نویسنده: بخش تبلیغات
// شنبه, ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۰

خرید نقد و اقساط از فروشگاه اینترنتی مقداد آی تی

امروز خرید اینترنتی نقش پررنگی در زندگی ما دارد و مقداد آی تی هم این امکان را فراهم کرده تا به صورت نقد و اقساط از آن خرید کنید.

امروزه با گسترش فناوری‌های ارتباطی، بخش زیادی از خریدها به صورت اینترنتی انجام می‌شود. معمولا کمتر کسی کالاهای دیجیتالی مثل گوشی، لپ تاپ، لوازم جانبی مثل هارد اکسترنال و دیگر کالاهایی را که امکان مقایسه‌ی آن‌ها به صورت دیجیتالی بسیار ساده‌تر از حضور در فروشگاه‌های متعدد است، به صورت حضوری می‌خرد و اکثر مردم ترجیح می‌دهند این کالاها را پس از بررسی کامل مشخصات و مقایسه با کالاهای رقیب، از یک فروشگاه اینترنتی مثل مقداد آی تی خریداری کنند.

فروشگاه مقداد آی تی یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی کالاهای دیجیتال و هوشمند در کشور است که با تسهیلات و امکانات بسیار خوبی که در اختیار کاربران خودش قرار داده، به یکی از بازیگران اصلی در عرصه‌ی فروش اینترنتی کالاهای دیجیتالی در کشور، تبدیل شده است.

خرید اینترنتی از فروشگاه مقداد آی تی

چرا اینترنتی خرید کنیم؟

شاید در گذشته‌ای نه‌چندان دور، خرید کالاهای گران‌قیمتی مثل گوشی یا لپ تاپ به صورت اینترنتی، کار ترسناکی بود و ممکن بود مشکلات زیادی در تحویل کالا برای شما پیش بیاید اما امروزه، فروشگاه‌های اینترنتی توانسته‌اند اعتماد مردم را حتی از فروشگاه‌های حضوری، بیشتر به دست بیاورند.

نظارت بیشتر بر فروشگاه‌های اینترنتی توسط نهادهای دولتی و ارائه‌ی نماد اعتبار الکترونیک به وب‌سایت‌ها و فروشگاه‌های معتبر، اطمینان از خرید اینترنتی را بسیار بالا برده است. البته این گفته به این معنی نیست که شما باید در هنگام خرید، خیلی بی‌احتیاط باشید؛ بلکه شما باید وب‌سایت‌های معتبر مثل مقداد آی تی را بشناسید و صرفا از آن‌ها خرید کنید که در ادامه در رابطه با این موضوع، بیشتر صحبت خواهیم کرد.

خرید اینترنتی در مقایسه با خرید حضوری مزایای بسیار زیادی دارد. اول اینکه شما می‌توانید در هر جایی که هستید، فقط با اتصال به اینترنت از طریق گوشی، تبلت یا کامپیوتر خود، سفارشتان را ثبت کرده و محصول را درب منزل دریافت کنید.

خیلی از محصولات در شهرستان‌های کوچک‌تر یافت نمی‌شوند یا اگر هم یافت شوند، با قیمت‌های بسیار بالایی به فروش می‌رسند. این در حالی است که شما می‌توانید از هر جای ایران، محصولات مورد نظر خود را از مقداد آی تی سفارش دهید.

در وضعیت‌هایی مثل پاندمی کرونا نیازی نیست از منزل خارج شوید و در محیط‌های شلوغ و پرترددی مثل پاساژ‌ها و فروشگاه‌ها حضور پیدا کنید تا خریدتان را انجام دهید؛ به جای این کار خیلی راحت می‌توانید کالای مورد نظر خود را در امنیت و آسایش منزلتان، تنها با چند کلیک سفارش دهید تا برای شما ارسال شود.

یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های خرید اینترنتی، امکان بررسی راحت ، سریع و مقایسه موثر تعدادی کالای مشابه است. برای مثال اگر بخواهید لپ تاپ بخرید، در یک وب‌سایت اینترنتی مثل مقداد آی تی می‌توانید خیلی راحت و تنها با چند دقیقه و نهایتا یک ساعت وقت گذاشتن، دسته‌بندی‌های لپ تاپ‌های مختلف را مطالعه کرده و مدل‌های مختلف لپ تاپ ها را با هم دیگر مقایسه کنید. اگر بخواهید به صورت حضوری این کار را انجام دهید، شاید چندین روز نیز برای شما کافی نباشد.

در هنگام خرید اینترنتی، تنوع بسیار زیادی از محصولات پیش رویتان قرار خواهد گرفت و در صورتی که وب‌سایت فروشگاهی همانند وب‌سایت مقداد آی تی یک طراحی حرفه‌ای داشته باشد، به راحتی می‌توانید ظرف تنها چند دقیقه، تعداد زیادی محصول را ببینید و بررسی کنید تا برای خرید محصول مناسب خود، به جمع‌بندی برسید.

فروشگاه اینترنتی مقداد آی تی

چرا از مقداد آی تی خرید کنیم؟

مقداد آی تی یک فروشگاه اینترنتی کاملا مطمئن با نشان اعتماد الکترونیک، نشان ملی ثبت (رسانه‌های دیجیتال) و عضو اتحادیه‌ی ملی کسب‌وکارهای مجازی است.

با خرید اینترنتی از مقداد آی تی می‌توانید از تحویل به موقع و اصالت کالای سفارش داده شده، مطمئن شوید. شما می‌توانید در بخش «مقایسه» در این فروشگاه، هر دو محصول را با هم دیگر مقایسه کنید. به عنوان مثال اگر بین خرید دو گوشی مردد هستید، می‌توانید برای اینکه سریع‌تر به یک جمع‌بندی برسید، از بخش «مقایسه» در مقداد آی تی استفاده کنید.

یکی از امکانات دیگر مقداد آی تی، ۷ روز ضمانت بازگشت کالا است. اگر کالای تحویل داده شده به شما، آن کالایی نباشد که شما سفارش داده‌اید یا دارای مشکل خاصی باشد، تا هفت روز برای مرجوع کردن آن فرصت دارید.

مقداد آی تی یک بخش مشاوره‌ی رایگان نیز دارد که در خرید محصولی که نیاز دارید، شما را راهنمایی می‌کند.

تنوع محصولات مقداد آی تی بسیار زیاد است و شما می‌توانید برای خرید قطعات و لوازم جانبی کامپیوتر، خرید کیس آماده، خرید لپ تاپ، مانیتور کامپیوتر، گوشی، تبلت، ساعت هوشمند، دوربین و لوازم جانبی عکاسی، دوربین‌های امنیتی و نظارتی، قطعات و اکسسوری‌های موبایل، پرینتر، اسکنر، ویدئو پروژکتور و سایر کالاهای اداری، تجهیزات شبکه و مودم وای-فای، کنسول بازی و دیگر وسایل گیمینگ، دستگاه‌های صوتی مثل میکروفون و اسپیکر و ... به این فروشگاه مراجعه کنید. از هر محصول نیز برندها و مدل‌های بسیار متنوعی در مقداد آی تی یافت می‌شود.

دسته‌بندی دقیق کالاها و رابط کاربری بسیار کاربرپسند از ویژگی‌های سایت مقداد آی تی هستند و شما می‌توانید در این سایت، به راحتی محصول مورد نظر خود را پیدا کنید. به علاوه، مقداد آی تی یک مجله‌ی بسیار خوب هم دارد که با خواندن مقالات به‌روز و جذابش می‌توانید با تازه‌های دنیای فناوری آشنا شوید.

امکان خرید قسطی از فروشگاه اینترنتی مقداد آی تی

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های خرید از مقداد آی تی این است که در حال حاضر این فروشگاه امکان خرید اقساطی را برای کاربران خود فرآهم آورده است. مقداد آی تی یکی از معدود فروشگاه‌های اینترنتی در کشور است که می‌توانید کالاهای خود را به صورت اقساطی از آن بخرید.

خرید بهترین لپ تاپ های دنیا از مقداد آی تی به صورت قسطی

یکی از محصولات مقداد آی تی که تنوع بسیار زیادی دارد، لپ تاپ است. شما می‌توانید به روز‌ترین لپ تاپ‌های دنیا از برندهای اپل، دل، لنوو، اچ پی، ایسوس، سونی و ... را از این فروشگاه سفارش دهید و هزینه‌ی آن را به صورت قسطی پرداخت کنید.

جمع‌بندی

فروشگاه مقداد آی تی یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین فروشگاه‌های کالاهای دیجیتالی و هوشمند در ایران است. این فروشگاه با امکاناتی مثل مرجوع کردن محصولات و فروش اقساطی، هم خیال شما را برای خرید راحت می‌کند و هم در خرید محصولات گران قیمت مثل لپ تاپ‌ها و گوشی‌های برندهای مطرح، به شما کمک می‌کند. در هر جای ایران که باشید می‌توانید با مراجعه به آدرس www.meghdadit.com کالای مورد نظر خود را سفارش دهید و در سریع‌ترین زمان ممکن آن را دریافت کنید.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده