نویسنده: بخش تبلیغات
// یکشنبه, ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۰

خرید ملک در ترکیه با همکاری شرکت خدمات املاک و سرمایه گذاری پیله

افراد زیادی هستند که تمایل به خرید خانه خارج از محل زندگی خود کنند.

بعضی از افراد به‌دنبال خرید خانه ای در شهری دیگر هستند، اما خرید خانه در کشوری دیگر رویایی شیرین به حساب می‌آید. اما تهیه منزل در خارج از کشور مصائب خاص خود رادارد و دارای مزایا و معایب بسیاری است. افراد باید باتوجه‌به شرایط و وضعیت خود در رابطه با خرید یا عدم خرید آن تصمیم گیری کنند. یکی از نکات مهم در رابطه با انتخاب محل زندگی و خرید منزل موقعیت جغرافیایی آن است. تشابه فرهنگی و هم خوانی آداب، عادات و عقاید فرد با محیط اجتماعی، بسیار حائز اهمیت است؛ در حالیکه تطابق فرد با آب‌و‌هوا و شرایط جوی ممکن است در وهله دوم قرار گیرد.

از طرفی افرادی که اقدام به خرید منزل دوم می‌کنند به فکر خرید جایی برای اقامتی دلنشین دارند که علاوه‌بر خود خانه بتوانند از محیط اطراف هم لذت ببرند. برای مثال، شهری مانند استانبول دارای قرابت فرهنگی بسیاری با مردم ایران است. علاوه‌بر این، این شهر دارای جاذبه های فرهنگی و تاریخی زیادی است و جاذبه های دیدنی خاصی برای ایرانیان دارد. این شهر طی سالیان اخیر جزو اولین انتخاب های گردشگران در دنیا بوده است. معروف است که آن را به‌عنوان اولین تجربه به گردشگران تازه کار معرفی می‌کنند. پیش از شیوع ویروس کرونا، این شهر دارای ورودی گردشگران با رقمی قریب به 10 میلیون گردشگر در سال داشت و علاوه‌بر داشتن جاذبه های تاریخی و اسلامی، دارای جاذبه های مدرن و فستیوال های فصلی است که برای افراد و به‌خصوص ایرانیان دارای جذابیت فراوانی است.

اما نکته بعدی قیمت خرید یک منزل است. افراد باید به‌دنبال خرید خانه ای مناسب با بودجه و میزان درآمد خود باشند. بدین منظور لازم است تا از آخرین قیمت‌های خرید ملک در منطقه مورد نظر اطلاع پیدا کرد. برای مثال برای خرید خانه در ترکیه نیاز است از آخرین قیمت ملک در ترکیه باتوجه‌به قیمت لیر اطلاع پیدا کنیم.

یکی دیگر از نکات مهم نیز اطلاع از نحوه خرید است که اغلب افراد، سررشته ای از آن ندارند و برای خرید ملک نیاز به مشاوری امین و معتمد دارند.

هتل های لوکس ترکیه

سیاحت یا سرمایه‌گذاری

بسیاری از افراد وجود دارند که با ورود به یک کشور جذب فرهنگ و محیط آن کشور می‌شوند و بعضا اقدام به اقامت و خرید ملک در آن مکان می‌کنند.

اما نکته کلیدی در زمینه خرید آپارتمان در خارج از کشور به پول ایران می‌توان گفت: این مسئله رابطه مستقیمی با نرخ ارز در بازار آزاد ایران دارد و از آن‌جا که متوسط نرخ تورم سالیانه در ایران بالا است، لازم است تا خریداران توجه و دقت کافی در سرمایه‌گذاری خود را داشته باشند. برای نمونه طبق آخرین قیمت لیر ترکیه در بازار ارز ایران و همچنین قیمت آپارتمان در ترکیه، می‌توان یک میلیارد تومان را یک نرخ حداقلی برای خرید آپارتمان در ترکیه توسط ایرانیان دانست. این در حالی است که برای دریافت اقامت ترکیه این مبلغ به ٧ میلیارد تومان یا بالاتر هم خواهد رسید.

خرید آپارتمان درخارج از کشور چه مزایایی دارد؟

مطمئنا هر کس در جایی بخواهد سکونت داشته باشد، به‌دنبال مزیت های آن مکان خواهد گشت. این مزیت ها ممکن است برای افراد مختلف متفاوت باشند. بنا به تجربه ی گذشته ی کسانی که در خارج از کشور سکونت یافته اند، می‌توان برخی مزایا را برای خرید آپارتمان در خارج بیان کرد مانند:

- خرید آپارتمان در کشوری دیگر به‌راحتی برای شما اقامت آن کشور را به همراه خواهد آورد. پس می‌توان به‌عنوان یک زندگی دائمی یا طولانی مدت به آن نگاه کرد.

- خرید آپارتمان در خارج، تنها برای سکونت نیست و در اصل یک گزینه سرمایه‌گذاری به شمار می‌رود زیرا بازار مسکن در بعضی از کشورهای خارجی یک بازار رو به رشد است.

- شرایط توریستی و آب و هوایی و جغرافیایی یک کشور باعث می‌شود تا سکونتی دلپذیر و پر امکانات را در این کشور جذاب داشته باشید.

اجاره آپارتمان چگونه است؟

برای برخی باتوجه‌به شرایط مالی یا اقامتی ای که دارند که دارند، اجاره آپارتمان در خارج از کشور در مقایسه با خرید آن معقول تر به نظر می‌رسد. این افراد ممکن است قصد اقامت یک ساله داشته باشند یا بودجه ی خرید آپارتمان را نداشته باشند. برای این افراد نیز سکونت در خارج از کشور دور از دسترس نیست زیرا شرایط اجاره آپارتمان در سایر کشورها و مخصوصا کشورهای همسایه ایران ساده بوده و گزینه های زیادی برای اجاره وجود دارند.

 

خرید خانه در ترکیه

نحوه خرید آپارتمان در خارج از کشور

اما چگونه می‌توان به خرید آپارتمان اقدام کرد؟ شرکت خدمات املاک و سرمایه‌گذاری پیله از جمله مجموعه های معتبر در زمینه مشاوره در حوزه خرید یا اجاره ملک است. این شرکت به‌صورت رایگان به مشاوره کلی در سه قسمت اختصاصی اقامت، حقوقی ، تحصیلی و خدمات املاک خرید، فروش و اجاره می پردازد. به این صورت که برای آشنایی و ارائه راه‌حل های بهتر در هر قسمت یک دسته از افراد یا شرکت‌ها که با سابقه، مطمئن و قانونی هستند را معرفی کرده و بعد از ارائه شرایط کلی کار با آن‌ها، راه‌های اختصاصی برای ارتباط و همکاری با آن شرکت یا فرد را در اختیارکاربران قرار می‌دهد. این روند تا معرفی به شرکت یا گروه متخصص (خدمات دهنده) رایگان است.

از طرفی نیز مجموعه پیله امکان خرید ملک را به‌صورت اقساط 12 ماهه تا 5 ساله به وجود آورده است. شما نیز می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت ملک در شهرهای کشورهای دیگر، خرید و اجاره ملک در خارج از کشور به سایت مجموعه پیله مراجعه کرده و برای کسب اطلاعات تکمیلی به کارشناسان این مجموعه با شماره 0977 936 90212+  تماس حاصل کنید.

همچنین شما عزیزان می‌توانید برای ارتباط و کسب اطلاعات تکمیلی ازطریق پیام‌رسان واتس اپ

به شماره  905330475277+ با کارشناسان این مجموعه ارتباط حاصل کنید.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع پیله
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده