نویسنده: بخش تبلیغات
// چهار شنبه, ۱۶ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۰

رونمایی از تکنولوژی جدید تشخیص چهره هایک ویژن از دوربین مارکت

شرکت هایک ویژن در سال 2020 با راه اندازی تکنولوژی جدید کار منابع انسانی را راحت‌تر کرده و با رونمایی از سیستم تصویری حضور و غیاب راهی آسان برای کنترل پیچیده رفت‌و‌آمد و بررسی کارمندان و حتی دانش‌آموزان را فراهم ساخته است.

این سیستم براساس مشاغل مختلف انعطاف پذیر است و قابلیت راه اندازی برای هر محیط کاری را داراست. سیستم حضور و غیاب دوربین هایک ویژن در هر مکانی می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد و ورود به سیستم آن برای ثبت موارد لازم، هم از راه دور و در محل امکان‌پذیر است.

تشخیص چهره و حضور در زمان معین

همان‌طور که گفته شد تکنولوژی جدید هایک ویژن برای مدیریت حضور کارمندان و کارگران و حتی ارباب رجوع و افرادی که در سازمان رفت‌و‌آمد دارند، راه‌حل بسیار مناسبی است اما چرا و به چه دلیل این سیستم پیشنهاد مناسبی است؟

از گذشته تا به امروز نظم در یک سازمان اهمیت فراوانی داشته و برای اینکه همه کار ها با نظم پیش برود، حضور سر وقت کارکنان در همه مشاغل ضروری است. در گذشته کارمندان با نوشتن اسم خود در برگه حضور و غیاب ساعت ورود و خروج خود را اعلام می‌کردند. بعد ها با کارت شناسایی یا اثر انگشت پیشرفت زیادی حاصل شد اما مشکلاتی به همراه داشت از جمه فراموشی کارت شناسایی یا زخم شدن انگشت و از بین رفتن اثر انگشت. حال با تکنولوژی جدید دوربین هایک ویژن یعنی تشخیص چهره این مشکلات و بی نظمی ها حل می‌شود. سیستم تشخیص چهره هایک ویژن دسترسی راحت‌تر مدیران و حضور در زمان کارکنان را به‌راحتی فراهم می‌کند.

مزیت های نصب دوربین تشخیص چهره هایک ویژن

سرعت تشخیص چهره در دوربین هایک ویژن و میزان دقت آن به ترتیب برابر 2/0 ثانیه و 99 درصد است. علاوه‌بر این ها مزیت مهمی که در تصویر برداری دارد، تشخیص چهره در محیط های کم نور و تاریکی است. داشتن امنیت و داشتن حریم خصوصی از پارامتر های مهم یک سیستم تصویری است و دوربین هایک ویژن در حوزه تشخیص چهره این امنیت را در بالاترین حد خود تضمین می‌کند و مدیران می‌توانند با رمز گذاری در این سیستم دیگر نگران ناامنی در اطلاعات کارکنان خود نباشند. دسترسی به اطلاعات تشخیص چهره کارکنان نیز ازطریق این تکنولوژی راحت شده و کارفرمایان به‌راحتی و ازطریق تلفن همراه یا وبسایت می‌توانند اطلاعات کارکنان خود را داشته باشند.

اپلیکیشن تشخیص چهره

حضور و غیاب مبتنی بر فضای ابری

یکی از مهم‌ترین مزیت‌هایی که فضای ذخیره‌سازی آنلاین دارد، مدیریت ساده تر در منابع انسانی است. شما به این وسیله می‌تواند با سرعت بیشتری حضور افراد را کنترل کنید و وقت بیشتری برای انجام کارهای دیگر داشته باشید. می‌توانید با دوربین تشخیص چهره هایک ویژن مبتنی بر فضای ابری همزمان چند کاربر را تحت نظر داشته باشید. زمانی‌که شما خارج از محل کار خود هستید از راه دور براساس GPS clocking می‌توانید ورود و خروج کارمندان را چک کنید. این کار ازطریق تلفن همراه انجام می‌شود. ثبت سریع اطلاعات در فضای ابری، از ویژگی‌های مهم دیگر این سیستم است.

علاوه‌بر این ها امنیت بالایی که در فضای ذخیره‌سازی آنلاین وجود دارد موجب عدم از دست دادن اطلاعات یا تخریب اطلاعات موجود در این فضا می‌گردد. سرویس میزبان دوربین تشخیص چهره هایک ویژن مبتنی بر فضای ابری به‌صورت خودکار به‌روزرسانی می‌شود و علاوه‌بر این ها این سیستم دربرابر دستگاه‌ها و دوربین‌های دیگر انعطاف پذیر است و قابلیت اتصال به آن‌ها را دارد. تعمیر و نگه‌داری از این سیستم از راه دور نیز امکان‌پذیر است و باز هم در سرعت کار شما تاثیر فراوانی دارد.

روش کار با سیستم حضور و غیاب هایک ویژن مبتنی بر فضای ابری

شما می‌توانید با استفاده از فضایی که هایک ویژن در اختیارتان گذاشته است، شیفت های مختلف و زمان ورود و خروج افراد را به سیستم وارد کنید. تایم اضافه کاری، مرخصی، تعطیلات و استراحت در طول روز را بر این اساس چک کنید. درنهایت با مشاهده و بررسی همه این موارد می‌توانید نظم مؤسسه و شرکت خود را تأمین کنید. شما می‌توانید ازطریق اپلیکیشن timeclock موبایل با مشخص کردن تایم در مناطق مختلف به منابع انسانی محل کار خود گزارش دقیق بدهید. نصب این سیستم بسیار آسان است و تنها با داشتن کد QR و اسکن آن می‌توانید این برنامه را راه اندازی کنید.

دوربین تشخیص چهره هایک ویژن

راحتی کارمندان با دوربین تشخیص چهره MinMoe هایک ویژن

تکامل کنترل دسترسی و حضور و غیاب نسبت به گذشته به نفع کارمندان است و یکی از مهم‌ترین دلایل آن رعایت بهداشت است زیرا دیگر نیازی به وارد کردن کد یا اثرانگشت نیست. این سیستم برای تیم های مدیریت نیز بهتر است زیرا کارآمد و ایمن تر از سایر سیستم‌ها است. ارتباط با NVR ها، دوربین‌های شبکه و ایستگاه های داخلی توسط این دوربین هایک ویژن امکان‌پذیر است و می‌توانید به‌راحتی با اتصال به پایانه های تصویری دیگر ضبط تصاویر را انجام دهید.

کاربرد تشخیص چهره MinMoe هایک ویژن در مکان‌های مختلف

در کارخانه ها دیگر نمی‌شود از روش‌های مرسوم قبل برای راستی آزمایی کارکنان استفاده کرد و باید در نظر داشت بسیاری از افراد غیر مجاز سعی در ورود و دسترسی به مکان های مختلف کارخانه دارند و قطعا روش‌های خاص خود را برای ورود دارند اما برای جلوگیری از کار آن‌ها احراز هویت ازطریق اثر انگشت امکان‌پذیر نیست. بسیاری از کارگران کارخانه ها نیر باید دستکش در دست داشته باشند یا با دست پر وارد کارخانه می‌شوند و این نوع احراز هویت برای آن‌ها سخت است و با روش تشخیص چهره این مشکل حل شدنی است.

ادارات نیز مانند کارخانه ها همچنان از روش‌های قابل هک مثل ورود با کارت شناسایی یا اثر انگشت استفاده می‌کنند اما با استفاده از تکنولوژی تشخیص چهره اعتماد بیشتری میان کارفرما و کارکنان ایجاد می‌شود.

در مدارس و مهد کودک ها نیز این دستگاه کاربرد فراوانی دارد زیرا امنیت در آن‌جا حرف اول را می زند و با نصب این سیستم در در مدارس و مهد کودک ها مطمئن می شوید که تنها کارکنان و دانش آموزان و والدین وارد مدرسه و مهد کودک شده‌اند.

برای دریافت اطلاعات فنی بیشتر مرتبط با سیستم تشخیص چهره هایک ویژن می‌توانید به قسمت بلاگ سایت دوربین مارکت مراجعه کنید.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده