نویسنده: بخش تبلیغات
// چهار شنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۰۰

معرفی خدمات تعمیرات لوازم خانگی ال جی در آی‌پی امداد

معرفی خدمات تعمیرات ال‌جی در آی پی امداد، اگر لوازم برقی ال‌جی را برای آشپزخانه یا به‌طور کلی برای منزل خود انتخاب کرده‌اید، انتخابتان درست بوده و با مارک معتبری همراه شده ‌اید.

محصولات ساخت ال‌جی، تاکنون توانسته اند جوایز طراحی و کیفیت بیشماری را به‌دست آورده و به صاحبان خانه در امر خانه داری و گذران امور زندگی، کمک‌های فراوانی ارائه کنند. حال چنانچه هر یک از لوازم برقی ال‌جی شما خراب شده و نیاز به تعمیرات داشته باشد باید چه کرد؟ تعمیرات ال‌ جی با داشتن تجربه بالا در امر تعمیرات کلیه لوازم خانگی، آمادگی لازم را برای ارائه خدمات تعمیر لوازم خانگی ال‌جی دارد. شما می‌توانید با یک تماس با هر یک از نمایندگی‌های تعمیرات آی پی امداد، خدمات تعمیرات ال ‌جی را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت کنید. با قول رضایت شما از کیفیت تعمیرات صورت گرفته، آن‌ها را پشتیبانی می‌کنیم تا هرچه زودتر دستگاه خود را همانند روز اول در اختیار داشته باشید.

تعمیرات ال‌جی

همه لوازم خانگی برند ال‌جی از جمله: یخچال، سایدبای‌ساید، لباسشویی، ظرفشویی، مایکروفر، جاروبرقی و ... . تحت پوشش خدمات تعمیرات ال‌جی هستند و در صورت مراجعه به آن‌ها جهت تعمیرات، این دستگاه‌ ها بدون هیچ ایرادی و همانند روز اول تحویل شما داده می‌شوند. لذا شما بدون هیچ نگرانی، دستگاه‌های ال‌جی خود را به متخصصان نمایندگی تعمیرات بسپارید و آن‌ها را صحیح و سالم و بدون هیچ ایرادی تحویل بگیرید.

خدمات تعمیرات ال‌جی شامل چه دستگاه هایی می ‌شود؟

برند کره‌ای ال‌جی، یکی از برندهایی است که با کیفیت بالا، خدمات پس از فروش و خدمات تعمیرات خوب، توانسته سهم ارزشمندی از بازار لوازم خانگی را در ایران، از آن خود کند. برخی از این لوازم خانگی عبارت‌اند از:

- یخچال فریزر

- ساید بای ساید

- ماشین لباسشویی

- ماشین ظرفشویی

-تلفن های هوشمند

- قطعات صنعتی

- مخلوط کن

- بخارشو

- جاروبرقی

- سیستم صوتی و تصویری

- کولرگازی

- مایکروفر/ ماکروویو/ سولاردام

- قطعات الکترونیکی و بسیاری دیگر از محصولات است که تعمیرات یخچال ال‌جی و کلیه این دستگاه‌ها، از سوی آی پی امداد صورت می‌گیرد.

تعمیر و تعویض قطعات لوازم خانگی ال‌جی

تعمیرات لباسشویی ال‌ جی و سایر محصولات این برند پس از عیب ‌یابی، چنانچه مشکل را در قطعه تشخیص دهند، ابتدا تمام تلاش خود را در راستای تعمیر قطعه معیوب انجام داده و چنانچه قابل تعمیر نباشد، نسبت به تعویض آن اقدام می‌کنند. اگر برای تعمیر این لوازم خانگی به تعویض قطعه و قطعات جدید نیاز باشد، تعمیرکاران آی پی امداد با در اختیار داشتن قطعات اصلی و اورجینال، تعمیرات را در کوتاه‌ ترین زمان ممکن و بدون اتلاف وقت برای پیدا کردن قطعه مورد نظر در بازار، برای شما انجام داده و گارانتی قطعه تعویض شده را در اختیار شما قرار می‌دهند.

تعمیرات لوازم خانگی ال‌جی در محل و منزل

یکی از بهترین خدمات آی پی امداد در تعمیرات ال‌جی، انجام تعمیرات در محل و منزل است که در راستای رعایت حقوق مشتری مداری و جلب رضایت مشتریان ارائه می‌شود. ترافیک، مشکلات حمل‌و‌نقل، مشغله مشتریان و ... باعث می‌شود که مشتریان بسیاری برای انجام خدمات تعمیرات خود با این نمایندگی ها تماس بگیرند تا تعمیرکاران در زمان مشخص شده از سوی مشتری، در محل حاضر شده و با نظارت مشتری، تعمیرات را انجام دهند.

ارائه ضمانت خدمات تعمیرات

باتوجه‌به تبحر، تخصص و تجربه تکنسین ‌های تعمیرات ال‌جی در امر تعمیر و اطمینان خود از کیفیت تعمیرات صورت گرفته، نمایندگی پس از انجام تعمیرات، ضمانت خدمات تعمیرات به مشتریان خود ارائه می‌کند تا چنانچه مجدداً دستگاه با مشکل مشابهی مواجه شد، بدون اخذ هزینه نسبت به برطرف کردن مشکل اقدام کند.

اقتصادی بودن هزینه تعمیرات لوازم خانگی ال‌جی

بالا بودن هزینه تعمیرات، یکی از عللی است که بسیاری از دارندگان لوازم خانگی پس از خراب شدن دستگاه خود، از تعمیر آن اجتناب می ‌کنند. تکنسین‌های تعمیرات ال‌جی سعی بر آن دارد تا حد ممکن هزینه های تعمیرات را اقتصادی کرده و آن‌ها را پایین آورد. در این راستا همان‌طور که گفته شد، چنانچه قطعه ای خراب شده باشد ابتدا نسبت به تعمیر آن اقدام کرده و چنانچه تعمیر نشود با پایین ترین قیمت نسبت به بازار، اقدام به تهیه قطعه اورجینال و تعویض آن می ‌کند.

مرکز آی پی امداد نرخ هزینه های خود را براساس نرخ مصوب دولتی محاسبه کرده و بعد از تعمیر، ریز هزینه ها را به‌صورت فاکتور ارائه می‌ کند. علاوه‌بر این، قبل از انجام تعمیرات، هزینه ها را برآورد کرده و به مشتری اعلام می‌کند و در صورت رضایت مشتری، نسبت به تعمیر دستگاه اقدام می‌ کند.

یخچال ، جارو ، ماشین لباس شویی ال جی

ارائه خدمات تعمیرات در کوتاه‌ ترین زمان ممکن

آی پی امداد خدمات تعمیرات خود را در کوتاه‌ ترین زمان ممکن به مشتریان خود ارائه می ‌کند. باتوجه‌به شعب گوناگون نمایندگی در سطح شهر، پس از تماس شما با نمایندگی تعمیرات، تعمیرکاران مجرب در اسرع وقت از نزدیک ‌ترین شعب به محل شما اعزام شده و نسبت به تعمیر دستگاه شما اقدام می ‌کنند. این تعمیرکاران باتوجه‌به اینکه نسبت به تعمیر کلیه دستگاه ‌های ال‌جی، آموزش دیده و در این زمینه از تجربه بالایی برخوردار هستند در کوتاه ترین زمان، متوجه عیوب دستگاه شما می ‌شوند و نیاز به صرف زمان طولانی برای عیب یابی نیست.

خدمات پس از فروش لوازم خانگی ال‌جی

چنانچه دستگاه خراب شده ال‌جی شما دارای برگه گارانتی شرکتی بوده و تاریخ آن نگذشته است، تکنسین تعمیرات الجی می‌ توانند در صورت بروز هرگونه مشکل، به شما کمک کند تا از مزایا و تعهداتی که نمایندگی رسمی ال‌جی در قبال محصولات خود دارد استفاده کنید؛ اما اگر شما به هر دلیلی از جمله اتمام تاریخ گارانتی یا گم ‌شدن برگه گارانتی، نمی ‌توانید از خدمات پس از فروش ال‌جی بهره‌مند شوید، با تماس با هریک از تعمیرات لوازم خانگی ال‌جی و مطرح کردن مشکل خود، می‌ توانید بهترین راه را برای تعمیر دستگاه ال‌ جی انتخاب کنید. ارائه خدمات باکیفیت به شما، با تجربه چندین ساله به‌دست آمده است.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده