نویسنده: بخش تبلیغات
// یکشنبه, ۲۰ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۰

خرید هدفون از تهران اسپیکر

راهنمای خرید مناسب ترین هدفون امروزه در بازار، هدفون‌های زیادی با توانایی‌های منحصر‌به‌فرد خود وجود دارند.

قبل از تصمیم گیری برای خرید هرکدام از هدفون‌ها، باید اطلاعات زیادی را جمع آوری کنید تا بهترین انتخاب ممکن را نسبت به نیاز‌های خود انجام دهید. بنابراین، ما سعی کردیم، با ارایه‌ی مقاله‌ی "راهنمای خرید مناسب ترین هدفون" در خریدی به صرفه‌تر و کاراتر شما را همراهی کنیم.

به چه هدفونی نیاز دارید؟

هدفون ها، محدوده‌ی بسیار وسیعی را، از میان لوازم جانبی صوتی را شامل و در سایز، فرم، اتصالات متفاوت و قابلیت‌های دیگر خود تقسیم می‌شوند. بااین‌حال، اولین ویژگی مهمی که در خرید یک هدفون باید بررسی شود، انواع فرم آن‌ها است که به over-ear یا دور گوش،  on-ear یا روی گوش،  in-ear یا درون گوش و true wireless earbuds تقسیم می‌شوند. ما تمام توانایی‌ها و اطلاعات هر کدام از این مدل هدفون‌ها را به‌طور کامل برای شما توضیح می‌دهیم تا بتوانیم در عالی‌ترین حالت ممکن در پیدا کردن نیازتان به شما کمک کنیم.

مردی با عینک و هدفون ایربادز و تیشرت سفید

هدفون‌های دور گوش یا Over-ear

هدفون‌های دور گوش، دقیقا اولین چیزی است که با شنیدن کلمه‌ی "هدفون " به ذهن ما خطور می‌کند. این نوع هدفون ها، از نظر سایز، بزرگ‌ترین نسبت به انواع هدفون است.

هدفون‌های دورگوش برای ساختن صوت بسیار دقیق، کار آسان تری را در مقابل فرکانس‌های مختلف انجام می‌دهند و به آسانی از دستگاه شما صدایی بلند، شفاف همراه‌با بیس زیاد را ازطریق درایور‌های بزرگی تولید می‌کنند. همچنین تمام انواع ایرکاپ ها، وزن را طوری روی گوش و هدبند تقسیم می‌کنند که احساس راحتی بیشتری را بتوانند ارایه دهند. از طرفی دیگر، چون فضای محفظه‌ی داخل این هدفون جا دار است، فضای زیادی برای باتری‌های بزرگ li-ion وجود دارد. این نوع باتری‌ها توانایی نگه‌داری مقدار قابل توجهی شارژ را در خود دارند بنا براین از بابت باتری خود می‌توانید اطمینان کامل داشته باشید.

هدفون‌های روی گوش یا On-ear

یکی دیگر از انواع هدفون ها، on-ear یا روی گوش هستند که برخلاف هدفون‌های over-ear، دقیقا روی قسمت بالای گوش شما قرار می‌گیرند. طراحی هدفون‌های روی گوش به صورتی انجام شده که بدون نیاز به وزن اضافه‌ی هدفون‌های over-ear، تمام ویژگی‌ها و توانایی‌های آن را تجربه می‌کنید. البته که، این سری از هدفون‌ها نیز در سایز کوچکی نیستند، اما اصولا توانایی چرخیده شدن ایرکاپ‌ها و تا شوندگی در آن‌ها، موجب می‌شود که فضای کمتری را به خود اختصاص دهند. هدفون‌های روی گوش، دقیقا مانند هدفون‌های دور گوش، از درایور‌های بسیار بزرگی برای ایجاد صدایی واضح و دقیق ساخته شده‌اند و همچنین به علت فضایی که در محفظه‌ی خود دارند، از باتری‌های بزرگی در آن‌ها استفاده شده است.

ایرفون و ایربادز ها

ایرفون و ایربادزها، پایه‌ی اصلی محصولات صوتی هستند. تمام MP3 player‌ها و تلفن‌های همراه هوشمند، همیشه شامل یک ایربادز دارای سیم هستند که تفاوت آن‌ها، همچنان براساس مقاومت سیم‌شان در جامعه بررسی می‌شود. این ایرتیپ‌ها، به‌طور معمول از سیلیکون ساخته شده‌اند و همین موضوع، باعث فیلتر شدن صدای پس زمنیه می‌شود، به همین علت، یک انتخاب به صرفه برای استفاده از تکنولوژی noise cancelling یا فیلتر صوت اضافه در محیط است. از طرفی دیگر، ایربادز‌های خوبی را می‌توانید با هزینه‌ی بسیار پایین تهیه کنید. مخصوصا ایربادز‌های بی‌سیم، برای فعالیت‌های ورزشی عالی هستند. بنا براین می‌توان گفت که برای هر ورزشکار حرفه‌ای، داشتن یک ایربادز خوب، ضروری است.

ایربادز‌های True Wireless

ین ایربادز ها، دقیقا مانند هدفون‌های in-ears، درون گوش شما قرار می‌گیرند و به‌دلیل سایز کوچکی که دارند، حمل آن‌ها بسیار راحت است. true wireless، جدیدترین وسیله‌ی صوتی در بازار است. انواع این ایربادز ها، کاملا بی‌سیم است، و در اکثر آن‌ها می‌توانید از جعبه‌ی نگهداریشان، به‌عنوان شارژر وسیله‌ی صوتی خود استفاده کنید. از طرفی دیگر، به علت بی‌سیم بودن این هدست، می‌توانید به‌راحتی در فعالیت‌های ورزشی خود از آن استفاده کنید. امروزه ایربادز‌های True-wireless را، به‌عنوان یکی از وسایل تلفن‌های هوشمند می‌دانند.

هدست گیمینگ JBL

هدست‌های گیمینگ

برای بازی‌های کامپیوتری، دریافت صوت مناسب مسئله‌ی بسیار مهمی است  و به همین خاطر، گیمر‌ها دسته‌بندی اختصاصی خود را در میان سیستم‌های صوتی دارند. هر کنسول بازی  می‌تواند با انتخاب هدست مناسب، تجربه‌ی عالی را از بازی کردن بدهد و کیفیت بازی‌های کامپیوتری و ارتباطات شما با هم تیمی‌های خود را به‌طور چشم گیری افزایش دهد.

فرقی ندارد که گیمیر حرفه‌ای یا معمولی باشید، هدست‌های گیمینگ به‌طور یکسان به کسانیکه دوستدار بازی‌های کامپیوتری هستند اهمیت می‌دهند. شاید به نظر شما این هدست‌ها بسیار ساده به نظر بیایند، ولی زیر LED‌های درخشان این هدست، سخت‌افزار و نرم‌افزار‌های بسیار زیادی قرار دارد. صدای فراگیر و بسیار واقعی از ویژگی‌های بسیار محبوب این نوع هدست است. بعضی اوقات هدست‌ها به‌طور خودکار برنامه‌ریزی شده‌اند و گاهی نیز، نیاز است که با استفاده از نرم‌افزار‌های اختصاصی هدست، خودتان صوت مورد نظر را تنظیم کنید

تفاوت میان Noise Isolating و Active Noise Cancelling

ین یکی از مواردی است که به نظر مشابه می‌رسد، ولی معنی آن‌ها کاملا با هم فرق دارد. Noise isolation یا جدا سازی صدا، تنها از نظر فیزیکی، بین گوش شما و صدای اطراف قرار می‌گیرد و اجازه نمی دهد که صوت‌های اضافه‌ی محیطی به گوش شما راه پیدا کنند. ولی Active noice cancelling که مخفف آن را به شکل ANC نیز در متن‌ها می‌توانید مشاهده کنید، به‌معنی فیلتر کردن نویز‌های اضافه است، ولی کاملا متفاوت از Noise isolation عمل می‌کند.

اهمیت عمر باتری

نسبت به هدفون بی سیمی که انتخاب می‌کنید، عمر باتری ممکن است برای شما بسیار مهم باشد. درواقع، هدفون‌های روی گوش یا On-ear و دور گوش یا Over-ear، نسبت به هدفون‌های بی‌سیم دیگر و ایربادز‌های True wireless، عمر باتری بیشتری دارند. بعضی از هدفون‌های بی‌سیم، با هر بار شارژ کامل، به شما حداقل ۱۸ ساعت، اجازه‌ی پخش مداوم می‌دهند و خیلی از هدفون‌های بی‌سیم، حداقل ۸ ساعت قدرت پخش دارند. ولی ایربادز‌های True wireless، اصولا بین 4 تا 5 ساعت توانایی پخش بعد از شارژ کامل را به شما ارایه می‌دهند.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده