنتی و مدرن وجود دارد که در ادامه بیشتر با این 2 روش آشنا می‌شویم.

در روش سنتی تعمیرات موبایل شما به یک تعمیرکار مراجعه می‌کنید و گوشی خود را جهت تعمیر تحویل می‌دهید اما منظور از روش مدرن یعنی ثبت سفارش تعمیرات به‌صورت آنلاین یا تلفنی است که در ادامه با مزایا و معایب هر کدام از این روش‌ها بیشتر آشنا می‌شویم.

تعمیرات موبایل آنلاین

روش سنتی: تعمیرات موبایل با مراجعه حضوری نزد تعمیرکار

تعمیرکار موبایل در این حالت فردی است که براساس تجربه و با گذراندن چند ساعت دوره تعمیرات توانسته مجوز تعمیرات موبایل دریافت کند. این روش برای سالیان طولانی تنها روشی بود که اکثر مردم از آن استفاده می‌کردند و امروزه هم تعدادی از این روش استفاده می‌کنند. اما ما باتوجه‌به شرایط فعلی بازار و تجربیات شخصی خودمان اصلا این روش را توصیه نمی‌کنیم.

تعمیرات موبایل سفیر

سایت تعمیرات موبایل در تهران

تنوع گوشی‌ها و دانش کم تعمیرکاران:

گوشی‌های موبایل این روزها بسیار متنوع تر از قبل شده‌اند و برندهایی همچون سامسونگ و هواوی به‌تنهایی صدها مدل گوشی دارند.

از سمت دیگر اغلب تعمیرکاران موبایلی که سرویس‌های سنتی تعمیرات موبایل را ارائه کرده‌اند عموما با گوشی‌های مدرن و تکنیک‌های نوین تعمیرات موبایل آشنایی ندارند. این مسئله سبب می‌شود تا تعمیرکاران بازار آزاد و سنتی عموما تجربه لازم برای تعمیر کردن گوشی‌های جدید را نداشته باشند و واگذاری گوشی‌های مدرن و پرچم‌دار برای تعمیر کردن به آن‌ها ریسک بالایی را به همراه داشته باشد.

زمانگیر بودن:

تصور کنید LCD آیفون شما شکسته و شما می‌خواهید به یک تعمیرگاه سنتی مراجعه کنید به غیر از هزینه بنزین یا اسنپ شما حداقل چند ساعت طول می‌کشد تا نزد تعمیرکار برسید و چند روز هم تعمیر قطعه موردنظر طول می‌کشد.

عدم اطمینان از بکارگیری قطعات اورجینال:

تصور کنید باتری گوشی شما مشکل پیدا کرده و شما به یک تعمیرکار سنتی مراجعه کردید تعمیرکار به شما می‌گوید دو نوع باتری دارد یکی اورجینال با قیمت ۳۰۰ هزار تومان و دیگری باتری گرید A (از اصطلاحات عجیب تعمیرکاران) با قیمت ۱۵۰ هزار تومان. شما باتری اورجینال را انتخاب می‌کنید و مبلغش را پرداخت می‌کنید ولی از کجا می‌توانید مطمئن باشید که باتری اورجینال برای شما انداخته! هیچ مغازه داری تضمین کتبی به شما نمی‌دهد در این مورد!

دستمزدهای عجیب، گزاف و نامشخص:

اگر شما برای تعویض تا چال سی دی شکسته آیفون خود به ۵ تعمیرگاه مراجعه کنید قطعا با ۵ قیمت مختلف مواجه می‌شوید و دلیلش هم دستمزدهای مختلف هر تعمیرکار است!

طولانی بودن تعمیرات:

تعمیرکاران سنتی عموما همه قطعات موبایل را ندارند و وقتی مشتری به آن‌ها مراجعه می‌کند از مرجع دیگری اقدام به خرید قطعه موردنیاز می‌کنند و همین امر سبب طولانی شدن مدت تعمیر می‌شود مثلا برای تعویض باتری آیفون که یک ساعت هم وقت نمی‌خواهد چند روز از شما زمان می‌خواهند.

سفیر تعمیرکار موبایل

روش مدرن: تعمیرات موبایل با ثبت سفارش تلفنی و آنلاین

شرکت‌های جدیدی این روزها سرویس تعمیرات موبایل را به شیوه مدرن تر ارائه می‌کنند. طبق ضوابط این شرکت‌ها مشتری می‌تواند بدون نیاز به مراجعه حضوری و فقط با یک تماس تلفنی یا به‌صورت آنلاین و ازطریق سایت شرکت درخواست تعمیرات موبایل خودش را به ثبت برساند.

عدم نیاز به مراجعه حضوری:

با سرویس تعمیر گوشی مراکز موبایل دیگر نیازی به مراجعه حضوری و صرف زمان زیاد ندارید چون سفارش تعمیرات به‌صورت آنلاین یا تلفنی توسط کاربر ثبت می‌شود.

تعمیرات تخصصی موبایل:

عموما اغلب شرکت‌هایی که سرویس تعمیرات موبایل را به شیوه مدرن ارائه می‌کنند به تجهیزات مدرن ‌تری مجهز هستند و کارشناسان فعال در این مراکز هم اطلاعات به روزتری برای تعمیر گوشی مشتریان دارند.

هزینه مشخص و عادلانه:

سرویس‌های تعمیراتی که توسط مراکز تعمیر موبایل مدرن ارائه شده همگی هزینه مشخصی دارند. بنابراین خیال مشتری از بابت هزینه‌ای که پرداخت می‌کند راحت است و مطمئن خواهد بود که مشکلی در کار نیست! اگر شما یا اقوامتان بارها هم برای تعویض LCD آیفون خود با این مراکز تماس بگیرید، هزینه مشابه و یکسانی برای هر یک از شما عنوان می‌شود.

سرعت عمل بیشتر:

مراکزی که تعمیرات موبایل را به شیوه مدرن انجام می‌دهند به خوبی می‌دانند که سرعت عمل برای مشتری اهمیت زیادی دارد و مشتری دوست دارد هرچه سریع‌تر گوشی وی تعمیر شود.

سایر سرویس‌های جانبی:

علاوه‌بر موارد فوق برخی از مراکز تعمیرات گوشی مدرن‌تر مانند سفیر سرویس‌های جانبی را هم در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. گارانتی تعمیرات، ضمانت اورجینال بودن قطعات تعویضی، پیک رایگان برای دریافت و تحویل گوشی در منزل و غیره از آپشن‌هایی هستند که توسط برخی از مراکز تعمیر موبایل برتر ارائه شده‌اند.

شما همچنین می‌توانید براحتی با ثبت درخواست تعمیرات موبایل  مشکل خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید و به‌صورت رایگان مشاوره بگیرید. شماره بخش تعمیرات موبایل سفیر ۶۲۹۹۹۷۹۷ داخلی ۴۰۰ و ۴۰۱ از ساعت ۱۰ صبح الی ۷ بعدظهر در خدمت شما عزیزان هستیم.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده