نویسنده: بخش تبلیغات
// شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۰

لوازم جانبی مخصوص گیمینگ MSI؛ انتخاب برتر گیمرهای ایرانی

ام اس آی (MSI) نه تنها یکی از برندهای بزرگ مادربرد و کارت گرافیک است، بلکه در بازار لوازم جانبی گیمینگ چون ماوس، کیبورد، هدست و حتی واترکولر هم حضور دارد. در ادامه این نوشتار به معرفی برخی از محصولات جانبی MSI برای گیمرها می‌پردازیم.

کیبورد و ماوس مخصوص گیمینگ VIGOR GK30 COMBO

VIGOR GK30 COMBO یک ست (کومبو) ماوس و کیبورد مخصوص گیمینگ است. کیبورد VIGOR GK30 GAMING  موجود در این ست دارای سویچ‌های با پلانجر شبیه به سویچ‌های مکانیکی است که با ارائه بازخورد حسی بهتر نسبت به کیبوردهای غیر گیمینگ، به تایپ سریع و بدون اشتباه کمک می‌کند. طبیعتاً این کیبورد در گیمینگ نیز بر کیبوردهای غیر گیمینگ برتری دارد. 

همچنین کیبورد VIGOR GK30 GAMING دارای پوشش ضد جذب آب برای پاک کردن سریع و راحت آب، نورپردازی RGB در شش ناحیه و امکان سفارشی سازی تنظیمات از طریق برنامه Dragon Center است. 

ماوس CLUTCH GM11 GAMING موجود در این مجموعه دارای حسگر با دقت بالا، نورپردازی RGB، کلیدهای کناری و امکان استفاده با هر دو دست چپ و راست است.

دقت حسگر ماوس CLUTCH GM11 GAMING را می‌توان در پنج سطح، در باز 400 تا 5000 نقطه در اینچ تنظیم کرد. همچنین این ماوس دارای نورپردازی RGB است و از برنامه DRAGON CENTER برای شخصی سازی پشتیبانی می‌کند.

کیبورد گیمینگ ام اس آی MSI

کیبورد گیمینگ VIGOR GK50 LOW PROFILE

کیبورد گیمینگ VIGOR GK50 LOW PROFILE دارای ارتفاع کمتری نسبت به کیبوردهای معمولی است که با مزایایی همراه است. از جمله این مزایا می‌توان به سرعت بیشتر، دقت بیشتر و دوام بیشتر است. 

سویچ‌های بکار رفته در کیبورد VIGOR GK50 LOW PROFILE داری ارتفاع کمتری نسبت به سویچ‌های معمولی هستند، بنابراین برای فشردن آنها به فشار کمتری نیاز است. این ویژگی موجب دقت بالاتر شده است.

همچنین کیبورد VIGOR GK50 LOW PROFILE دارای طراحی جمع و جور، وزن پایین و طراحی کاملاً ارگونومیک است که موجب راحتی در استفاده طولانی مدت می‌شود. تایپ کردن با VIGOR GK50 LOW PROFILE در کنار دقت بالا و بروز کمتر فشرده شدن اشتباهی کلیدها، با افزایش سرعت نوشتن همراه است.

از دیگر ویژگی‌های کیبورد گیمینگ VIGOR GK50 LOW PROFILE می‌توان به وجود نورپردازی RGB با توانایی نمایش میلیون‌ها رنگ مختلف، امکان تعریف هات کی برای انجام سریع کارها، پایه‌های زد لغزش و پشتیبانی از برنامه DRAGON CENTER اشاره کرد.

ماوس گیمینگ CLUTCH GM20 ELITE

یک ماوس گیمینگ حرفه‌ای با حسگر سریع، سویچ‌های بسیار بادوام و دقیق، نورپردازی RGB، دکمه‌های قابل برنامه ریزی و سیستم تنظیم وزن است. در ساخت این ماوس از حسگر حرفه‌ای PixArt PAW 3309 با دقت تا 6400DPI استفاده شده که یک گزینه عالی برای گیمینگ حرفه‌ای است. 

ویژگی قابل توجه دیگر این ماوس، استفاده از سویچ‌های OMRON و درگاه USB طلا اندود شده است. این دو ویژگی در کنار کیفیت ساخت بالا باعث می‌شود سال‌های متمادی بتوان از ماوس گیمینگ CLUTCH GM20 ELITE بدون دغدغه استفاده کرد. 

همچنین ماوس CLUTCH GM20 ELITE دارای سیستم تنظیم وزن و نورپردازی تماشایی RGB Mystic light در کنار طراحی ارگونومیک است.

هدست گیمینگ IMMERSE GH30

هدست گیمینگ IMMERSE GH30

یک هدست مخصوص بازی با درایورهای بزرگ 40 میلی متری، هدبند راحت و انعطاف پذیر، میکروفن قابل جداسازی، کنترل آسان صدا و کیف حمل است.

ام اس آی در ساخت این هدست گیمینگ از درایورهای بزرگ 40 میلی متری برای ارائه صدای بلند و باکیفیت استفاده کرده که نتیجه بسیار موفقی داشته است. این بلندگوها توسط کاپ‌های نرم و راحت احاطه شده‌اند تا گیمر بتواند ساعت‌ها از آن استفاده کند.

هدست IMMERSE GH30 یک انتخاب با ارزش برای گیمرها است. از این هدست می‌توان با گوشی هوشمند، کامپیوتر رومیزی و لپ تاپ استفاده کرد.

واتر کولر MAG CORELIQUID 240R

برای گیمرهایی که خواهان یک واترکولر باکیفیت، خنک و کم صدا هستند، ام اس آی MAG CORELIQUID 240R را عرضه کرده است. این واتر کولر 240 میلی متری جزء زیباترین و بهترین‌های بازار است.

در واتر کولر MAG CORELIQUID 240R پمپ به داخل رادیاتور منتقل شده که موجب کاهش نویز شده است. فن‌های RGB هم موجب زیبایی مسحور کننده این واترکولر شده‌اند.

MAG CORELIQUID 240R ضمن سازگاری با کلیه سوکت های پردازنده رایج، از کیفیت ساخت بالا، طراحی زیبا، عملکرد بالا، امکان نصب در جهت‌های مختلف، فن‌های بادوام و شیلنگ‌های مقاوم در برابر هر نوع نشتی مایع کولانت است.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده