نویسنده: بخش تبلیغات
// چهار شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۰

بازی Bluetooth OMG، پکیجی شامل پنج بازی آفلاین

بازی Bluetooth OMG پکیجی شامل 5 بازی آفلاین است که به شما اجازه می‌دهد به‌صورت تکنفره یا چندنفره ازطریق بلوتوث با دوستان خود بازی کنید.

بازی ‌Bluetooth OMG، بسته‌ای شامل چند بازی از جمله شطرنج، دوز، تخته نرد، بیدل و اسپیدز (بازیهای کارتی موجود در ویندوز) است. که در این مطلب می‌خواهیم نگاهی به آن‌های بیندازیم.  

بازی های کارتی

دو مورد از بازی های Bluetooth OMG، بازیهای بیدل (Hearts) و اسپیدز (Spades) هستند. این بازیها، در اکثر نسخه های ویندوز موجود بوده و به 4 بازیکن نیاز دارند.

بازی بیدل (Hearts)

در بازی بیدل، هر کسی تنها برای خودش و به سود خودش بازی می‌کند. این بازی ۲۶ امتیاز منفی دارد. هر برگ دل یک امتیاز منفی و برگ بی بی پیک ۱۳ امتیاز منفی در برخواهد داشت که در صورت رسیدن امتیازات منفی به ۱۰۰ بازی به پایان می‌رسد و کسی که امتیازات آن از همه کمتر باشد برنده بازی خواهد بود. اگر یک بازیکن بتواند در یک دست، تمام برگه‌ای امتیاز منفی را به‌دست آورد (۲۶ امتیاز منفی در یک دست)، در پایان آن دست نه‌تنها هیچ امتیاز منفی دریافت نمی‌کند، بلکه به هر یک از سه  بازیکن دیگر، ۲۶ امتیاز منفی اضافه خواهد شد.

در صورت انتخاب بازی تکنفره، شما در مقابل سه هوش مصنوعی CPU قرار خواهید گرفت. سطح بازی CPU (در صورت انتخاب سطح hard) قابل قبول و جذاب بوده و بعد از مدتی، حتی ممکن است معتاد این بازی شوید.

در صورت انتخاب بازی چند نفره، شما به یک صفحه منتقل می شوید که ابتدا برای خود یک نام انتخاب می‌کنید و سپس در صفحه بعد می‌توانید به بازکن های دیگر به‌صورت بلوتوث مرتبط شوید. برای این منظور، یک بازیکن گروه ایجاد (Create a Group) می‌کند و بازیکن‌های دیگر به گروه ملحق (Join a Group) می‌شوند. اگر تعداد بازیکن‌ها کمتر از ۴ نفر باشد، CPU جای خالی نفرات باقی مانده را پر می‌کند؛ یعنی می‌توان این بازی را حتی به‌صورت ۲ نفره یا ۳ نفره نیز بازی کرد.

بازی اسپیدز (Spades)

 بازی اسپیدز، یک بازی دیگر کارتی موجود در این مجموعه است. اسپیدز تا حدی شبیه بازی حکم در ایران است. با این وجود، حکم همیشه خال پیک است و قبل از شروع هر دست، هر بازیکن باید یک عدد به‌عنوان تعداد برگهایی که می‌تواند در آن دست جمع کند را اعلام کند.

همانند بازی بیدل، در صورت انتخاب بازی تکنفره، در این بازی نیز سه هوش مصنوعی CPU شما را همراهی می‌کنند. سطح بازی CPU (در صورت انتخاب سطح hard) بسیار خوب و قابل قبول است و این بازی می‌تواند شما را مدتها سرگرم کند.

شرایط بازی چندنفره اسپیدز، همانند بازی چندنفره بیدل است؛ یعنی می‌توان این بازی را به‌صورت ۲ نفره، ۳ نفره یا ۴ نفره بازی کرد.

تخته و شطرنج

بازی‌های تخته ای

3 مورد از بازیهای موجود در Bluetooth OMG، بازیهای پرطرفدار شطرنج، دوز و تخته نرد هستند. شما می‌توانید این بازیها را به‌صورت تکنفره با CPU یا به‌صورت دونفره با دوستان خود بازی کنید.

در حالت تکنفره، سطح بازی CPU با انتخاب سطح easy، تقریبا رندم بوده و شخص می‌تواند به‌راحتی برنده شود. به نظر می‌رسد سطح easy بیشتر به منظور آشنایی بازیکن با بازی باشد. با این وجود، سطح Medium و مخصوصا سطح Hard در هر سه بازی چالش برانگیز هستند.

در حالت دونفره نیز، شما می‌توانید هر یک از بازیهای فوق را با یکی از دوستانتان بازی کنید. برای این منظور، همانند بازیهای کارتی باید یک نفر گروه ایجاد کرده و بازیکن دیگر به گروه ملحق شود.

از نکات جالب بازی Bluetooth OMG می‌توان به این نکته اشاره کرد که در هر مرحله ای از بازی، در صورتی که اتصال بلوتوث به هر دلیلی قطع شود، بازیکن می‌تواند CPU را جایگزین بازیکنی که دیگر متصل نیست کرده و بازی را ادامه دهد.

در مجموع می‌توان بازی Bluetooth OMG را به‌عنوان گزینه ای در نظر گرفت که می‌تواند در این روزهای کرونایی، اوقات فراغت خوبی برای ما به همراه دوستان یا خانواده ایجاد کند. اگر هیچ یک از بازیهای موجود در این مجموعه را تا به حال بازی نکرده اید، می‌توان با چند بار بازی کردن هر یک از آن‌ها به‌صورت تکنفره با CPU، آشنایی لازم را به‌دست آورد؛ و مطمئنا، بازی کردن آن‌ها در مقابل دوستان، لطف دیگری خواهد داشت.

 

لینک دانلود بازی در پلی استور:

دانلود بازی اندروید Bluetooth  OMG

دانلود گوگل پلی Google Play

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده