نویسنده: بخش تبلیغات
// سه شنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۸

کالا‌و‌ماه - جشنواره ویژه عید فطر کالا‌و‌ما

 عید سعید فطر، یکی از اعیاد مهم در ایران است که هر ساله به مناسبت پایان رسیدن ماه مبارک رمضان این روز را جشن می‌گیرند.

فروشگاه اینترنتی کالاوما به مناسبت این عید بزرگ جشنواره کالاوماه را از شنبه تا جمعه (18 الی 24 اردیبهشت 1400) برگزار کرده که در آن می‌توانید محصولات خود را تا 70 درصد تخفیف خریداری کنید.

محصولات جشنواره کالاوماه

در جشنواره کالاوماه، محصولات ما روی سه دسته‌بندی مد و پوشاک، آرایشی و بهداشتی و لوازم خانه و آشپزخانه مختلف تخفیف‌های ویژه‌ای را شامل شده که این دسته‌بندی‌ها، همه از کالا‌های پرطرفدار و محبوب کالا‌و‌ما هستند و می‌توانید با مراجعه به صفحه جشنواره کالا‌و‌ماه کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید.

مد و پوشاک در کالا‌و‌ماه

محصولات مد و پوشاک در جشنواره کالاوماه شامل انواع بلوز، شلوار، دامن، تیشرت، هودی، دامن و لباس زیر برای همه رده‌های سنی و در انواع طرح‌ها و رنگ‌های مختلف موجود است. شما می‌توانید تا جمعه 24 اردیبهشت ماه حداکثر تا ۷۰ درصد تخفیف این اجناس را خریداری کنید.

خرید عطر و لوازم آرایش با تخفیف ۷۰ درصدی

آرایشی و بهداشتی در کالا‌و‌ماه

لوازم آرایشی و بهداشتی به‌دلیل اینکه جزو کالا‌های حساس برای بانوان محسوب می‌شود انتخاب کالای مورد نیاز بین برند‌های مختلف را برایشان کمی دشوار کرده؛ در جشنواره کالاوماه شاهد تنوع برند انواع لوازم آرایشی معتبر هستید که با تخفیف‌های جذاب و با بهترین کیفیت می‌توانید محصول مورد نظرتان را انتخاب کنید.

این نوع لوازم آرایشی و بهداشتی خود شامل کالا‌های مراقبت از پوست، مراقبت از مو، عطر و ادکلن و لوازم آرایشی است که با تنوع بالای خود کار را برای مخاطبان کالا‌و‌ما آسان کرده است.

لوازم خانه و آشپزخانه در کالا‌و‌ماه

لوازم خانه و آشپزخانه در کالا‌و‌ماه

کالا‌و‌ما برای سهولت امر در خرید شما، ۷ روز ضمانت بازگشت کالا را برای شما فراهم کرده است تا در صورت عدم رضایت از محصولتان بدون قید و شرط آن را تعویض کنید، این گزینه در خرید لوازم خانه و آشپزخانه تاثیر زیادی دارد و جمع زیادی از مشتریان کالا‌و‌ما به‌دلیل وجود ۷ روز ضمانت بازگشت کالا خرید خود را در فروشگاه ثبت می‌کنند.

لوازم خانه و آشپزخانه را باید از فروشگاهی معتبر همراه ضمانت‌نامه اصلی کالا فراهم کرد که بر این اساس کالا‌و‌ما بر این شده است که لوازم خانه و آشپز‌خانه را با بیشترین تنوع با معتبرترین گارانتی موجود در دسترس خریداران عزیز قرار دهد تا با خیالی راحت، خریدی با خاطری آسوده داشته باشند.

در جشنواره کالاوماه شاهد تخفیف های 70 درصدی انواع غذاساز، همزن، چای‌ساز و قهوه‌ساز، ماگ و لیوان، انواع لوازم برقی هستید.

ثبت سفارش در جشنواره کالا‌و‌ماه

در این روزهای همه گیری کرونا بهتر است خریدهای خود را اینترنتی انجام دهیم تا بتوانیم با کمک یکدیگر این ویروس را از بین ببریم. فروشگاه اینترنتی کالاوما برای کمک به کم شدن انتشار این ویروس به کمک آمده تا مخاطبان عزیز بتوانند در سلامت کامل و با اطمینان خرید خود را انجام دهند.

مخاطبان می‌توانند با ورود به وبسایت کالا‌و‌ما و ثبت نام در آن، تنها با چند کلیک خرید خود را ثبت کنند.

برای خرید از وبسایت کالا‌و‌ما شما عزیزان می‌توانید با انتخاب یک از ۴ راه زیر، پرداخت خود را انجام دهید:

اولین گزینه و ساده‌ترین راه، پرداخت در منزل است که در حال حاضر فقط برای ساکنان تهران فعال است و برای خرید‌های تا سقف ۳ میلیون تومان قابل استفاده است. دومین نوع پرداخت در فروشگاه است که با انتخاب آن شما می‌توانید جهت دریافت کالای خود پس از هماهنگی به کالا‌و‌ما مراجعه کنید.

گزینه سوم، پرداخت از کارت‌های اعتباری به‌صورت آنلاین است که سریع‌ترین راه برای ثبت سفارش است که توصیه ما به شما انتخاب این گزینه است.

چهارمین و آخرین گزینه، پرداخت ازطریق کارت به کارت است که شما می‌توانید وجه سفارش خود را به‌صورت انتقال وجه کارت به کارت پرداخت کرده و حداکثر تا 24 ساعت پس از ثبت سفارش آن را اطلاع دهید.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده