نویسنده: بخش تبلیغات
// پنجشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۰

معرفی گیفت کارت با سورس معتبر از ماتریکس گیم

سایت ماتریکس گیم از سال ۱۳۸۸ با فروش بازی های ایکس باکس و گیفت کارت فعالیت خود را آغاز کرده که طی سال‌های اخیر تنها به فروش گیفت کارت‌های ایکس باکس لایو و پی اس ان، آیتونز، گوگل پلی و استیم و سایر گیفت کارت‌ها به مشتریان و گیمرهای ایرانی می پردازد.

سعی ما بر این است که ارزان ترین نرخ قیمت را برای خربد گیفت کارت در اختیار گیمرها، همکاران عزیز و فروشگاه‌های ایرانی قرار دهیم. مراحل ساده خرید و تحویل سریع گیفت کارت به ایمیل مشتریان و ارائه تخفیف های مختلف از اهداف اصلی این سایت است.

پس از تایید کاربران جدید و احراز هویت بدون مشکل می‌توانیم همکاری خوب و طولانی مدتی درکنار یکدیگر داشته باشیم؛ تمامی محصولات به‌صورت دیجیتالی به ایمیل خریداران ارسال خواهد شد و ارسال فیزیکی نداریم. در صورت داشتن سؤال، پیشنهاد و انتقاد می‌توانید برای برقراری تماس از واحد پشتیبانی تلگرام و  فرم تماس با ما و همچنین چت باکس آنلاین سایت ارتباط برقرار بکنید. پشتیبانی ماتریکس گیم در تمامی ساعات شبانه روز و هفته پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

با خرید گیفت کارت با سورس معتبر و وارد کردن کد موجود بر آن، برای اکانت شخص اعتبار مجازی واریز می‌شود.

به عبارتی می‌توان این کارت‌ها را به کارت شارژ تشبیه کرد. به‌عنوان مثال شما مبلغ ۲۰۰۰ تومان بابت کارت شارژ ایرانسل پرداخت می‌کنید و با وارد کردن کد نوشته شده روی کارت، حسابتان را به اندازه همان مبلغ شارژ می‌کنید.

این مدل کارت‌ها به‌صورت فیزیکی یا مجازی وجود دارند که در آن‌ها نیز این امکان فراهم می‌شود که به اندازه مبلغ روی کارت از فروشگاه‌های مجازی خرید کنید.

کاربرد های گیفت کارت با سورس معتبر

خرید های مجازی با گیفت کارت می‌تواند شامل کالا های فیزکی یا خدمات الکتریکی نظیر انواع بازی‌ها و کتاب ها و موسیقی ها و... باشد.

این کارت‌ها مناسب برای هدیه دادن هستند اما قابل پس دادن یا انتقال دادن به شخص دیگر نیست.

هر کدام از گیفیت کارت‌ها مخصوص به یک شرکت یا فروشگاه مجازی است. که در زیر نام چند تا از آن‌ها اشاره می‌شود.

  • گیفت کارت اندروید مارکت مناسب برای ستفاده در گوگل پلی
  • گیفت کارت آمازون قابل استفاده در استور آمازون
  • گیفت کارت پلی استیشن در استور سونی
  • و...

در ادامه این مبحث به معرفی چند نوع از گیفت کارت با سورس معتبر می پردازیم.

گیفت کارت ایکس باکس

گیفت کارت‌های ایکس باکس را می‌توان از اپ استور مایکروسافت خریداری کرد و از محصولات ایکس باکس استفاده کرد. حساب های گلد ایکس باکس در بازه های زمانی ۱، ۳ و ۱۲ ماهه موجود هستند که توسط آمریکا ساخته شده است.

این مدل از گیفت کارت با سورس معتبر ها در فروشگاه‌ها با مبالغ ۵، ۱۰، ۲۰ و ۲۵ دلار به فروش می‌رسند. این گیفت کارت‌ها امکان خرید جدیدترین بازی‌ها را دارند که با مراجعه به فروشگاه‌های ویندوز قادر به خرید آن‌ها خواید بود.

هنگامی که اکانت خود را شارژ کنید می‌توانید انواع بازی‌ها، نقشه ها، برنامه‌ها، آهنگ‌ها و محتواهای تلوزیونی را در فروشگاه‌های آنلاین تهیه و دانلود کنید.

گیفت کارت فروشگاه گوگل پلی

گیفت کارت گوگل پلی

از این گیفت کارت‌ها برای موبایل و سایر سیستم‌های اندرویدی استفاده می‌شود و به عنون بزرگ‌ترین استور اندروید دنیا شناخته می‌شوند. با این گیفت کارت‌ها علاوه‌بر خرید اپلیکیشن های پولی در گوگل پلی می‌توان خرید های درون برنامه ای را انجام داد. مثلا خرید سکه در یک بازی و ...

از این گیفت کارت صرفا برای کالا و خدمات دیجیتالی استفاده می‌شود. از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • بازی
  • فیلم
  • موزیک
  • کتاب

قیمت گیفت کارت‌های گوگل پلی از ۱۰ تا ۱۰۰ دلار موجود است.

این سری از کارت‌ها در دو نوع الکترونیکی و فیزیکی در انگلیس و آمریکا به فروش می‌رسند.

اگر قصد خرید گیفت کارت گوگل پلی را دارید باید آدرس جیمیل‌تان از یکی از این دو کشور باشد.

گیفت کارت آمازون

نکات مهم در خرید گیفت کارت با سورس معتبر

موقع خریدن gift card به تاریخ انقضا درج شده روی آن و همچنین مبلغ و شرایط آن کارت توجه کنید. در صورتی که اعتبار کارتتان پایان یافته یا مبلغی از آن کسر شده است به شرکت مورد نظر اطلاع دهید.

رسید یا شماره کارتی که از فروشنده دریافت می‌کنید را در مکان مشخصی قرار دهید تا آن‌جا را فراموش نکنید. توجه داشته باشید این کارت‌ها مانند پول نقد هستند و مسولیت گم شدن و دزیده شدن آن بر عهده شما خواهد بود.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده