نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۰

کرکره هم زیباست، هم امن؛ خرید کرکره برقی از فروشگاه ایران کرکره

صنعت کرکره برقی یکی از صنایعی است که به‌لطف گسترش زندگی مدرن و خانه های هوشمند رونق قابل توجهی را به خود دیده است.

استفاده از کرکره های اتوماتیک برای منازل، پارکینگ ها یا فروشگاه‌ها باعث زیبایی و آراستگی آن مکان می‌شود و به‌راحتی قابل شستشو هستند. همچنین از امنیت بیشتری نسبت به کرکره های سنتی برخوردار است و به آسانی خراب نمی شوند. همچنین باتوجه‌به رفاه و کارایی، حائز اهمیت ویژه‌ای است. علاوه‌بر اینکه دارای زیبایی و امنیت است؛ دیگر نیازی به استفاده از نیروی انسانی برای باز و بسته شدن کرکره وجود ندارد و با استفاده از ریموت انجام می‌شود.

کرکره برقی چیست؟

معمولا کرکره برقی یا برای در اصلی ورودی پارکینگ نصب شده است یا برای جلوگیری از ورود افراد مختلف به پارکینگ بعد از در اصلی به‌عنوان در دوم (در خلبان) کاربرد دارد.

لازم به ذکر است کرکره برقی باید به‌عنوان در اصلی پارکینگ یا به‌عنوان در دوم یا در بعد از شیب نصب می‌شود و با موتور نصب می‌شود بسیار سریع‌تر و البته ارزان‌تر و مقرون‌به‌صرفه تر از ساخت در آهنی و نصب جک پارکینگ برقی است اما باید در ساخت نقاط فنی کوچک در نظر گرفته شود و در صورت امکان ساخت آن به‌صورت غیر سفید انجام شود رنگ‌ها برای هماهنگی بیشتر با نمای ساختمان انجام می‌شود.

تیغه های کرکره برقی برای چوب، سنگ و … (تزئینی – لوکس) در حقیقت همان تیغه های کرکره برقی فوم اکسترود شده یا گالوانیزه هستند که پس از تولید ابتدا برای این تیغه کرکره ساخته می‌شوند و یک یا دو لایه از پوشش رنگ الکترواستاتیک به‌عنوان پس زمینه ضربه خورده است که سپس برچسب هایی طراحی شده چوب با استفاده از تکنیک گرما و گرما به تیغه کرکره های رنگ شده چسبانده می‌شوند.

مردی با متر در حال نصب کرکره برقی

نصب کرکره برقی چگونه است؟

برای اینکه به یک شخص متخصص در حوزه نصب کرکره برقی تبدیل شوید باید این نکته مهم را در نظر داشته باشید که در این کار باید تمام مهارت های لازم را برای این کار به‌دست آورید.

همچنین برای به‌دست آوردن مهارت های این شغل می‌توانید مدتی با یک مربی ماهر که در کار نصب کرکره برقی کار می‌کند  مشغول به فعالیت باشید و این روش یادگیری بسیار وقت گیر است که حداقل شش ماه طول می کشد تا همه نکات لازم را در این مورد بیاموزید.راه دیگر برای یادگیری مهارت های مورد نیاز برای ورود به شغل نصب کرکره برقی شرکت در دوره های فنی آموزش نصب کرکره برقی است.

توصیه ما به شما این است که برای یادگیری این روش را انتخاب کنید زیرا در دوره های نصب کرکره برقی، در مدت زمانی کوتاه تمام مهارت های لازم را برای ورود و موفقیت در این کار خواهید آموخت و به یک حرفه‌ای کرکره برقی حرفه‌ای تبدیل خواهید شد.

امروزه بسیاری از آموزشگاه ها و کارگاه ها دوره های نصب کرکره برقی را در اختیار کسانی که مایل به یادگیری این شغل دارند خدمات می‌دهند و به همین دلیل در انتخاب کارگاه  برای گذراندن این دوره آموزشی باید مراقب باشید، زیرا عواملی مانند مهارت مربی دوره، کاربردی بودن مباحث آموزشی، برگزاری دوره در کارگاه های مجهز و عملی را باید برای آموزش یاد بگیرید.

با نصب کرکره برقی می‌تواند به منزل یا محل کار شما ارزش آن را چند برابر کند و همچنین دربرابر اشعه های ماوراء بنفش مضر حتی از عوامل جوی که در صورت نصب کرکره  می‌توانید به مبلمان شما آسیب برساند نیز محافظت می‌شود که با نصب کرکره برقی حریم خصوصی برقی را برای خانه خود ایجاد کنید.یکی از مهم‌ترین مزیت نصب کرکره برقی این است که این درها امنیت محل شما را تأمین می‌کنند و خانواده ای که در آن‌ها زندگی می‌کنید بزرگ‌ترین دارایی و سرمایه مردم است و در هنگام طراحی نصب کرکره برقی امنیت مهم‌ترین مسئله در ذهن متخصصان است.

 کرکره برقی از تخته های آلومینیومی با مقاومت بالا ساخته شده است که در مقابل سارقان مقاومت می‌کند و از ورود آن‌ها جلوگیری می‌کند، هنگامی که کرکره ها پایین می آیند آن‌ها به‌طور خودکار یک دیوار آلومینیومی از دو پوسته جامد را قفل می‌کنند که عبور از آن تقریبا غیرممکن است.دو ریل آهنی که کرکره های غلتکی را به سمت پایین و بالا هدایت می‌کنند به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که وقتی کرکره در حالت نزولی قرار دارد، پیچ های ثابت قابل مشاهده نیستند که این امر باعث افزایش امنیت خانه و خانواده های داخل آن می‌شود.

همچنین یک سیستم قفل کلید نیز در دسترس است که در صورت نیاز می‌تواند نصب شود و پس از قرار گرفتن در حالت نزولی کرکره ها سیستمی را فعال می‌کنند که مانع از چرخش آن‌ها به زور می‌شود.بنابراین عامل دیگری اجازه ورود سارق احتمالی به محیط را نمی دهد و کلیه کرکره های برقی ایمن برای جلوگیری از ورود سارقان، مسدود کننده بدنه‌ای وسیع و همچنین مسدود کننده دید را ارائه می‌دهند ازاین‌رو به‌دلیل طراحی های مختلف در رنگ و مواد، می‌توان با محیط اطراف هماهنگ شد.

موتور کرکره برقی

موتورکرکره چیست و انواع آن کدام‌اند

برای استفاده راحت‌تر کرکره برقی ازطریق موتور قابل کنترل است و با استفاده از تلفن راه دور یا تلفن همراه می‌توان آن‌ها را به بالا و پایین منتقل کرد.

موتور کرکره برقی انواع مختلفی دارد و برای شروع این موتورها بسته به نوع آن‌ها می‌توانید از ولتاژ 220 ولت AC یا همان برق شهری و همچنین ولتاژ 24 ولت DC استفاده کنید که اگر از ولتاژ 24 ولت DC استفاده می‌کنید می‌توانید به برق باتری یا UPS یا سلول های خورشیدی متصل شوید تا موتور آن را تغذیه کند.

یکی از دلایل اصلی استفاده از موتور برای کرکره ها، ساده کردن آن‌ها در بالا و پایین در مقایسه با مدل‌های قدیمی است که باید به‌صورت دستی جابه‌جا می‌شدند.

موتور کرکره

موتور کرکره موتور های توبولار برای در های با تردد پایین و ابعاد کوچک استفاده می‌شود.موتور های ساید یا زنجیری برای در های با تردد بالا و ابعاد بزرگ استفاده می‌شود.نحوه ی انتخاب موتور کرکره برقی باتوجه‌به ابعاد،تردد و پیشنهاد کارشناسان شرکت ایران کرکره صورت می‌گیرد.

موتور کرکره برقی در های کرکره ای دارای مصرف های مختلفی است که شامل در های اتوماتیک پارکینگی، مغازه ای، پنجره ای و صنعتی است.موتور کرکره هرکدام از این نوع در ها نسبت به کار برد از تیغه،موتور و متعلقات مخصوص به خود بر خوردار است.

از مهم‌ترین قطعات موجود در کرکره‌های برقی، موتور کرکره است که به‌نوعی قلب کرکره و هسته اصلی محسوب می‌شود. به همین علت در انتخاب آن باید نهایت دقت و توجه را داشت تا کرکره انتخابی دچار مشکلی نشود.

 

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده