نویسنده: بخش تبلیغات
// یکشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۰

متنوع ترین کالای دیجیتال در فروشگاه اینترنتی کامپیوتر سورس

فروشگاه اینترنتی کامپیوتر سورس که یکی از برترین و جامع‌ترین فروشگاه‌های کالای دیجیتال در ایران به شمار می‌آید طیف وسیعی از محصولات الکترونیکی را در اختیار مشتریان عزیز و گرامی قرار داده است.

در ادامه توضیحاتی در خصوص محصولات الکترونیکی خاص که تفاوت قیمت و کیفیت آن‌ها در سطح بازار دیده شده در اختیارتان قرار گرفته است.

  اسپیکر بلوتوثی

هنگام پیک‌نیک یا مسافرت، نیاز به خوش‌گذرانی و تفریح بسیار بیشتر از دیگر شرایط است، به همین منظور می‌توان این شور و نشاط را با استفاده از موسیقی به ارمغان آورد. به همین منظور داشتن یک اسپیکر بلوتوثی که نیاز به سیم نداشته باشد و تنها با استفاده از باطری داخلی که از قبل شارژ شده است ساعت‌ها به پخش موزیک بپردازد، لازم و ضروری است.

اسپیکرهای بلوتوثی در برند، مدل و قدرت‌های مختلفی تولید و به بازار عرضه شده‌اند.

برند

مهم‌ترین چیزی که باید در خصوص خرید اسپیکر بلوتوثی در نظر داشته باشید کیفیت صدای آن است. در این خصوص لازم است بدانید که اکثر اسپیکرهای بلوتوثی هرچند که حجم صدای بالایی داشته باشند، احتمال دارد کیفیت مناسبی نداشته باشند و در کسری از زمان، نسبت به خرید آن‌ها دل‌زده شوید؛ به همین منظور لازم است تا از برندهای معتبر از قبیل هارمن کاردن، جی بی ال، کینگ استار، کریتیو یا حتی شیائومی خرید خود را انجام دهید.

کاربرد

در خصوص کاربرد اسپیکر بلوتوثی باید بدانید که برخی از این محصولات ضد آب بوده و مناسب برای استفاده در کنار استخر ساحل دریا و ... هستند. برخی دیگر با استفاده از گیره مخصوص به کوله متصل می‌شوند و به دلیل جمع‌وجور بودن در کوهنوردی مورداستفاده قرار می‌گیرند. نوع دیگری از اسپیکرهای بلوتوثی هستند که به علت سایز و قدرت بالای آن‌ها در خانه‌ها استفاده می‌شود.

ورژن بلوتوث

یکی از مهم‌ترین نکاتی که هنگام خرید اسپیکر بلوتوث باید در نظر داشته باشید، نسخه بلوتوث اسپیکر است.

در این خصوص لازم است بدانید که در این لحظه هنگام نوشتن این متن، آخرین ورژن بلوتوث به کار رفته در اسپیکرها، نسخه 5 است. در نظر داشته باشید نسخه بلوتوث محصول مورد نظر شما هرچه به این عدد نزدیک‌تر باشد، احتمال قطعی در آن‌ها کمتر بوده و با سرعت بیشتری دستورات را منتقل می‌کند.

 

خرید هارد اکسترنال

در خصوص خرید هارد اکسترنال کامپیوتر لازم است تا چند نکته را در نظر داشته باشید تا محصولی مطابق با نیازتان تهیه نمایید. در ادامه توضیحات مفیدی در خصوص هرکدام برای شما عزیزان آماده شده است.

اولین نکته هنگام خرید هارد اکسترنال کامپیوتر این است که بدانیم دو نوع هارد اکسترنال وجود دارد که HDD  و SSD نامیده می‌شوند.

در خصوص فناوری HDD باید گفت که این هارد‌ها معمولاً از ظرفیت بالایی برخوردار هستند؛ اما بسیار به ضربه و شوک حساس بوده و در صورت استفاده نامناسب دچار خرابی خواهند شد. هارد اکسترنال HDD معمولاً بزرگ‌ بوده و سرعت کمتری نسبت به هارد‌های SSD دارند اما از قیمت بسیار پایین‌تری برخوردارند.

نوعی دیگر از هارد که اخیراً تولید انبوه آن‌ها آغاز شده‌است و در کمترین زمان ممکن محبوبیت زیادی پیدا کرده است، هارد SSD نامیده می‌شوند. هارد‌های SSD بسیار سریع‌تر از ابزارهای ذخیره‌سازی معمولی یا همان HDD هستند و از وزن و اندازه بسیار کمتری برخوردارند. این محصولات به علت اینکه از فناوری حافظه جامد بهره‌مند هستند، صدایی تولید نمی‌کنند و بسیار مقاوم‌تر و جان‌سخت‌تر از هارد‌های HDD بوده و طول عمر بیشتری دارند. اما باید دقت داشته باشید که قیمت نسخه 256 گیگ این نوع محصولات با نسخه 1 ترابایت هارد HDD برابری می‌کند.
هارد Adata مدل HD330

دومین نکته‌ای که هنگام خرید هارد اکسترنال کامپیوتر باید در نظر بگیرید در رابطه با گنجایش آن‌ها است.

در این خصوص لازم است بدانید که هاردهای اکسترنال در ظرفیت‌های 1 ترابایت، 2 ترابایت و به بالا، طراحی و تولید شده‌اند که باید نسبت به نیازتان محصول موردنظر را خریداری نمایید. دقت داشته باشید برای مثال اگر هر فیلم سینمایی به‌طور میانگین 1 گیگ باشد، برای پر کردن یک هارد یک ترابایتی 1000 فیلم لازم است

مادربرد

مادربردها به‌عنوان اصلی‌ترین قطعه هر کامپیوتر به شمار می‌آیند که شما می‌توانید قطعات مختلف کامپیوتر را بر روی آن‌ها نصب نمایید. در نظر داشته باشید که محدوده قیمتی مادربردها بسیار وسیع بوده و باید بر اساس نیازتان از قبیل گیمینگ، استفاده روزمره و اداری محصول موردنظرتان را خریداری نمایید.

در نظر داشته باشید که هر مادربرد تعداد محدودی از سی پی یو ها را پشتیبانی می‌کند؛ پس بنابراین، قبل از خرید این محصول باید اطمینان حاصل کنید که با سی پی یو، همخوانی دارد.

یکی از محبوب‌ترین برندهای مادربرد گیگابایت نام دارد. شما با خرید مادربرد گیگابایت که قیمت بسیار مناسبی دارند، علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، محصولی قدرتمند را خریداری می‌کنید که در درازمدت و تحت شرایط خاصی نیاز به تعمیر یا ارتقا آن داشته باشید.

 

مادربرد Arous X570 Ultra

خرید کالای دیجیتال از کامپیوتر سورس

شما عزیزان جهت خرید تمامی این محصولات و همچنین طیف وسیع‌تری از کالاهای دیجیتال که نام بردن آن‌ها در این متن نمی‌گنجد، می‌توانید به وب‌سایت کامپیوتر سورس که یکی از برترین و کامل‌ترین فروشگاه‌های آنلاین خرید کالای دیجیتال به شمار می‌آید، مراجعه کرده و در میان دنیایی از تنوع محصولات، مشخصات فنی هر محصول را مشاهده نمایید.

 لازم به ذکر است کلیه محصولاتی که در وب‌سایت کامپیوتر سورس https://source-computer.com/ موجود هستند از ضمانت اصالت و تضمین قیمت برخوردار هستند.

 

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده