نویسنده: بخش تبلیغات
// جمعه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۰

معرفی پرطرفدارترین دوربین مداربسته از زبان دوربین مارکت

در زندگی مدرن امروزه داشتن شرکت یا خانه‌ای که دوربین مداربسته نداشته باشد غیر قابل انکار است.

کاربرد این دوربین‌ها برای همه مشهود است. از طرفی به‌عنوان یک نگهبان همیشه بیدار عمل می‌کند و از طرفی دسترسی به اطلاعات موجود در خود را در اسرع وقت در اختیار فرد قرار می‌دهد. با اینکه تولید دوربین مداربسته فرایندی فنی و پیچیده‌ای است اما شرکت‌ها و مجموعه‌های زیادی در حال تولید این محصولات هستند. دراین‌میان شرکت چینی دوربین داهوا توانسته است رقبا را کنار زده و خود را به‌عنوان یکی از بهترین شرکت‌های تولید کننده دوربین مداربسته مطرح کند. آشنایی با انواع دوربین داهوا و معرفی‌کامل این شرکت موضوع این نوشته ما است.

معرفی شرکت داهوا

شرکت داهوا تکنولوژی، در سال 2001 با تولید انواع رکوردر 8 کاناله آنالوگ فعالیت خود را شروع کرد. در سال 2006 این شرکت با تغییر در سیاست‌های کاری خود وارد بازار دوربین‌های مداربسته شد. به صورتی که اکنون دوربین داهوا یکی از شناخته شده‌ترین دوربین‌های بازار است. محصولات این شرکت از جمله دوربین مداربسته داهوا در حال حاضر در سراسر جهان فروخته می‌شود. همچنین سایر محصولات امنیتی این شرکت‌ هم توانسته‌اند چالش‌های جدی را برای رقبا ایجاد کنند. در حال حاضر این شرکت 16000 کارمند در 180 کشور دنیا دارد که مشغول تولید محصولات امنیتی تحت برند داهوا هستند. برخلاف تصور بسیاری از ما که محصولات چینی را محصولاتی بی‌کیفیت و درجه سه می‌دانیم، محصولات شرکت داهوا بسیار باکیفیت است. به صورتی که دوربین مداربسته داهوا الگوی ساخت بسیاری از شرکت‌های فعال در این حوزه است. علاوه‌بر کیفیت مناسب محصولات شرکت داهوا معمولا با قیمت مناسبی به بازار عرضه می‌شوند. به شما توصیه می‌کنیم اگر قصد خرید دوربین مداربسته را دارید حتما قبل از خرید، دوربین‌های تولید شده توسط شرکت داهوا را بررسی کنید.

شرکت داهوا چه محصولاتی تولید می‌کند؟

شرکت داهوا انواع تجهیزات امنیتی را تولید می‌کند. به صورتی که تمامی نیازهای کاربران خود را پوشش داده و اگر قصد دارید یک سیستم حفاظتی برای خودتان طراحی کنید، با استفاده از محصولات شرکت داهوا به‌راحتی‌ می‌‌توانید این کار را انجام دهید. علاوه‌بر دوربین مداربسته داهوا، سیستم‌های ساختمان هوشمند (BMS)، سیستم حمل‌و‌نقل هوشمند (SMART TRAFFIC)، کنترل دسترسی (ACCESS CONTROL)، دستگاه‌های ان وی آر، دستگاه‌های رکوردر چندوجهی، تجهیزات رادیویی، تجهیزات اعلام سرقت و پهباد، در بازکن تصویری (INTERCOME)، سیستم دزدگیر (ALARM SYSTEM) و قفل‌های هوشمند (SMART LOCK) جزو محصولات تولید شده توسط این شرکت است.

مزایای خرید دوربین مداربسته

سرقت یکی از مشکلاتی است که انواع کسب و کارها با آن دست به گریبان هستند. اگر می‌خواهید سرقتی در محیط کار شما اتفاق نیفتد یا در صورت بروز سرقت بتوانید، سارق را پیدا کنید، استفاه از دوربین مداربسته داهوا می‌تواند کمک کننده باشد. همچنین در برخی از موارد ممکن است اتفاق ناگواری برای کارکنان شما بیفتد در چنین حالتی با داشتن دوربین مداربسته به‌راحتی می‌توانید از وضعیت  کارکنان خود اطلاع پیدا کنید. همچنین ممکن است یک نفر به کارکنان شما حمله کند، در چنین حالتی هم داشتن دوربین مداربسته تا حد زیادی می‌تواند مانع فرد شاکی شود. همچنین خرید دوربین مداربسته برای حفظ آرامش و داشتن خاطری آسوده بسیار کمک کننده خواهد بود.  

انواع مدل‌های دوربین مداربسته داهوا

انواع دوربین مدار بسته داهوا

باتوجه‌به تنوع کاربری و محل نصب، تنوع دوربین مداربسته داهوا هم بسیار بالا است. به صورتی که دوربین داهوا تمامی محیط‌ها و فضاهای کاربران خود را پوشش می‌دهد. دوربین‌های زیر مهم‌ترین دوربین‌های مدار بسته شرکت داهوا هستند:

دوربین مداربسته اسپیددام: دوربین مداربسته اسپیدادام توانایی چرخش به‌صورت عمودی و افقی را دارد و به کمک آن می‌توانید فضای بیشتری را مورد پوشش قرار دهید. این دوربین 360 درجه دید افقی و 90 الی 180 درجه دید عمودی برای شما فراهم می‌کنند.

دوربین مداربسته دام: خرید دوربین مداربسته دام که زاویه دید ثابت 70 تا 100 درجه دارد، بیشتر برای محیط‌های داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد. دوربین داهوا دارای تعداد زیادی دوربین مداربسته دام است که می‌توانید براساس نیازهای خود بهترین گزینه را انتخاب کنید.

دوربین مدار بسته بولت: یکی از دوربین‌های مداربسته که در بیرون از خانه کاربرد دارد، دوربین مدار بسته بولت است. این دوربین‌ها بولت معمولا دارای زاویه دید ثابت بین 25 تا 85 درجه هستند. بنابراین این زاویه برای ورودی‌ها و در امتداد دیوارها بسیار کاربردی است. نصب دوربین مداربسته داهوا مدل بولت بسیار راحت است و پیچیدگی نصب سایر دوربین‌ها را ندارد.

دوربین مداربسته ضد آب، گزینه مناسب برای فضای بیرونی

اگر قصد خرید دوربین مداربسته برای محیط‌های بیرونی را دارید، حتما به ویژگی ضد آب بودن آن توجه داشته باشید. این ویژگی باعث می‌شود که در شرایط مختلف آب و هوایی ضبط تصاویر با مشکل رو‌به‌رو نشود. پیدا کردن محصولات باکیفیت که ضد آب باشند بسیار سخت نیست. در این مورد می‌توانید روی دوربین داهوا حساب باز کنید. علاوه‌بر ضد آب بودن به ضد گرد و غبار بودن دوربین هم توجه ویژه‌ای داشته باشید.

دید در شب دوربین داهوا

دید در شب یکی از ویژگی‌های مهمی است که اکثر دوربین‌های مدار بسته به آن مجهز هستند. دراین‌میان انواع دوربین مداربسته داهوا وجود دارد که میزان دید در شب آن‌ها بسیار مناسب است. در مورد دید در شب باید به دو گزینه توجه کافی نشان دهید. اولی فاصله دید در شب است. دومی کمترین میزان نور برای فیلم‌برداری است. هرچه فاصله دید در شب دوربین بیشتر باشد، فاصله‌های بیشتری را مورد پوشش قرار می‌دهد. از طرفی دیگر هرچه حداقل میزان نور پایین‌تر باشد، دوربین در نقاط کم نورتر می‌تواند فیلم‌ برداری کند و در صورتی که میزان نور بیشتر شود، علاوه‌بر فاصله دید در شب، کیفیت فیلم‌برداری هم افزایش پیدا می‌کند.

نمونه دوربنی مداربسته در شب داهوا

خرید انواع دوربین داهوا از دوربین مارکت

اگر قصد خرید دوربین مداربسته را دارید پیشنهاد می‌کنیم داهوا را به‌عنوان پرطرفدارین‌ترین برند دوربین مداربسته بررسی کنید. خرید انواع دوربین داهوا از سایت دوربین مارکت بسیار راحت بوده و فقط با چند کلیک می‌توانید محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. گروه دوربین مارکت این امکان را برای شما فراهم کرده تا علاوه‌بر خرید دوربین مداربسته داهوا از خدمات مشاوره رایگان و نصب دوربین ما استفاده کنید. محصولات دوربین مارکت به دوربین داهوا محدود نبوده و دوربین مداربسته و انواع تجهیزات مربوط‌به سایر برندها را هم خریداری کنید. همه محصولات ما دارای ضمانت اصالت کالا بوده و در صورت بروز هر مشکلی گروه پشتیبانی ما شما را تا حل نهایی مشکل همراهی خواهد کرد.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده