نویسنده: بخش تبلیغات
// شنبه, ۱۲ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۰

شهر فافا، مرجع تخصصی جدیدترین کالاهای دیجیتال

شهر‌ فافا به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین و باتجربه‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی ایران با بیش از 20 سال سابقه‌ی درخشان است.

شهر‌ فافا در زمینه‌ی فروش و تأمین جدیدترین محصولات الکترونیکی از جمله لپ‌تاپ‌، قطعات کامپیوتر، موس، کیبورد، مانیتور، هدست، اکسسوری‌های گیمینگ، کنسول‌های بازی و هزاران کالای دیگر از برندهای مطرح دنیا همچون اپل، سامسونگ، ایسوس، MSI، گیگابایت، BenQ، سونی، لنوو، ایسر و صدها برند مطرح تکنولوژی دیگر فعالیت دارد. این فروشگاه با پایبندی به اصول مهم مشتری مداری اعم از تضمین اصالت و کیفیت کالا، تست رایگان کالا توسط متخصصان مجرب قبل از ارسال، تحویل سریع و به موقع، 7 روز مهلت تست و تعویض کالا طبق آیین‌نامه و همچنین پشتیبانی قبل و بعد از فروش، محصولات خود را به سراسر ایران ارسال می‌کند.

 

جشنواره‌ی داغ گیمینگ شهر فافا

شهر فافا از 10 تا 24 تیرماه قصد دارد لپ‌تاپ‌ها، کنسول‌های بازی، مانیتورهای حرفه‌ای و همه‌ی لوازم گیمینگ خود را با تخفیف‌های باورنکردنی در این جشنواره عرضه کند. اگر به‌دنبال هدست‌ گیمینگ ریزر یا ایسوس با بهترین قیمت هستید یا قصد خرید پلی استیشن و ایکس باکس برای خود دارید، برای این جشنواره‌ی مهیج آماده باشید. علاوه‌بر اینها، در این مدت می‌توانید انواع اکسسوری‌های مخصوص بازی مثل موس گیمینگ، کیبورد گیمینگ، موس پد، دسته‌ی بازی و مانیتورهای حرفه‌ای مخصوص طراحی BenQ یا MSI را با بهترین قیمت خریداری کنید و یک تجربه‌ی خوب و به‌یادماندنی از بازی کردن با دوستان‌تان داشته باشید. پس پیشنهاد می‌کنیم این فرصت استثنایی را از دست ندهید و هر روز با پیشنهاد‌های خوب‌ ما شگفت زده شوید.

 

بهترین فرصت برای یک خرید خوب و به‌صرفه

علاوه‌بر تخفیف‌های خیلی خوبی که محصولات گیمینگ در این جشنواره دارند، کدهای تخفیف ویژه هم برای دسته‌بندی‌های مختلف در نظر گرفته شده است. در این جشنواره‌ی داغ می‌توانید تا سقف 500 هزار تومان برای خرید لپ‌تاپ‌های گیمینگ یا لوازم جانبی مخصوص بازی کد تخفیف دریافت کنید و یک خرید عالی و به‌صرفه داشته باشید.

 

این تابستان رو متفاوت سپری کن

اگر بعد از 9 ماه درس و کلاس آنلاین یا گذراندن یک ترم سخت و نفس‌گیر در دانشگاه می‌خواهید از این تابستان داغ و وقت آزادتان لذت ببرید، حرفه‌ای‌ترین کالاهای تخصصی گیمینگ از بهترین برندها در این جشنواره منتظر شما هستند. بنابراین از 10 تا 24 تیر حتماً جشنواره‌ی گیمینگ شهر فافا را دنبال کنید و کالاهای گیمینگ دلخواه‌تان را با تخفیف‌های باورنکردنی بخرید و اوقات فراغت خود را با آن‌ها بگذرانید.

 

شهر فافا مرکز خرید آنلاین لوازم گیمینگ

فروش ویژه کالای تخصصی گیمینگ

در این جشنواره‌ی مهیج اول تابستان می‌توانید انواع لپ‌تاپ گیمینگ، لوازم مخصوص بازی، مانیتورهای قدرتمند و حرفه‌ای، قطعات و سخت افزارهای گیمینگ و کنسول‌های بازی را با تخفیف‌های عالی خریداری کنید. اگر لپ‌تاپ قدیمی‌تان دیگر قادر به اجرای بازی‌های جدید نیست یا به یک مانیتور مخصوص برای انجام کارهای گرافیکی احتیاج دارید، این جشنواره یک فرصت ویژه برای شماست. در این مدت می‌توانید محصولات گیمینگ شرکت‌های مطرح از جمله لپ‌تاپ‌های ایسوس و MSI را با سخت افزارهای عالی و قدرتمند از جمله پردازنده‌های نسل دهمی و یازدهمی اینتل، کارت گرافیک‌های سری RTX 3000 انویدیا و سری Radeon RX 6000 شرکت AMD، رم با ظرفیت بالا و SSD پرسرعت خریداری کنید. در این جشنواره همچنین می‌توانید مانیتورهای حرفه‌ای BenQ و MSI یا لوازم گیمینگ ریزر، لاجیتک، ای‌فورتک و سایر برندهای مطرح گیمینگ را با قیمت‌های باورنکردنی تهیه کرده و تابستان طولانی و گرم‌تان را با آن‌ها بگذرانید.

 

سورپرایز ویژه برای طراحان و گرافیست‌ها

اگر گرافیست یا طراح حرفه‌ای هستید، این جشنواره برای شما هم پیشنهادهای ویژه دارد. در این مدت می‌توانید جدیدترین لپ‌تاپ‌ های گیمینگ و حرفه‌ای ایسوس، ام‌اس‌آی، لنوو، ایسر و چندین برند دیگر را با تخفیف‌های عالی خریداری کنید. شهر فافا همچنین قصد دارد مانیتورهای مخصوص طراحی و گیمینگ BenQ، ام‌اس‌آی و سایر برندهای مطرح در این زمینه را نیز با تخفیف‌های خیلی خوب در این جشنواره ارائه کند. با مشخصات فنی قدرتمند و رده بالای این دسته از مانیتورها از جمله صفحه‌نمایش‌های بزرگ، رزولوشن و کیفیت تصویر عالی، بهره مندی از پنل های حرفه‌ای مثل VA با حالت نمایش تصویر sRGB برای نمایش واقعی‌تر تصاویر و رنگ‌ها، نرخ به‌روزرسانی (Refresh Rate) بالا و زمان پاسخ (Response Time) بسیار کم، می‌توانید از آن‌ها برای اجرای بازی‌ها با بالاترین حد کیفیت و همچنین کار با نرم افزارهای گرافیکی و طراحی با رنگ و تصویر پویا استفاده کنید.

 

یک فرصت استثنایی برای اسمبل کردن یک سیستم حرفه‌ای

اگر دوست دارید خودتان قطعات مورد نیاز سیستم گیمینگ‌تان را خریداری کرده و آن‌ها را اسمبل کنید، شهر فافا در این جشنواره همراه شماست. در این مدت می‌توانید سخت افزارهای لازم از جمله CPU گیمینگ، مادربرد گیمینگ، کارت گرافیک گیمینگ، رم گیمینگ، SSD، پاور، کیس گیمینگ و سایر قطعات را با تخفیف‌های خیلی خوب خریداری کنید و یک سیستم قدرتمند و حرفه‌ای سرهم کنید و از کار با آن لذت ببرید.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع شهر فافا
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده