نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۰

افسانه ایکاباگ، جدیدترین نوشته‌ی جی کی رولینگ، خالق داستان‌های هری پاتر از نشر پرتقال

شما چه سبک از کتاب‌ های کودک و نوجوان را می‌پسندید؟ به‌طور قطع شما هم جزو آن دسته از کودکان یا نوجوانانی هستید که به خواندن کتاب کودک و نوجوان علاقه‌ی بسیاری دارد، زیرا این مطلب با هدف معرفی بهترین کتاب های کودک و نوجوان برای شما نوشته شده است.

بنابراین اگر از خواندن کتاب‌های قدیمی خود خسته شده‌اید و به‌دنبال خرید کتاب کودک و نوجوان جدید هستید، این نشر پرتقال به شما کمک می‌کند تا بهترین کتاب‌ها را خریداری کنید.

طبیعتاً سبک مورد علاقه‌ی کودکان با نوجوانان تفاوت بسیاری دارد؛ چراکه دنیای کودکان با نوجوانان تا حدی فاصله دارد، اما بسیاری از نویسندگان ایرانی و خارجی کتاب‌ها را براساس رده سنی می‌نویسند تا مورد پسند کودکان و نوجوانان قرار بگیرد. کتاب های کودک نوجوان می‌تواند تخیلی، هیجانی، یا غیر تخیلی نوشته شود، اما به هر صورت کتاب‌های مخصوص این رده سنی باید از جذابیت بالایی برخوردار باشد تا فرد را به خواندن تمام مطالب کتاب ترغیب کند. افزون بر این کتاب‌ های کودک و نوجوان باید حاوی مطالب و نکات آموزنده باشد تا روی خوانند تاثیر ثبت بگذارد، اما کتابی جذاب و آموزنده را از کجا می‌توان تهیه کرد؟

کتاب‌های جی کی رولینگ را بخرید!

گاهی اوقات خواندن کتاب نویسندگان خارجی جذابیت بیشتری برای کودکان و نوجوانان دارد به همین جهت بسیاری از انتشارات کودک و نوجوان کتاب نویسندگان حرفه‌ای و به نام خارجی را چاپ می‌کنند. خانواده‌ها نیز برای ترویج کتاب خوانی و تشویق فرزندان به خواندن کتاب‌های خوب، کتاب نویسندگان خارجی را خریداری می‌کنند؛ البته اگر نویسنده مطالب آموزنده‌ای بنویسد. جی کی رولینگ یا همان "جوآن رویلینگ" یک خانم نویسنده‌ی بریتانیایی است که نوشته‌هایش مخاطبان و طرفداران بسیار زیادی دارد. درباره جی کی رولینگ با قاطعیت می‌توان گفت که او با مجموعه داستان‌های هری پاتر که به ۶۵ زبان دنیا ترجمه شده به شهرت رسیده است. این نویسنده خوش قلم و با تجربه پس از نوشتن هری پاتر هم داستان‌ها و کتاب‌های جذاب دیگری نوشت که هم‌اکنون در بسیاری از انتشارات کودک و نوجوان در ایران چاپ می‌شود. کتاب‌های جی کی رولینگ از بهترین گزینه‌ها برای کودکان و نوجوانان به شمار می‌رود، به همین جهت در ادامه با برخی از جدیدترین نوشته‌های او آشنا خواهید شد.

معرفی بهترین کتاب های کودک و نوجوان نوشته‌ی جی کی رولینگ

همان‌طور که گفته شد، این نویسنده کتاب‌های جذاب و خواندنی بسیاری برای رده سنی کودکان و نوجونان نوشته است، اما جدیدترین اثر او در زمینه کتاب کودک و نوجوان که می‌تواند به اندازه مجموعه‌ی هری پاتر جذاب و پر طرفدار باشد ایکاباگ نام دارد. ایکاباگ که قطعاً در انتشارات کودک و نوجوان به زبان فارسی ترجمه هم شده خود به معنای بی شکوه است. ایکاباگ که ماجرای یک افسانه را روایت می‌کند، از یک سرزمین کوچک به نام کورنا کوبیا آغاز شده و روایتگر ماجرای یک خاندان پادشاهی است که جذابیت آن هر خواننده‌ای را جذب می‌کند.

جالب است بدانید نویسنده، جی کی رولینگ این کتاب را تا نیمه رها کرده بود تا وقتی که ویروس کووید ۱۹ تمام جهان را فرا گرفت و کودکان و نوجونان محروم از مدرسه، بازی و گردش و... شدند. این نویسنده متفکر در چنین زمانی برای سرگرم کردن کودکان و نوجوانان ایکاباگ را منتشر کرد. ایکا باگ که به‌عنوان یکی از بهترین نمونه‌های کتاب کودک و نوجوان معرفی می‌شود، گزینه‌ی بسیار خوبی برای هدیه دادن نیز به شمار می‌رود. به عبارت دیگر ایکاباگ را می‌توانید برای خود یا دوستانتان خریداری کنید و از خواندن آن لذت ببرید.

افسانه ی ایکاباگ جی کی رولینگ پرتقال

ایکاباگ، کتاب مقرون‌به‌صرفه کودک و نوجوان

جالب است بدانید که برای خرید ایکاباگ نیاز به هزینه‌ی زیادی هم نخواهد بود، زیرا خرید کتاب کودک و نوجوان ایکاباگ تنها با مبلغی در حدود ۵۰ هزار تومان میسر خواهد بود. این کتاب که به‌صورت فصل به فصل و در ۶۴ فصل کوتاه نوشته شده است، گزینه‌ی خوبی برای خواندن قصه‌های شبانه کودکان نیز به شمار می‌رود. البته ناگفته نماند که جذابیت و قلم نویسنده‌ی کتاب آن برای بسیاری از بزرگسالان نیز خواندنی کرده است، بنابراین اگر این کتاب برای کودکان خوانده شود، بزرگسالان نیز لذت خواهند برد.

کتاب کودک و نوجوان را آنلاین خریداری کنید!

برای خرید کتاب کودک و نوجوان هم نیازی نیست حتماً به بیرون از منزل بروید و در کتابفروشی‌های شهر به‌دنبال ایکاباگ بگردید. امروزه بسیاری انتشارات کودک و نوجوان هم اقدام به فروش آنلاین کتاب‌های خود کرده‌اند تا کتاب دوستان و علاقمندان به کتاب های کودک و نوجوان بتوانند به‌راحتی آن را خریداری کنند. ایکاباگ هم می‌توانید به‌صورت آنلاین خریداری نمائید، اما آن را حتما از انتشاراتی بخرید که یک مترجم خوب داشته باشد. اما بهترین انتشارات کتاب کودک و نوجوان که ایکاباگ را ترجمه و منتشر کرده، کدام است؟

پرتقال بهترین ناشر کتاب های کودک و نوجوان

امروزه در سطح کشور ایران انتشارات کتاب کودک و نوجوان به وفور وجود دارد، اما یکی از بهترین‌ها انتشارات پرتقال است. انتشارات پرتقال که ایکاباگ را با ترجمه‌ی سید عمادالدین خاتمی چاپ می‌کند، امکان خرید آنلاین را برای تمامی مخاطبان فراهم کرد. البته ناگفته نماند که این کتاب تاکنون به ۸۰ زبان دنیا ترجمه و چاپ شده است، این فرایند نشان می‌دهد که نوشته‌های جی کی رولینگ بسیار پرطرفدار است. با خواندن این کتاب با ترجمه‌ی سید عمادالدین خاتمی خواهید دانشت که چاپ و نشر این کتاب ارزش بسیار زیادی دارد و جی کی رولینگ تصمیم درستی گرفت که این مجموعه را در این روزهای کرونایی منتشر کرد.

فروشگاه پرتقال

سخن پایانی با شما

در جامعه‌ی پیشرفته‌ی امروزی آنچه که انسان را به درجات عالیه می‌رساند و موجب رسیدن به جایگاه اجتماعی خوب می‌شود، افزایش اطلاعات و کتاب خوانی است. بنابراین باوجود اینکه خواندن کتاب نوعی سرگرمی جذاب و سالم محسوب می‌شود، اما افزایش سرانه مطالعه کتاب در کودکان و نوجوانان یا حتی بزرگسالان موجب افزایش سطح فرهنگی جامعه نیز خواهد شد. پس با خرید کتاب کودک و نوجوان ایکاباگ به خود و خانواده‌تان به‌صورت هم‌زمان لطف کرده‌اید. غرق شدن در داستان‌های این کتاب می‌تواند خستگی درس خواندن یا بی‌حوصلگی ماندن طولانی مدت در خانه را از بین ببرد، زیرا متن کتاب بسیار جذاب و خواندنی نگاشته شده است. کتاب ایکاباگ را برای تجربه‌ی لحظاتی آرامش و لذت بردن از یک روایت ماجراجویانه بخرید و خوشحال شوید.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده