نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۰

خدمات تحصیلی خارج از کشور با موسسه حقوقی نوباوران عدل

یکی از دغدغه های دانشجویان، تحصیل در بهترین دانشگاه ها و محیطی کاملا آموزشی به دور از حاشیه‌های اقتصادی است.

از همین رو بسیاری از دانشجویان به‌دنبال پذیرش تحصیلی در خارج کشور هستند. تحصیل در خارج از مرز ها تجربه‌ای شگفت انگیز بوده به شرطی مقصد خود را به خوبی مورد بررسی قرار دهید. مؤسسه حقوقی سفیران نوباوران عدل با 15 سال سابقه موفق در زمینه اعزام دانشجویان به خارج از کشور بر آن شده اطلاعاتی گرچه اندک در اختیار علاقه‌مندان به تحصیل در خارج از کشور ارائه دهد.

اگر به‌دنبال ادامه تحصیل با کمترین هزینه هستید مشاورین ما کشور روسیه را پیشنهاد می‌دهند. کشور روسیه با هیفده میلیون کیلومتر مربع وسعت، عنوان پهناورترین کشور جهان را به خود اختصاص داده و نهمین کشور پرجمعیت دنیا با پایین ترین نرخ تراکم جمعیت جهان است.

اگرچه آب و هوای سرد این کشور کمی شرایط را برای تحصیل و اقامت سخت می‌کند اما امکانات رفاهی، عدم نیاز به ارائه مدرک زبان، وجود دانشگاه های معتبر در سطح جهانی وهزینه های پایین نسبت به دیگر کشور های اروپایی این شرایط را برای مهاجرین هموار کرده.

چرا تحصیل در روسیه

در چند سال اخیر توجه زیادی به دانشگاه های واقع در روسیه جلب شده و دلیل این علاقه بالا بودن رنک دانشگاه های روسی بوده. دروس به زبان های روسی و انگلیسی تدریس می‌شود و برخلاف دانشگاه های اروپایی و آمریکایی به ارائه مدرک تافل یا آیلتس نیست و به منظور امادگی دانشجویان داروسازی و پزشکی دوره های پادفک ارائه می‌گردد.

امکان کار حین تحصیل برای تأمین مخارج وجرد دارد ازاین‌رو دانشجویان بسیاری جذب دانشگاه های روسیه می‌شوند. لازم به ذکر است مدارک دانشگاه های روسیه مورد تایید وزارت بهداشت ایران است .

هزینه تحصیل در روسیه

برای تأمین هزینه های یک زندگی دانشجویی راحت، دانشجو باید ماهانه 200 - 400 دلار بالاتر از هزینه شهریه  داشته باشد. هزینه زندگی در مسکو و سن پترزبورگ کمی سنگین تر از سایر شهر های این کشور است و مبلغ معینی نمیتوان ارائه داد.

به‌طور کلی درباره هزینه تحصیل در روسیه می‌توان اطلاعاتی که در ادامه ذکر شده ارائه داد.

هزینه خوابگاه ماهیانه 50 تا 250 دلار

هزینه رفت‌و‌آمد با استفاده از کارت دانشجویی حدود 10 دلار

هزینه خورد و خوراک ماهیانه بین 100 تا 300 دلار

تحصیل پزشکی در روسیه

برای علاقمندان به رشته ی پزشکی که دارای دیپلم تجربی هسته شرایط ویژه‌ای مهیا است.

متقضان بسیاری برای ادامه تحصیل در زمینه پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی به کشور روسیه وجود دارد و این به‌دلیل توسعه و پیشرفت دانشگاه های این کشور در این زمینه بوده. 30 جایگاه برتر رتبه بندی جهانی متعلق به دانشگاه های برجسته علوم پزشکی روسیه است و نظام اموزشی این کشور بسیار قانونمند و منظم است. 50 درصد هزینه های پزشکی و دندانپزشکی روسیه توسط وزارت آموزش و پرورش روسیه حمایت می‌شود و همین دلیل تحصیل پزشکی این کشور در مقایسه با دیگر کشور ها ارزان‌تر است.

از دیگر کشورهای برتر برای تحصیل می‌توان کشور کانادا را نام برد.

وکتور تحصیل در کانادا

تحصیل در کانادا

تحصیل در کانادا به‌دلیل کیفیت بالای نظام آموزشی ، اعتبار بین‌المللی مدارک تحصیلی و مناسب بودن هزینه ها ،فرهنگ بالای مردم و راحت بودن مهاجرین در این کشور به‌شدت مورد توجه دانشجویان در سراسر دنیا مخصوصا ایران قرار گرفته است.به طوریکه در هر سال بیشتر از 200 هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی و دانشگاه های این کشور به تحصیل مشغول می گردند .گروه مهاجرتی نوباوران در ادامه به هر آنچه که باید درباره تحصیل در شهرهای مختلف کانادا بدانید از قبیل شرایط، هزینه و نحوه دریافت ویزای دانشجویی و غیره اشاره خواهد داشت.

دلایل تحصیل در کانادا

  • کیفیت آموزشی بالا

قرار داشتن دائمی سه دانشگاه برجسته کانادا در بین 50 دانشگاه برتر جهان نشان‌دهنده کیفیت بالای نظام آموزشی این کشور است.(دانشگاه مک گیل ، دانشگاه تورنتو ، دانشگاه برتیش کلمبیا)

  • مدرک تحصیلی معتبر در سراسر دنیا

یکی از دلایل تحصیل در این کشور، استانداردهای بالای دانشگاه های کانادا است که موجب گشته مدارکی ارائه شده از آن‌ها در کلیه کشورها دارای اعتبار باشند و فارغ التحصیلان این دانشگاه ها دارای فرصتهای شغلی مناسبی گردند.

اخذ پذیرش تحصیلی کانادا

برای اخذ پذیرش تحصیلی در این کشور به عوامل مختلفی منوط است که چند تا از با اهمیت ترین موارد در قسمت زیر اشاره شده است :

  • رشته تحصیلی
  • دانشگاه مورد نظر برای ادامه تحصیل
  • دانشگاهی که فارغ التحصیل شده اید
  • معدل
  • سابقه کار برای برخی از رشته ها
  • فاصله تحصیلی

در کالج ها رشته های کاربردی و فنی و حرفه‌ای تدریس می‌شود و زبان تحصیل آن‌ها انگلیسی نیز است درواقع تحصیل در این مقطع به زبان انگلیسی است و در پایان به دانشجویان مدرک فارغ التحصیلی کالج داده می‌شود.

در این دانشگاه ها مقاطع کارشناسی ،کارشناسی ارشد و دکترا گذرانده می‌شود و مدرک علمی دانشگاه به دانشجویان اعطا می‌شود. از شرایط تحصیل برای دانشجویان در دانشگاه های کانادا معدل و نمرات سال آخر دبیرستان دانش آموزان است. علاوه براین، زبان تدریس در اغلب دانشگاه های کانادا انگلیسی و ازاین‌رو دانشجویان میبایست برای تحصیل در کانادا مدرک زبان آیلتس حداقل ۶ را داشته باشند.

** نکته بسیار مهم اینکه: برای تحصیل در کانادا با کمترین هزینه حداقل مدرک دیپلم و زبان آیلتس ۶ الزامی است.

از دیگر راه‌های مهاجرت به کانادا  می‌توان به موارد ذکر شده اشاره کرد:

  • مهاجرت به کانادا ازطریق خانواده

کسانی که کارت اقامت دائم کانادا خود را دریافت کرده‌اند،می‌توانند اسپانسر بستگان‌ خود شوند تا به کانادا آمده و به کار یا تحصیل در کانادا مشغول شوند.

شرایط فرد حامی باید دست‌کم ۱۸ سال داشته باشد و شهروند کانادا بوده یا اقامت دائم کانادا را داشته باشد. حامی باید از عهدهٔ هزینه‌‌های مالی و تأمین نیازهای اولیهٔ فرد مورد حمایت شده از جمله محل اقامت، خوراک و لباس برآید.

  1. راه‌های مهاجرت به کانادا برای والدین و پدر بزرگ و مادربزرگ

    از روش هایی که باعث آورد والدین، پدربزرگ و مادربزرگ به کانادا می‌شود، روش برنامه‌ی  ادغام خانواده است که هر سال شرایط پذیرش آن محدود می‌شود.

    برنامه‌ی دیگر اخذ سوپر ویزا ا‌ست که به والدین، پدربزرگ و مادربزرگ اجازه می‌دهد با دریافت ویزای چند  طولانی مدت در مدت زمان ۱۰ سال اقامت کانادا را کسب کنند. انتخاب کدام برنامه‌ ی مهاجرتی برای ورود به کانادا اهمیت چندانی ندارد زیرا پیش از هر چیز لازم است که والدین، پدربزرگ و مادربزرگ برای مهاجرت به کانادا واجد شرایط باشند.

  2. راه‌های مهاجرت به کانادا برای همسر و فرزندان

    طرح ادغام خانواده برای همسر و فرزندان نیز وجود دارد تا بتوانند با اثبات اینکه واجد شرایط برای زندگی در کانادا هستند برای مهاجرت به کانادا اقدام کنند. همچنین افرادی که با یک تبعه ی کانادایی ازدواج کنند می‌توانند پس از گذشت۶ ماه به کانادا مهاجرت کنند.

  3. راه‌های مهاجرت به کانادا برای دیگر بستگان

    یکی دیگر از این برنامه ها می‌توان به درخواست مهاجرت دوست یا کسی که نسبت خانوادگی دارد اشاره کرد. که این درخواست معطوف به بعضی ایالت‌ها موجود در کانادا است که برای سایر بستگان افراد مقیم کانادا را ارائه دهد.

مهاجرت به کانادا و داشتن مهارت و تخصص در کار

  • داشتن مهارت و تخصص در کار برای مهاجرت به کانادا

اگر شما شخصی حرفه‌ای در شغل و تخصصی هستید، مهاجرت به کانادا ازطریق کار و تخصص می‌تواند مناسب ترین گزینه برای مهاجرت شما به کانادا باشد.

کانادا پذیرای افرادی‌ است که در طی اقامت دائم خود در این کشور با استفاده از توانایی و مهارت شان در انجام کار در راستای رسیدن به رشد اقتصادی کانادا موثر باشند.

ازاین‌رو افراد توانمند در عرصه‌ی کار و فعالیت می‌توانند ازطریق  مهاجرت کاری ویزای اقامت دائم خود را دریافت کنند. این ویزا اجازه می‌دهد که متقاضی به همراه خانواده‌اش به کانادا مهاجرت کند.

مهاجرت به کانادا

چنانچه برنامه‌ی مهاجرت به کانادا به‌عنوان یک کارگر ماهر را دارید باید از طرح‌ها و برنامه‌های مختلف در این زمینه اطلاع داشته باشید این برنامه‌ها شامل:

کارفرمای حرفه‌ای فدرال: این برنامه مختص به افرادی ا‌ست که از تجربه‌ و تخصص کاری بالایی برخوردار هستند و قصد دارند در ایالت‌های خارج از کبک اقامت کنند.

کارکنان توانای کبک: متقاضیانی که قصد مهاجرت به کبک را دارند شامل این طرح هستند. این برنامه سریع‌ترین راه مهاجرت به کانادا است و به متقاضیان این روش گواهینامه‌ی کاندیدای ایالتی می‌دهد که این مورد در اکثر موارد باعث می‌شود روند کسب اقامت در کانادا سریع‌تر از سایر روش‌ها باشد. بسیاری از کارفرمایان کانادایی متقاضی کارگران ماهر خارجی برای تکمیل کادر خود هستند ازاین‌رو این گزینه از مهاجرت برای افراد توانا بسیار مفید است.

4- مهاجرت به کانادا ازطریق سرمایه‌گذاری

مهاجرت سرمایه‌گذاری یکی از راه‌های مهاجرت و اخذ اقامت در کانادا است، کانادا در زمینه‌ی مهاجران سرمایه‌گذار جذب افرادی می‌شود که در طول پروسه‌ی سرمایه‌گذاری قادر باشند در بهبود اقتصاد کانادا موثر باشند.

طرح جذب سرمایه‌گذاران و کارآفرینان افرادی که خارج از کانادا هستند اما در کانادا سرمایه‌گذاری کرده‌اند به این منظور ارائه شده که با ترویج توسعه‌ی اقتصادی و بهبود بازار کار، اقتصاد در کشور همچنان رو به رشد باشد.

خود اشتغالی: مخصوص کسانی است که توانایی و تجربیات کارهایی از قبیل کشاورزی، ورزش یا هنر را داشته باشند.شرط پذیرش در این گزینه حداقل داشتن سابقه‌ی ۲ سال فعالیت در یکی از این زمینه‌ها است.

البته پذیرش در این مورد بسیار محدود است زیرا سالانه افراد زیادی از این روش اقدام به مهاجرت می‌کنند و فقط تعداد محدودی از این افراد پذیرفته می‌شوند.

سرمایه‌گذاری در کانادا دارای شرایط خاصی است و متقاضیان در صورت داشتن شرایط می‌توانند از امکانات این ویزای سرمایه‌گذاری بهره‌مند شوند. افراد می‌توانند پس از اخذ ویزای سرمایه‌گذاری نسبت به اخذ شهروندی این کشور ازطریق سرمایه‌گذاری اقدام کنند.

5- مهاجرت به کانادا ازطریق کاندیدا ایالتی

 برنامه‌ی مهاجرتِ استانی کانادا درواقع می‌توان گفت یکی از زیرشاخه‌های اکسپرس اینتری محسوب می‌شود و به متقاضیان این فرصت را می‌دهد تا براساس تخصص و مهارت‌ ها برای اقامت دائم در استانی خاص در کانادا گزینش شوند.

البته کبک و نوناووت سیستم انتخابی بخصوصی دارند . هر استان و ناحیه ای از کانادا برنامه‌ی مهاجرتی مستقل خود را دارا هستند و سیستم گزینش آن‌ها تفاوت دارد.

این روش یکی از مهم‌ترین و سریع راه‌های مهاجرت به کانادا است. این ایالت‌ها می بایست موافقت‌نامه‌ ای را امضا کنند که در آن اجازه دارند مهاجران را انتخاب و به نیازهایشان رسیدگی کنند.

 

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده