نویسنده: بخش تبلیغات
// یکشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۰

خرید PS5 دیجیتال و استاندارد با بهترین قیمت در هزارتو

همه‌ی گیمرها و اهالی بازی می‌دانند که کنسول پلی استیشن 5 چه نسخه Digital  و چه نسخه Standard چقدر در جهان کمیاب شده! آمار فروش و خرید PS5 دیجیتال و استاندارد هم نشان ‌می‌د‌هد که روزبه‌روز درخواست برای این کنسول جذاب بیشتر و بیشتر می‌شود.

اوایل عرضه همینطور که درخواست برای این کنسول و بازی‌هاش بالاتر می‌رفت قیمت‌ها هم در سایت‌های مختلف بالاتر و بالاتر می‌رفت و طبیعتا در همه جهان این کنسول کمیاب‌تر و گرون‌تر شد. تهیه این کنسول نسل نهمی شبیه حل کردن یک هزارتو شده بود.

دلیل گران بودن این کنسول گذشته از تازه وارد بودن، قابلیت های بسیار بالای اون است. گرافیک خیره کننده، اجرا کردن جدیدترین بازی‌های دنیا با کیفیت هیجان انگیز و با سرعت بالا اجرا کردن اونها این کنسول را بسیار محبوب کرد.

البته می‌دانید که وقتی همه جای دنیا یک‌چیزی کمیاب می‌شود و قیمتش دچار نوسان‌های هیجانی می‌شود داخل ایران این نوسانات به‌خاطر همراه شدن با نوسان قیمت ارز چند برابر حس می‌شود. همچنین کمیاب بودن اون هم دردسر را بیشتر میکنه. این اتفاق باعث سوءاستفاده برخی افراد و سردرگمی مشتاقان خرید PS5 دیجیتال و استاندارد می‌شود.

راهنمای خرید PS5 Digital و Standard در هزارتو

راهنمای خرید  PS5 Digital و  Standard

حالا چند نکته را با هم مرور می‌کنیم تا در پیدا کردن بهترین فروشگاه اینترنتی و تشخیص بهترین قیمت پلی استیشن 5 کمک‌مان کند.

  • اطمینان! اول از همه باید اطمینان کافی را از فروشگاهی که خرید می‌کنید به‌دست بیارید. نماد اعتماد الکترونیک، SSL ، داشتن یک دفتر مرکزی برای مراجعه حضوری و اطلاعات تماس واقعی میتونه نشون دهنده‌ی فروشگاه مطمئن باشد.
  • قیمت! حتما قیمت را از فروشگاه‌های محتلف جویا بشید! و قبل از ثبت سفارش از آپدیت بودن قیمت سایت اطلاع بگیرید.
  • موجودی و ارسال! نکته مهم اینه که تا آخرین مراحل خرید حتما حواستان به موجودی فروشگاه و تعداد روزی که برای ارسال زده باشد! به‌خاطر کمیابی پلی استیشن 5 بعضی فروشگاه‌ها موجودی ندارند اما در سایت ذکر نمی‌کنند و شما مجبور می‌شوید نزدیک یک ماه یا بیشتر معطل رسیدن سفارشتان بشید.
  • تست! اگر خرید حضوری را انتخاب کردید که همونجا می‌تونید کنسول را تست کنید اگرنه حتما از سایتی خرید کنید که مهلت تست کنسول برای مشتری در نظر گرفته باشد.
  • پلی استیشن 5 Standard بخرم یا Digital ؟ این دو فقط و فقط در داشتن و نداشتن درایو تفاوت دارند. یعنی اگر می‌خواید بازی‌هاتان را روی اکانتتان بازی کنید و قصد خرید دیسک بازی را ندارید می‌تونید نسخه دیجیتال را بخرید. در غیر این صورت باید نسخه استاندارد را تهیه کنید تا درایو اجرای دیسک را داشته باشد. ( خرید PS5 استاندارد )
  • کدوم ریجن PS5 را بخرم ؟ راجع به تفاوت ریجن‌ها توضیح زیاده اما خلاصه بهتان بگم، برای ما که تحریمیم در اصل تفاوتی در کارایی برای شما نخواهند داشت. فقط ریجن 3 ژاپن جای دوتا دکمه را عوض کرده! اما اگر خیلی حساسید بهتره که متناسب با منطقه جغرافیاییتان ( برای ایران ریجن 2 ) خرید کنید تا خیالتان از همه چیز راحت باشد.

هزارتو ! راه رسیدن به رویاهات

هزارتو الآن ۱۵ ساله که فعالیت خودش را در زمینه فروش کنسول‌ها و بازی‌های ویدیویی ادامه داده و همی‌شود تونسته رضایت مشتری‌های خودش را داشته باشد. به‌خاطر زیرساخت قوی، قیمت‌ها کمترین قیمت ممکن در بازار هستند و هیچ نگرانی برای موجودی محصولات وجود نداره. این یعنی شما می‌توانید سفارش خودتان را در سایت، در پیج اینستاگرام، حضوری یا به‌صورت تلفنی ثبت کنید و در سریع‌ترین زمان ممکن و با بهترین قیمت ممکن تحویل بگیرید.

اما خرید PS5 دیجیتال و استاندارد از هزارتو چه مزایایی داره؟

  • دارای دفتر مرکزی و امکان خرید حضوری و اینترنتی
  • عرضه محصول با بهترین قیمت
  • ارسال رایگان و تحویل در سریع‌ترین زمان ممکن
  • ده روز مهلت تست رایگان
  • و اما! امکان خرید به‌صورت پرداخت در محل برای ساکنین تهران!

شما اگر ساکن تهران باشید می‌تونید بعد از اینکه زنگ خونتونو زدن هزینه را پرداخت کنید. البته در ایران از هر شهری که باشید می‌توانید با یک تماس ساده یا چندتا کلیک در سایت این کنسول را با کمترین قیمت ممکن خریداری کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

پس همین الان یه سر به سایت هزارتو بزنید تا بهترین قیمت‌های خرید PS5 دیجیتال و استاندارد و تمام کنسول‌های روز دنیا را ببینید؛ لوازم جانبی ای که نیاز دارید را پیدا کنید و با یکی از بزرگ‌ترین و متنوع‌ترین فروشگاه‌های بازی‌های ویدیویی در ایران آشنا بشید!

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع هزارتو
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده