نویسنده: بخش تبلیغات
// شنبه, ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۰

خرید وسایل برقی خانگی از دیجیکالا

این مطلب سراغ معرفی و بررسی برندهای مختلف لوازم خانگی در بازار ایران خواهد رفت.

سازندگان لوازم خانگی بسیار زیادند و شما می‌توانید انواع برندهای ایرانی و خارجی را در بازار پیدا کنید که بر سر فروش محصولات خود رقابت‌های سفت و سختی دارند، اما همان‌طور که احتمالا با ما هم عقیده هستید، هرچه سازندگان لوازم برقی، محصولاتی با کیفیت‌تر و متناسب با نیاز مشتری‌ تولید کنند، در بازار رقابتی موفق‌تر خواهند شد. این مقاله تلاش می‌کند برخی از برندهای شناخته شده ایرانی و خارجی را در انواع وسایل برقی مورد بررسی قرار دهد. البته شما نیز می‌توانید به این فهرست و اظهارات ارائه شده، نقدهای خود را اضافه کنید.

  1. برندهای معروف یخچال و فریزر

از آنجایی که یخچال و فریزر، یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین لوازم برقی است که برای هر خانه‌ای تهیه می‌شود، انتخاب برند مناسبی که کیفیتی عالی داشته باشد و متناسب با نیازهای ما باشد، کار دشواری است. بنلراین بعد از اینکه تصمیم خود را برای خرید یخچال تک در یا دوقلو، ظرفیت مشخص و حتی رنگ (نوع کلاسیک یا طرح اسمگ) گرفتید، باید برند مورد نظر را انتخاب کنید. از بهترین برندهای خارجی، یخچال‌های سامسونگ هستند که متاسفانه تفاوت قیمتی سه تا چهاربرابرای نسبت به انواع ایرانی دارند. بنابراین اگر مشکلی با تأمین بودجه برای خرید این نوع از یخچال و فریزرها دارید، می‌توانید به سراغ انواع برندهای محبوب و معتبر ایرانی مانند فریزر و یخچال های ساید، دوقلو یا تک در امرسان بروید. این برند علاوه‌بر اینکه از تکنولوژی‌های روز برای ساخت یخچال‌ها استفاده می‌کند، طرح‌های رنگی یخچال‌ها را هم روانه بازار کرده که البته قیمت بالاتری دارند.

  1. برندهای معروف ماشین‌های لباسشویی

ماشین لباسشویی نیز یکی از وسایل برقی است که در هرخانه‌ای حضورش ضروری است و چون استفاده زیادی هم از آن می‌کنیم، انتخاب برند مناسب و مدل جدید برای ما ضروری می‌شود. از برندهای محبوب خارجی ماشین لباسشویی می‌توان همچنان به ماشین‌های لباسشویی سامسونگ و سپس بوش اشاره کرد که هر دو بهترین انواع دستگاه‌ها را تولید می‌کنند و از تکنولوژی‌های روز بهره برده‌اند. باتوجه‌به تفاوت قیمتی این برند هم می‌توانید انواع ایرانی آن را خریداری کنید. برندهایی مانند آبسال و پاکشوما ماشین‌های لباسشویی با کیفیتی به بازار ارائه می‌کنند.

خرید ماشین ظرفشویی دیجی کالا

  1. برندهای معروف ماشین ظرفشویی

در حال حاضر ماشین‌های ظرفشویی در انواع ظرفیت‌ها و کیفیت‌های مختلفی تهیه می‌شوند. برای مثال شما می‌توانید انواع رومیزی و ایستاده آن‌ها را با ظرفیت‌های 6، 8، 9، 10 و 14 نفره خریداری کنید. صدای این دستگاه‌ها باتوجه‌به کارگیری تکنولوژی‌های روز به میزان زیادی کاهش یافته و چندان آزار دهنده نیست و فضای داخلی آن‌ها طوری تغییر کرده که انواع مختلفی از ظروف در آن شسته شوند. از میان برندهای معروفی که ماشین‌های ظرفشویی تولید می‌کنند، می‌توانیم به جی‌پلاس و اسنوا اشاره کنیم.

  1. برندهای معروف تلویزیون

در دنیای امروز که تکنولوژی بیش از همیشه پیشتاز شده است، وقتی به سراغ خرید تلویزیون می‌رویم متوجه می‌شویم آن‌ها نیز به انواع هوشمندی تبدیل شده‌اند که قابلیت اتصال به اینترنت دارند، صفحه‌نمایش آن‌ها خمیده یا منحنی شکل شده و قدرت رزولوشن آن‌ها به مراتب بیشتر شده است. از گذشته‌های دیرباز، تلویزیون‌ های سامسونگ، انواع بی‌رقیب این محصولات بوده‌اند، اما در حال حاضر که قیمت آن‌ها بسیار بالا رفته، تلویزیون‌ تی سی ال در مدل‌های جدید تلاش می‌کنند با همان کیفیت و البته در قیمت‌های پایین‌تر عرضه شوند. اما این نکته را از ما به یادگار داشته باشید: در خرید هر وسیله برقی سعی کنید از فروشندگان معتبر یا از نمایندگی‌های آن‌ها خرید کنید تا از اصالت محصول مطمئن باشید و در عین حال گارانتی دریافت کنید.

  1. برندهای معروف جاروبرقی

در هنگام خرید وسایل و لوازم خانگی نباید جاروبرقی‌ها را فراموش کرد، آن‌ها کمک‌یارهای بسیار خوبی در تمیزی و ازبین‌بردن گرد و غبارهای خانه هستند. در حال حاضر این دستگاه‌ها با توان بسیار بالایی مانند ۲۵۰۰ وات تولید می‌شوند که قدرت مکش بسیار خوبی به آن‌ها می‌دهد. از میان برندهای معروفی که در بازار وجود دارد، جاربرقی‌های بوش (البته اگر بتوانید اصل آن را پیدا کنید) و جاروبرقی‌های پارس خرزر و پاناسونیک از انواع مناسب هستند.

خرید چای ساز از دیجی کالا

  1. برندهای معروف چای‌ساز

کتری‌های برقی، چای‌سازها و حتی قهوه‌سازها، به مرور توانسته‌اند جای سماروهای برقی را بگیرند و دیگر در کمتر خانه‌ای این دستگاه‌ها وجود ندارد. برای خرید چای‌سازها می‌توانید به سراغ برندهای خوب و معتبری مانند بوش، فیلیپس و پارس خزر بروید. البته پیش از این برندهای آلمانی مانند فلر نیز محبوبیت بالایی داشتند که امروزه کمتر در بازار ایران موجودند. تنها موضوعی که در چای‌سازها خود نمایی می‌کند، ایجاد جرم در این دستگاه‌هاست که ممکن است در دراز مدت روی کارایی و کیفیت این وسایل تاثیرات منفی بگذارد. برای جلوگیری از این اتفاق می‌توانید هر چندوقت یکبار، دستگاه را با مقدار مساوی از آب و سرکه سفید بشویید تا تمامی جرم‌ها از بین بروند.

  1. برندهای معروف مایکروفر

استفاده از مایکروفرها باتوجه‌به مضرات زیادی که دارد نیز در دنیای امروز همه‌گیر شده است، وسایل برقی که در کمترین زمان غذای شما را گرم می‌کنند یا با تنظیم زمان مشخص، غذا در آن پخته می‌شود. برخی از انواع بسیار جدید آن‌ها حتی قابلیت گریل کردن دارد. برای خرید مایکروفر مناسب می‌توانید به سراغ برندهای خوبی مانند سامسونگ و پاناسونیک بروید. این نوع از برندها، تکنولوژی‌های روز را در دستگاه‌های خود به کار برده‌اند و می‌توانید مطمئن باشید که دستگاه برای سال‌های طولانی بدون نقص، کار خواهد کرد.

  1. برندهای معروف اجاق گاز

در حال حاضر اجاق‌گازهای رومیزی بسیار محبوب شده‌اند، البته این نوع از اجاق‌گازها، فاقد دستگاه فر هستند و شما باید آن را جداگانه خریداری کنید. اجاق‌گازهای کلاسیک نیز در انواع سه تا ۶ شعله، با بدنه تمام استیل یا استیل و شیشه در بازار وجود دارند. در گذشته‌های دور، برندی مانند سینجر، اجاق‌گازهای بسیار خوبی تولید می‌کرد، اما در حال حاضر علاوه‌بر سینجر می‌توانید به سراغ خرید از برندهایی مانند اسنوا هم بروید.

  1. برندهای معروف هود

به‌ویژه اگر در خانه کوچکی زندگی می‌کنید، خرید هود از واجبات است، وسیله‌ای که می‌تواند بوهای نامطبوعی که در حین پخت و پز ایجاد می‌شود را تهویه کند. در حال حاضر هودها را می‌توانید در ظرفیت‌های مکشی مختلفی مانند ۷۰۰ متر مکعب در ساعت خریداری کنید. برندهایی مانند بیمکث یا رونیکس، انواع بسیار خوبی از هودهای آشپرخانه را روانه بازار می‌کنند.

مواردی که اشاره شد برحسب نظرات جمع‌اوری شده افرادی بود که این محصولات را خریداری کرده بودند و از آن‌ها رضایت نسبی داشته‌اند، اما این موضوع بدین معنی نیست که برندهای دیگر و حتی شناخته نشده‌ای وجود دارند که می‌توانند لوازم برقی بسیار مناسبی تولید کنند.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده