نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۰

خرید خودرو اقساطی از سایا خودرو

شرایط اقتصادی حاکم شده بر جامعه از سویی و بالا رفتن قیمت خودرو در بازار ایران از سوی دیگر باعث شده که خرید خودرو قسطی طرفداران زیادی پیدا کند.

افرادی که توانایی خرید خودرو به‌صورت نقدی را ندارند، برای اینکه بتوانند مدیریت بهتری در هزینه‌های خود داشته باشند و در ازای پولی که می‌دهند، خدمات بهتری دریافت کنند، سراغ طرح‌های مربوط‌به فروش قسطی خودرو می‌روند.

البته خرید اقساطی خودرو به این سادگی‌ها نیست و با فوت و فن‌های خاص خود همراه است. اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری درباره خرید خودرو قسطی کسب کنید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید و خواندن هیچ یک از قسمت‌های آن را از دست ندهید.

چرا خرید خودرو قسطی بهترین گزینه است؟

در ابتدا باید بابت همین که برای خرید خودروی مناسب خودتان سراغ شرکت‌های لیزینگی غیرمجاز نرفتید و ترجیح دادید که درباره طرح‌های فروش قسطی خودرو جست‌وجو و مطالعه داشته باشید به شما تبریک بگوییم. بدعهدی و بد رفتاری شرکت‌های لیزینگی غیرمجاز آنقدر زیاد شده است که تقریباً می‌توان گفت در هیچ یک از این طرح‌ها خودرویی به خریدار تحویل نمی‌گردد و صرفاً محلی است برای کسب سود و کلاهبرداری یک عده سودجو.

از سوی دیگر نمی‌توان به طرح‌های قرعه کشی و فروش فوق‌العاده کارخانه‌ها هم دل بست؛ چرا که برنده شدن در آن بخت و اقبال بلندی می‌خواهد که به این راحتی نصیب کسی نمی‌شود و نمی‌توان روی آن حساب جدی باز کرد. چه باید کرد وقتی قیمت خودرو روزبه‌روز بیشتر می‌شود و سر به فلک گذاشته است؟ اینجا است که اهمیت یک طرح مناسب برای خرید خودرو قسطی مشخص می‌شود و باید گفت که این راه بهترین و عاقلانه‌ترین راه است.

مردی درحال تحویل کلید خودرو

 

3 نکته مهم برای خرید خودرو قسطی

اگر قصد دارید برای یک خرید اقتصادی و مناسب طرح فروش قسطی خودرو را انتخاب کنید باید چند نکته مهم و با اهمیت را رعایت کنید تا در آینده دچار مشکل نشوید و آسوده خاطر باشید. پس با ما همراه باشید تا این نکات را مرور کنیم.

  • انتخاب درست فروشنده مناسب

مجموعه‌های فروش قسطی خودرو کم نیستند و ازاین‌رو باید دقت کنیم که اعتبار و سابقه و خوشنامی مجموعه‌ای که با آن وارد قرارداد می‌شویم در چه حدی است. گاهی پیش می‌آید که یک مجموعه تبلیغات گسترده‌ای برای خرید خودرو قسطی انجام می‌دهد و سعی دارد از این راه شما را متقاعد کند که: "بله! من مجموعه سرشناس و قوی در این زمینه هستم." این در حالی است که به گواهی کسانی که با چنین مجموعه‌هایی وارد معامله شدند آنقدر مشتری را برای تحویل خودرو معطل نگه می‌دارند که طعم شیرین خرید آسان و اقصادی خودرو به تجربه‌ای تلخ برای آن‌ها مبدل می‌شود.

  • دقت در زمان ثبت قرارداد

هر خرید عاقلانه و هر تعامل سودمندانه تجاری به دقت فراوان در زمان ثبت قرارداد و تمرکز روی تعهدات مندرج در آن نیاز دارد. فروش اقساطی خودرو هم از این قاعده مستثنا نیست و باید با تمرکز روی تعهدات مجموعه طرف قرارداد به‌صورت آگاهانه گام برداشت. یکی از این تعهدات زمان تحویل خودرو و ارائه سند بنام مشتری است که باید به‌صورت مشخص در قرارداد ذکر شده باشد.

  • بررسی سابقه فعالیت مجموعه های فروش

این روزها در تمام زمینه‌ها شفافیت حرف اول و آخر را می زند. مشتری باید بتواند برای آسودگی خاطر از یک خرید خودرو قسطی مطمئن، از حسن سابقه مجموعه طرف قرارداد اطلاع یابد. مشتری برای اجرای تعهدات سند و مدرک می‌خواهد و طبیعتاً تنها مجموعه‌هایی موفق به ارائه چنین شرایطی می‌شوند که به‌جای تبلیغات فراگیر، تجربه و اعتبار در بازار داشته باشند.

 

پارک خودروهای مشکی در پارکینگ

تعهدات مهم مجموعه‌های فروش خودرو قسطی کدام‌اند؟

خرید خودرو قسطی تجربه دلنشینی برای شما خواهد بود به شرط آنکه فروشنده تعهدات مهم و لازم الاجرای زیر را در قراردادش با شما ذکر کند. دقت داشته باشید که عدم وجود هر کدام از این تعهدات منجر به شکست شما در خرید اقساطی خودرو خواهد شد و تجربه تلخی برای شما رقم خواهد زد.

  • تحویل فوری خودرو

فروشنده خودرو به‌صورت اقساطی باید به شما تعهد بدهد که خودرو را به‌صورت فوری و آنی به شما تحویل می‌دهد. ارائه خودرو در کمترین زمان ممکن پس از عقد قرارداد و پرداخت پیش قسط، اولین و ضروری‌ترین تعهد فروشنده است. اینکه بتوانید در ازای پرداختی اندک و حتی کمتراز نصف قیمت یک خودرو، به روز آن را تحویل بگیرید و سوار آن شوید یک مزیت فوق‌العاده مهم است.

  • ثبت سند خودرو

اما فقط این تحویل فوری نیست که لازم و ضروری است، باید همراه‌با خودرو و به اندازه رقمی که خریدار پرداخت کرده سندی هم بنام خریدار ثبت شود تا با آسودگی خاطر گام بردارد. یک مجموعه معتبر این تعهد مهم را فراموش نمی‌کند.

  • تحویل سند شش دانگ خودرو پس از اتمام اقساط

اتمام پرداخت اقساط خودرو نباید جای هیچ حرف و حدیثی را باقی بگذارد، مشتری که به تعهداتش عمل کرده و به آن پایند بوده حالا می‌خواهد بلافاصله پس از اتمام اقساط سند خودرو را به‌صورت شش دانگ تحویل بگیرد تا خیالش راحت باشد. این تعهد برای یک خرید خودرو قسطی مطمئن لازم و ضروری است.

یک پیشنهاد مناسب برای خرید اقساطی خودرو

حال که شش نکته مهم درباره خرید خودرو قسطی ذکر شد و اطلاعات مهمی درباره یک طرح مناسب فروش اقساطی خودرو را مرور کردیم زمان مناسبی است تا یک مجموعه موفق در امر فروش قسطی خودرو را معرفی کنیم.

مجموعه سایا خودرو با بهره‌گیری از تجربه‌ای گران سنگ در امر خرید و فروش خودرو در بازار ایران انواع طرح‌های متنوع برای خرید خودرو قسطی را تعریف کرده است. سایا خودرو برای انواع خودروهایی که به‌صورت قسطی به فروش می‌رساند، تمامی تعهدات مهم ذکر شده در این مطلب را رعایت می‌کند.

به عبارتی تحویل خودروی خریداری شده از سایا به‌صورت فوری و آنی است، ثبت سند خودرو به نام خریدار هم از سوی این مجموعه مطابق زمان‌بندی اشاره شده در قسمت قبلی انجام می‌شود. البته افزون بر تعهدات بالا سایا خودرو امکان پرداخت اقساط در چندین نوبت را هم فراهم کرده تا فشار مالی کمتری به مشتریان وارد شود.

در پایان باید گفت تنوع طرح‌های فروش اقساطی خودرو در سایا خودرو بسیار بالاست و شما می‌توانید محصولات ایران‌خودرو، سایپا، پارس خودرو، کرمان موتور و بهمن موتور را به‌صورت قسطی از این مجموعه خریداری کنید.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده