نویسنده: بخش تبلیغات
// شنبه, ۵ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۰

کلاس های آمادگی آزمون آیلتس در آموزشگاه زبان دهخدا

آموزشگاه زبان دهخدا برای زبان آموزانی که متقاضی شرکت در آزمون آیلتس هستند به برگزاری دوره های آمادگی آزمون آیلتس به‌صورت حضوری و آنلاین به شکل گروهی و خصوصی می پردازد.

این مؤسسه که سابقه بیش از یک دهه آموزش زبان های خارجی را دارد به زبان آموزان با برنامه‌ریزی مدون و متد های بروز کمک می‌کند تا در هر ۴ مهارت زبان بهترین نتیجه را در آزمون کسب کرده و نمره مورد نظر را دریافت کنند. درکنار کلاس های آمادگی آزمون مشاوره های رایگان برای دریافت نتیجه بهتر توسط سوپروایزرهای دپارتمان زبان انگلیسی به زبان آموزان داده خواهد شد تا زبان آموزان بتوانند خود را برای شرکت در آزمون و شرایط آزمون آماده کنند. کلاس های آمادگی آزمون آیلتس آموزشگاه زبان دهخدا توسط سوپروایزرهای دپارتمان زبان انگلیسی نظارت شده تا روند پیشرفت کلاس و زبان آموزان مورد بررسی قرار گرفته تا بتوانند با کمک اساتید مجرب و متعهد مؤسسه بهترین خدمات را به زبان آموزان ارائه کنند.

همچنین منابع این کلاس ها از بهترین منابع و بروزترین منابع آزمون آیلتس بوده که باتوجه‌به سابقه اساتید در خصوص آزمون آیلتس بعد از گذراندن این دوره ها شما می‌توانید بهترین نتیجه را در آزمون آیلتس دریافت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کادر مؤسسه تماس حاصل کرده و با دریافت مشاوره و تعیین سطح رایگان،‌ خود را برای شرکت در آزمون آیلتس آماده کنید.

این آزمون که به دو شکل جنرال و آکادمیک برگزار می‌شود برای افرادی که می‌خواهند در کشورهای دیگر مخصوصا کشورهای انگلیسی زبان به تحصیل یا مهاجرت بپردازند مورد نیاز است. شرکت در این آزمون به مهارت های مهم و اصلی زبانی احتیاج دارد که در صورتی که از سطح زبان خوبی برخوردار هستید حداقل فوق متوسطه، می‌توانید با تقویت مهارت های زبانی خود یعنی اسپیکینگ،‌ لیسنینگ، رایتینگ، ریدینگ یک نمره عالی در این آزمون دریافت کنید. در این مقاله به‌صورت کوتاه می‌خواهیم شما را در خصوص آزمون آیلتس راهنمایی نماییم.

آزمون آیلتس جنرال یا آکادمیک

همان‌طور که بیان شد آزمون آیلتس به دو شکل جنرال و آکادمیک برگزار می‌شود و این دو آزمون برای افراد با مقاصد مختلف طراحی شده است. در حالت کلی این دو آزمون از لحاظ نحوه برگزاری و نوع سوالات و سنجش مهارت های زبانی و همچنین مدت زمان آزمون با یکدیگر تفاوت دارند.

اما آزمون جنرال نسبت به آزمون آکادمیک آسان تر بوده و موضوعات روزمره و متداول زبان را شامل می‌شود البته نه به این معنا که شما با دانش متوسط از زبان می‌توانید نمره بالایی را در آزمون جنرال دریافت کنید. به عبارتی شما در آزمون آکادمیک نیاز خواهید داشت تا به سوالات تخصصی در زمینه های علمی و تخصصی پاسخ دهید و به تحلیل نمودارها و گراف ها بپردازید که این موضوع در آزمون جنرال وجود ندارد.

پس اگر شما متقاضی تحصیل در یکی از دانشگاه های خارج از کشور هستید که نیاز دارید مدرک آزمون آیلتس را ارائه کنید باید در آزمون آکادمیک آیلتس شرکت کنید اما اگر برای مهاجرت یا کسب‌و‌کار و دریافت ویزای کاری می خواهید اقدام کنید شرکت در آزمون جنرال نیز مناسب است.

بااین‌حال قبل از اینکه بخواهید در هر کدام از این آزمون ها شرکت کنید بهتر است اطلاعات مورد نیاز را از مقصد خود که می خواهید مدرک زبان را ارائه کنید کسب کرده و سپس در هر کدام آزمون جنرال و آکادمیک که نیاز است شرکت کنید.

امتحان دادن با خودکار زرد و ساعت مچی

بخش‌های مختلف آزمون آیلتس

آزمون آیلتس در کل دارای ۴ بخش برای سنجش ۴ مهارت اصلی زبانی، زبان آموزان است که البته برای کسب موفقیت و گرفتن یک نمره عالی در هر بخش نیاز دارید تا مهارت های دیگر زبانی تان نیز خوب باشد و تمرکز بیش از حد روی یک مهارت می‌تواند شما را در مسیر اشتباهی قرار دهد. در برخی از مواقع ممکن است آزمون اسپیکینگ آیلتس همزمان با آزمون سه مهارت دیگر برگزار نشود و شما برای انجام آن باید در زمان دیرتر یا زودتر از سه مهارت دیگر به محل آزمون بروید.

مدت زمان آزمون اسپیکینگ آیلتس به مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه است که به‌صورت مصاحبه برگزار می‌شود و دارای چند بخش کوتاه است.

شما برای مهارت های رایتینگ ۱ ساعت زمان خواهید داشت و باید برای دو تاپیک مختلف رایتینگ بنویسید. برای مهارت ریدینگ نیز یک ساعت زمان خواهید داشت که باید به یک سری سؤال براساس متن های مختلف پاسخ دهید و برای لیسنینگ حدود ۳۰ دقیقه زمان خواهید داشت که البته ۱۰ دقیقه برای انتقال پاسخ ها به برگه جواب در اختیارتان است.

این آزمون در هر دو شکل به مدت ۲ سال دارای اعتبار است.

عکس از دانش آموز در حال امتحان دادن

آمادگی آزمون آیلتس

برای شرکت در آزمون آیلتس جدا از داشتن دانش زبان باید توانایی خود را برای شرکت در آزمون تقویت کنید یکی از مولفه هایی که در آزمون آیلتس و  یا هر آزمون دیگری که زبان آموزان با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند این است که آزمون ها از زمان پاسخ گویی محدود برخوردار هستند پس حتی اگر شما دارای یک دانش زبانی بسیار عالی باشید باید بتوانید زمان آزمون را مدیریت کنید و همچنین مدیریت احساسات نیز بسیار مهم است از جمله استرس یا اعتماد به نفس بیش از حد که هر دو می‌تواند در عملکرد شما اختلال ایجاد کند و باعث شوند شما نتیجه دلخواه خود را دریافت نکنید.

لازم بذکر است نتیجه شما در این آزمون نشان‌دهنده تمامی قابلیت زبانی شما نیست زیرا همواره کسانی که در مدیریت امتحان بهتر هستند نمره بهتری دریافت می‌کنند و این نشان‌دهنده این نیست که در بحث دانش زبانی بهتر از افراد دیگر هستند هر چند دانش زبان جز مهمی از این آزمون است.

برای آماده شدن و شرکت در آزمون آیلتس می‌توانید در کلاس های آمادگی آزمون آیلتس که در موسسات بسیاری برگزار می‌شود شرکت کنید.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده