نویسنده: بخش تبلیغات
// سه شنبه, ۱ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۰

آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی به ایران تلنت اضافه شد

زبان انگلیسی و یادگیری آن از واجبات هر کارجو به شمار می‌آید و افرادی که قصد دارند تا در بازار کار برگ برنده‌ای برای به دست آوردن موقعیت‌های شغلی داشته باشند، باید سراغ قوی کردن زبان انگلیسی خود بروند.

در حال حاضر و در تمام دنیا، این زبان به عنوان زبان اول در ارتباطات و اینترنت به شمار می‌آید و به همین خاطر است، که روز به روز درباره اهمیت یادگیری آن بیشتر و بیشتر می‌شنویم. حتی تمام کارها به صورت روزانه و در شرکت‌ها با این زبان انجام می‌شود و شما برای دادن یک ایمیل ساده نیز به دانش زبان انگلیسی نیاز دارید. اما قبل از اینکه دانش خود در مورد این زبان را بالا ببرید، باید بدانید که زبان عمومی شما در چه سطحی قرار دارد.

ایران تلنت با راه اندازی آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی، کار شما در تعیین سطح را راحت کرده است و دیگر نیازی نیست تا حضوری به آموزشگاه‌ها مراجعه کنید و حتی برای تعیین سطح خود مبلغی پرداخت کنید. برای شرکت در آزمون تعیین سطح اینجا کلیک کنید.

آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی

آزمون تعیین سطح ایران تلنت در چهار مرحله، چهار مهارت انگلیسی شما را مورد ارزیابی قرار می‌دهد که پاسخ‌های شما به سؤالات هر مرحله، در نهایت میزان دانش شما در این چهار مهارت زبان انگلیسی را نشان می‌دهند. این تست جهت ارزیابی سطح عمومی زبان شما طراحی شده و 60 سؤال آن در مهارت واژگان یا Vocabulary، مهارت گرامر یا Grammar، مهارت گوش دادن یا Listening و مهارت خواندن یا Reading است.

شرکت در این آزمون تنها یک بار و بدون امکان توقف وجود دارد و باید به این نکته دقت کنید و بعد دکمه آغاز را بزنید. همچنین باید بدانید که مدت زمان این آزمون 60 دقیقه است و شما به مدت یک ساعت زمان دارید تا به سؤالات این آزمون پاسخ دهید.

چرا آزمون تعیین سطح زبان ایران تلنت؟

دلایل مختلفی برای انتخاب این آزمون تعیین وجود دارد که مهم‌ترین آن این است که تمام سؤالات آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی ایران تلنت توسط مؤسسات معتبر طراحی شده و به همین خاطر از صحت نتیجه‌ی آن اطمینان داشته باشید. همچنین، این آزمون طبق اصول جهانی تعیین سطح زبان انگلیسی طراحی شده است و نتیجه‌ی آن کاملا استاندارد است.

تمام سؤالات این آزمون توسط مؤسسات آموزشی برتر، بررسی و ارزیابی شده است و به این خاطر خطا در سؤالات به هیچ عنوان در این آزمون ایران تلنت دیده نمی‌شود. علاوه بر این، تمام سؤالات آن طبق آخرین پیشرفت‌ها و تغییرات در زبان انگلیسی طراحی شده و می‌توان به آن لقب آزمون به روز را داد.

در نهایت نیز باید عنوان کنیم که این آزمون کاملا رایگان است و شرکت در آن برای شما هیچ هزینه‌ای را ندارد. همچنین به عنوان کاربر ایران تلنت، می‌توانید نتیجه آن را در رزومه آنلاین خود در این وب‌سایت قرار دهید تا کارفرما را از سطح دانش زبان انگلیسی خود آگاه کنید.

نحوه‌ی شرکت در آزمون

شرکت در این آزمون با مراجعه به وب‌سایت ایران تلنت آغاز می‌شود. بعد از ورود به صفحه تعیین سطح می‌توانید بر روی دکمه شروع کلیک کنید و به سؤالات 4 مرحله آزمون پاسخ دهید. این 4 مرحله و سؤالات آن به ترتیب زیر برای شما نمایش داده می‌شود:

  • مرحله اول، تست مهارت واژگان (Vocabulary)
  • مرحله دوم، تست مهارت گرامر (Grammar)
  • مرحله سوم، تست مهارت گوش دادن (Listening)
  • مرحله چهارم، تست مهارت خواندن (Reading)

نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی در ایران تلنت، نمره منفی ندارد. برای شروع باید به صفحه این آزمون بروید و با زدن دکمه شروع، آزمون را آغاز کنید. همچنین این آزمون را تنها یک بار می‌توانید انجام دهید و امکان ویرایش پاسخ‌ها وجود ندارد.

پس از پاسخ دادن به سؤالات، نتیجه برای شما نمایان می‌شود و شما می‌توانید میزان درصد پاسخ سؤالات را مشاهده کنید و برای آن مهارتی که نیاز به تقویت دارد برنامه ریزی کنید. بسیاری از شرکت‌های ایرانی علاوه بر استفاده از این آزمون برای استخدام کارجویان، می‌توانند از این آزمون برای سنجش میزان مهارت کارمندان خود در زبان انگلیسی استفاده کنند.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده