نویسنده: بخش تبلیغات
// چهار شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۰

معرفی کیت نصب کارت گرافیک به صورت عمودی گرین

چند سالی است که کارت‌های گرافیک مدرن و رده بالا با طراحی ظاهری بسیار جذاب درکنار نورپردازی RGB چشم نواز روانه بازار می‌شوند؛ اما معمولاً نحوه نصب این قطعه روی مادربرد به‌گونه‌ای است که بخش عمده‌ای از جذابیت های آن دیده نمی‌شود.

کیت های استاندارد نصب کارت گرافیک به‌صورت عمودی (Vertical VGA Mounting Kit) بهترین راه کار برای نمایش زیبنده تر این قطعه محبوب در سیستم‌های حرفه‌ای و گیمینگ محسوب می‌شوند.

همچنین یکی از قابلیت های جذاب و هیجان انگیز کیس های گیمینگ مجهز به کاور کناری شفاف، قابلیت نصب کارت گرافیک به‌صورت عمودی محسوب می‌شود. کیت کامل نصب کارت گرافیک به‌صورت عمودی گرین که شامل کابل 20cm از نوع PCIe 3.0 و براکت مخصوص سازگار با کیس های GRIFFIN G2/G6 است، این امکان را با بالاترین کیفیت و کارایی ممکن فراهم ساخته است.

گرین پی سی آی ای رایز سریز

مهم‌ترین قابلیت ها و خصوصیات این محصول:

مجهز به پوشش محافظ الکترومغناطیسی (EMI Shield)

به‌لطف استفاده از پلیمر رسانا در ساخت روکش شریان های انتقال اطلاعات در این کابل Riser، به‌طور کامل از نشت یا نفوذ تشعشعات الکترومغناطیسی (EMI) جلوگیری شده و همین امر سبب شده تا افت کارایی یا ناپایداری های مرسوم ایجاد شده توسط این نوع کابل ها، در این مدل به صفر برسد.

رابط فوق‌العاده پرسرعت PCI-E 3.0 x16

این محصول به رابط فوق‌العاده پرسرعت PCI-E 3.0 x16 مجهز شده است. این بدین معنا است که با وجود پهنای باند حداکثر 15.75GB/s تقریباً هیچ محدودیت یا افت کارایی محسوسی در کارایی حتی حرفه‌ای ترین کارت‌های گرافیک گیمینگ یا Workstation وجود نخواهد داشت. همچنین این محصول با رابط و کارت‌های گرافیک مجهز به استانداردهای نسخه قدیمی تر نظیر PCIe 2.0/1.0 نیز سازگاری کامل دارد.

کیس گرین PCI-E رایزر سریز

کابل فوق‌العاده بادوام و انعطاف پذیر

پلاستیک TPE به کار رفته در کابل های این محصول سبب شده تا علاوه‌بر خاصیت انعطاف پذیری بالا، حتی در سخت ترین شرایط حرارتی نیز مقاومت و دوام آن تضمین شود.

همراه‌با براکت مخصوص و نصب سریع و آسان

درون جعبه این محصول براکت مخصوص نصب روی کیس های GRIFFIN G2/G6، پیچ ها و یک عدد پیچ گوشتی چهارسو جهت نصب سریع و آسان این کیت گنجانده شده است.

جهت مشاهده سایر خصوصیات و مشخصات فنی محصول به این لینک مراجعه کنید.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده