نویسنده: بخش تبلیغات
// سه شنبه, ۱۵ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۰

فروشگاه اینترنتی لیپک، دنیای قابل اعتماد محصولات الکترونیک

همانطور که می بینید هر سال به تعداد فروشگاه های اینترنتی اضافه می شود و این خبر، هم بعد مثبت دارد هم منفی و البته مخاطب را بدجوری کلافه و سردرگم می کند. 

 زیرا  از حرف و شعارهای تبلیغاتی تا عمل واقعی، زمین تا آسمان فاصله دارد و این موضوع تصمیم گیری را برای کاربر سختتر می کند. قصد دارم در این مقاله از این دغدغه شما کمی کم کنم، و یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی یعنی لیپک را به شما معرفی کنم. لیپک به معنی قطب نما است،  این شرکت اخیرا فعالیت خود را شروع کرده است، اما همانطور که از نامش پیداست، خیلی زود توانست به قطب فروش محصولات الکترونیک تبدیل شود، زیرا نگرانی مخاطب را به راحتی درک کرد، و بین آنچه که می گوید تا عمل، شکافی ایجاد نکرد. آنچه که موفقیت یک کسب و کار را تضمین می کند، صداقت و جلب اعتماد مخاطب است.

لیپک، فاصله حرف تا عمل به اندازه یک نفس

 قطعا من هم قصد ندارم مانند بسیاری از فروشگاه ها غلو کنم، زیرا فقط با سند و مدرک معتبر صحبت می کنم و ادعایی ندارم، می توانید بررسی و مقایسه کنید. فروشگاه لیپک دارای گواهی نامه و جوایز معتبر شامل حمایت از حقوق مصرف کنندگان و دریافت هفتمین جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری است، و البته همیشه سعی کرده کیفیت کالا در کنار هزینه مناسب را در نظر داشته باشد، مثلا شما قیمت تبلت لیپک را در فروشگاه های دیگر مقایسه کنید تا به این نتیجه برسید. هنر لیپک قرار دادن کیفیت در کنار قیمت مناسب است، که در کمتر فروشگاهی این دو مزیت در کنار هم را می توانید ببینید. شاید برخی دوست داشته باشند لپ تاپ سرفیس را با قیمت مناسب خریداری کنند، این خواسته شما را لیپک برآورده می کند

پرداخت امن را با لیپک تجربه کن

اعتماد، یکی از اصلی ترین مشکلات خرید اینترنتی برای همه ماست.  همه ما قبل از زدن دکمه خرید و ورود به مراحل بعدی، نگرانی را تجربه می کنیم، حالا اگر مبلغ قابل توجهی باشد، نگرانی ما صد چندان می شود، اما چی باعث می شود که تا آخرین مرحله پرداخت ادامه دهیم ؟ بحث اعتماد است، این اعتماد را چجوری باید جلب کنیم ؟ فروشگاه لیپک، نگرانی شما را در این موضوع هم درک کرده، و روش های مختلف پرداخت حضوری و اینترنتی را به وجود آورده است، شما می توانید در محل شرکت لیپک، حضوری پرداخت کنید، و از این طریق خیالتان از پرداخت راحت می شود.

لپ تاپ Alienware  ایسوس و ام اس آی

نظم، اولین راز اعتماد سازی مخاطب

یکی از ویژگی های لیپک که کار را برای مخاطبانش ساده تر کرده است. دسته بندی منظم کالاهاست. دقت کردید وقتی وارد یک وبسایت می شوید، آنقدر نامنظم است که شما را سردرگم می کند در نهایت کالایی را که می خواستید پیدا نمی کنید، حتی سرچ دقیقی هم ندارد که بتوانید به محصول مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید، شاید باور نکنید ولی همین ویژگی ساده که شاید به چشم نیاید، اعتماد مخاطب را می سازد. لیپک چندین دسته بندی دارد که به شما در این هدف کمک می کند، دسته بندی برندها و دسته براساس کارایی، مثلا لپ تاپ برای بازی ، دسته مشخصی دارد. نظم البته فقط شامل دسته بندی محصولات نیست، فونت منظم، رنگ بندی تصاویر، سرچ منظم، همه این ها به مشتری حس آرامش القا می کند.

نکاتی برای بهبود عملکرد ویندوز 10

منوی لیپک چیزی کم و کسر ندارد

وقتی وارد یک فروشگاه می شویم چه فیزیکی چه مجازی، اولین چیزی که نظر همه ما را جلب می کند، بزرگی و تنوع کالا و محصولات است. قطعا یک حس خوشایندی به شما دست می دهد، به خصوص اگر وارد فروشگاه لوازم مورد علاقه تان شده باشید که این حس چندین برابر خواهد بود، زیرا مطمئن می شوید که همه محصولات این لوازم، در این فروشگاه وجود دارد و نیازی به گشت وگذار در فضاهای دیگر ندارید، هر چه هست همینجاست و بس. لیپک به این نیاز مخاطب توجه کرده، ما تنوع محصولات دیجیتالی را در لیپک پیدا می کنیم، حتی لوازم جانبی الکترونیکی مثل  ساعت هوشمند و هندزی فری و  پرینتر را در نظر گرفته است، هر برند معتبری که شما به دنبالش هستید، لیپک مثل منویی از غذاهای پرملات در خیال  شما قرار می دهد و البته خیال شما را از کیفیت و اصالت راحت می کند.

لیپک، هدهد خبررسان

راز موفقیت هر کسب و کاری، حل مشکلات کاربر است. همه ما دوست داریم وارد فضایی شویم که اطلاعات کامل و رایگانی در اختیار ما قرار دهد، وبسایت هایی که اطلاعاتی به مخاطب اضافه می کنند، اعتماد آن ها را بیشتر جلب می کنند، زیرا خیال مخاطب راحت می شود از اینکه وارد یک فضای تخصصی شده است و حالا می تواند از این فضا، خرید امنی داشته باشد. مجله خبری لیپک به این نیاز مخاطب پاسخ داده است. شما انواع مختلف مقالات را می توانید در آن بخوانید، از آموزش سرعت ویندوز 10 با چند ترفند ساده تا روش های جلوگیری از داغ شدن گوشی را می توانید مطالعه کنید. اگر به تکنولوژِی علاقه دارید به مقالات لیپک سری بزنید.

 

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع لیپک
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده