نویسنده: بخش تبلیغات
// سه شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۰

مقداد آی تی عرضه کننده به روزترین گوشی های هوشمند

هر ساله تمامی شرکت‌های تولیدکننده موبایل و تلفن همراه، از آخرین محصول خود رونمایی می‌کنند.

کاربران بسیاری در سرتاسر دنیا نیز پس از معرفی مدل‌های جدید موبایل به بازار محصولات دیجیتال، اقدام به خرید آن‌ها می‌کنند. فروشگاه‌های معتبر که در فروش محصولات دیجیتال فعال هستند با ارائه گوشی‌های هوشمند جدید و به روز، نیاز کاربران این محصول را برطرف می‌کنند. انتخاب فروشگاهی مناسب که به روز‌ترین موبایل‌ها را در ویترین خود داشته باشد و علاوه بر آن خدمات فروش منحصر به فردی را به مشتری ارائه دهد، نیاز هر خریداری است. فروشگاه مقداد آی تی با ارائه به روزترین محصولات دیجیتال از تمامی برندها و همچنین با دارا بودن بهترین شرایط فروش و گارانتی، مرجعی مناسب برای خرید هر نوع محصول دیجیتال با کیفیت است. مقداد آی تی علاوه بر خدمات فروش، تمامی اطلاعات فنی مربوط به محصولات خود را در مجله مقداد آی تی قرار داده و از این طریق امکان تحلیل تمامی دستگاه‌های دیجیتال را به مخاطبان خود می‌دهد.

معرفی جدیدترین موبایل‌های هوشمند در مقداد آی تی 

دنیا تکنولوژی مخاطبان پروپاقرص بسیاری دارد که همواره در حال بررسی تولیدات جدید شرکت‌های مختلف هستند. بسیاری از افراد با مراجعه به سایت‌های برندهای مختلف محصولات جدید آن‌ها زیر نظر می‌گیرند و به دنبال فهمیدن زمان ارائه و یا فناوری‌های استفاده شده در تولیدات جدید دنیای تکنولوژی هستند. سایت و مجلات بسیاری اقدام به نشر چنین اطلاعاتی در صفحات وب کرده‌اند، اما پیدا کردن منبعی که بتواند علاوه بر توضیح دقیق تمامی ویژگی‌های جدیدترین موبایل‌های هوشمند، آن‌ها را به صورت کاملا فنی با یکدیگر مقایسه و نقد کند، کار دشواری است. در بین تمامی سایت‌ها و مجلات موجود، مجله مقداد آی تی توانسته با معرفی کامل تمامی گجت‌های جدید به خصوص به روزترین گوشی‌های هوشمند تولید شده توسط برندهای معتبر جهان؛ منبعی مناسب برای طرفداران حوزه آی تی و تکنولوژی باشد. بنابراین اگر به دنبال خرید و کسب اطلاعات درباره جدیدترین موبایل‌های موجود در بازار هستید، مقداد آی تی بهترین گزینه‌ها را در اختیار شما قرار خواهد داد.

به راحتی انتخاب‌های خود را در مقداد آی تی مقایسه کنید! 

در مجله مقداد آی تی علاوه بر معرفی جدیدترین محصولات حوزه تکنولوژی، به راحتی می‌توانید به مطالب نقد و مقایسه تلفن‌های همراه، انواع تبلت، انواع تجهیزات کامپیوتری و تمامی دستگاه‌های دیجیتال دسترسی داشته باشید. مطالعه نقد و مقایسه‌هایی که میان موبایل‌های مختلف صورت گرفته در انتخاب و خرید موبایل مناسب بسیار کارساز است. مقایسه و نقد گوشی این امکان را می‌دهد تا با در نظر داشتن ویژگی‌های دستگاه و نیازهایی که خود فرد دارد و مطابقت آن‌ها با هم به بهترین نتیجه رسید. نکته مهم در مطالعه نقدها و مقایسه تلفن‌های همراه، کیفیت فنی مطالب نوشته شده است؛ بهتر است مطلب نقدی که می‌خوانید توسط افراد متخصص و فنی که در این مسائل تجربه کافی دارند نوشته شده باشد. مقداد آی تی با داشتن متخصصان با تجربه در کادر خود، توانسته مطالب با کیفیتی در این زمینه تهیه کرده و در مجله خود در اختیار سایرین قرار دهد.

گوشی های گوگل پیکسل، آیفون، سامسونگ گلکسی نوت

خرید تلفن همراه با بهترین قیمت در مقداد آی تی 

معمولا بیشتر موبایل‌هایی که جدید وارد بازار محصولات دیجیتال می‌شوند قیمت بالایی دارند. البته قیمت بالای این محصولات تازه وارد، پس از مدتی از فروش کمتر می‌شود، اما کاربرانی که به خرید موبایل‌های جدید علاقه‌مند‌ند، حاضر به پرداخت قیمت گزاف اولیه این محصولات نیز هستند.در این بسیاری از فروشگاه‌ها با ارائه قیمت‌های مناسب‌تری نسبت به قیمت‌های رایج در بازار توانسته‌اند مشتریان بسیاری را به سمت خود جلب کنند. مقداد آی تی تمامی محصولات جدید موبایل را با قیمتی مناسب عرضه کرده و در مجله خود امکان بررسی قیمت‌های گوشی‌های مختلف را به کاربران می‌دهد. به طور مثال با مراجعه به خبرنامه مقداد آی تی می‌توانید به راحتی قیمت گوشی S21 سامسونگ را با آیفون 12 مقایسه کرده و همچنین قابلیت‌های این دو را از نظر تمامی ویژگی‌هایشان نسبت به یکدیگر بسنجید. چنین امکانی برای تمامی مدل موبایل‌هایی که جدیدا وارد بازار فروش شده‌اند در این سایت وجود دارد و تمامی محصولات با قیمتی مناسب به راحتی و به صورت آنلاین قابل خریداری هستند.

تضمین اصالت کالا با خرید موبایل از مقداد آی تی 

با رواج بازار محصولات تقلبی به خصوص برای محصولات پرطرفدار مانند آیفون، مدل‌های بالارده گوشی‌های سامسونگ و بسیاری دیگر از محصولات دیجیتال، بسیاری از خریداران فریب فروشندگان ناشی را خورده و به جای محصول اصل نوع تقلبی آن را خریداری می‌کنند. خرید موبایل از مقداد آی تی اطمینان از اصل بودن کالا را به شما می‌دهد. این فروشگاه از واردکنندگان معتبر دستگاه‌های دیجیتال در کشور است که تمامی کالاها را با هولوگرام و برچسب معتبر به فروش می‌رساند. مقداد آی تی اصالت کالایی را که به فروش می‌رساند را با تجربه سالیان خود در عرصه تکنولوژی ثابت کرده و به عنوان یک مرکز معتبر فروش و ارائه خدمات دستگاه‌های دیجیتال در بازار ایران شناخته شده است.

با خرید موبایل از مقداد آی تی از معتبرترین خدمات گارانتی بهره‌مند شوید! 

ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش جزو خواسته‌هایی است که بسیاری از خریداران تلفن همراه از فروشگاه‌ها دارند. وجود گارانتی و خدمات پس از فروش این اطمینان را به خریداران می‌دهد که محصولی اصل را خریداری کرده و در صورتی که دستگاه دچار خرابی شود توسط فروشنده تعمیر و یا تعویض خواهد شد. مقداد آی تی با ارائه گارانتی، اصالت محصولات خود را تضمین کرده و خدماتی ویژه به مشتریان خود پس از فروش خواهد داد. گارانتی مقداد آی تی در صورت خرابی دستگاه تا ۷ روز امکان تعویض کالا را به خریدار داده و در صورت خرابی سخت‌افزار تمامی مسئولیت برطرف کردن اشکالات دستگاه را برعهده دارد.

اطلاعات مربوط به تمامی امکانات ارائه شده توسط فروشگاه مقداد آی تی در زمینه فروش انواع موبایل، در خبرنامه این فروشگاه درج شده و تمامی افراد به راحتی با مراجعه به مجله مقداد آی تی می‌توانند از اخبار مربوط به آخرین فناوری‌های استفاده شده در ساخت موبایل‌های جدید، قیمت تمامی مدل‌های موبایل موجود در بازار، مطالب مربوط به نقد و بررسی و همچنین شرایط خرید موبایل از مقداد آی تی، مطلع شوند.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده