نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۰

هدایای دیجیتال مناسب برای روز پدر از محصولات هواوی

به روز پدر نزدیک می‌شویم و خرید هدیه برای این عزیزان تبدیل به دغدغه مهمی برای افراد می‌شود. در این مقاله سعی داریم هدایای مناسب روز پدر از محصولات هواوی را معرفی کنیم.

برای بسیاری از ما پیدا کردن هدیه مناسب برای عزیزانمان کار دشواری است. از طرفی تمامی وسایل مورد نیاز او را خریداری کرده‌ایم و از طرف دیگر انتخاب یک هدیه که بتواند فرد مورد نظر را واقعا خوشحال کند کار سختی است.

به همین دلیل، تصمیم گرفتیم تعدادی از محصولات هواوی را باتوجه‌به تیپ شخصیتی پدران، به شما معرفی کنیم. تعدادی از تیپ‌های شخصیتی اصلی که در اکثر پدران دیده می‌شوند در این پیشنهادها در نظر گرفته شده و سعی شده این هدیه‌ها از هواوی بتواند مشکلی از زندگی این افراد را حل کرده و زندگی این عزیزان را راحت‌تر کند.

دیگر وقت آن رسیده که دست از هدیه دادن جوراب به پدرانمان برداریم!

هواوی واچ جی تی 2e

 

پدران سخت‌کوش، ساعت هوشمند هواوی Watch GT 2e

سخت‌کوشی و زیاد کار کردن تبدیل به یکی از خصوصیات اصلی پدران شده است و شاید ناخواسته بسیاری از آن‌ها مجبور به داشتن این خصوصیت شده‌اند. ساعت هوشمند هواوی Watch GT 2e می‌تواند یک هدیه مناسب برای این نوع پدرها باشد.

قابلیت‌های زیاد این ساعت در بررسی سلامت فرد مانند رصد میزان ضربان قلب، میزان اکسیژن خون، کاهش استرس و بهبود خواب کمک زیادی به حفظ سلامت افراد می‌کند. به‌ویژه که همه ما در میان‌سالی و سنین بالاتر نیاز بیشتری به مراقبت از خود داریم.

برای بعضی از پدران که حوصله کار با «گجت‌های» (Gadget) دیجیتال را ندارند نیز این ساعت یک هدیه مناسب است. بدنه خوش فرم ساعت هواوی Watch GT 2e از جنس فولاد ضدخش ساخته شده و صفحه‌نمایش 1.39 اینچی آن از نوع AMOLED HD بوده که درکنار هم ظاهر جذابی را برای ساعت فراهم کرده‌اند. همچنین باتری قدرتمند ساعت امکان کار دو هفته‌ای با هر بار شارژ را فراهم کرده باز برای پدران کم‌حوصله یک مزیت به حساب می‌آید.

اما اگر پدر شما حوصله سروکله زدن با ساعت هوشمند هواوی Watch GT 2e را داشته باشد، دریایی از امکانات دیگر در این ساعت وجود دارد که شاید کشف آن‌ها برای او خالی از لطف نباشد. امکاناتی مانند ظاهرهای جذاب و متفاوت ساعت، 85 حالت ورزشی مختلف، 15 برنامه ورزشی حرفه‌ای، امکان اطلاع از میزان ورزش مفید باتوجه‌به سن، پخش موسیقی و مدیریت پیام‌ها، ای‌میل‌ها و رویدادها از دیگر قابلیت‌های این ساعت هستند.

 

پدران مدیر یا تاجر، لپ‌تاپ هواوی Matebook X Pro

برای پدرانی که همیشه در سفر هستند یا همیشه در جلسات کاری مختلف مشغول بحث و گفت‌وگو در مورد مسائل کاری هستند، چه هدیه‌ای بهتر از یک ابزار دیجیتال که توانایی مدیریت همه امور، جلسات و کارهای مرتبط را داشته باشد و در عین حال نیز، به اندازه یک پاکت در کیف جا بگیرد؟

لپ‌تاپ هواوی Matebook X Pro محصول پرچم‌دار هواوی است که درکنار باریک‌ترین و کوچک‌ترین «اولترابوک‌های» (Ultrabook) جهان جای گرفته است. این قابلیت باعث می‌شود تا جابه‌جایی آن در سفرهای برون و درون شهری کاری بسیار آسان باشد.

با وجود سایز مناسب اما این لپ‌تاپ چیزی از قدرت و امکانات نیز کم ندارد.  دو پردازنده نسل 10 اینتل در دو مدل i5-10210U و i7-10510U قابل سفارش روی این دستگاه هستند که توان پردازش لازم برای آن را مهیا می‌کنند. حافظه داخلی این لپ‌تاپ از نوع SSD بوده که بسیار سریع هستند و کمک زیادی به عملکرد روان دستگاه می‌کنند.

با این دستگاه قدرتمند به‌راحتی می‌توان از عهده وظایف یک مدیر برآمده و باتوجه‌به سایز مناسب امکان جابجایی بی‌دغدغه و آسان به هر کجا نیز مهیا است.

 

پدران بازنشسته یا کتاب‌خوان، تبلت‌های خانواده MatePad T

برای عزیزانی که سال‌های زیادی را مشغول فعالیت بوده و حالا باید سال‌هایی کم‌دغدغه‌تری را سپری کنند، یا دوستانی که علاقه زیادی به کتاب‌خوانی دارند، یک تبلت از خانواده  MatePad Tانتخاب بسیار مناسبی است. این تبلت‌ها با صفحه‌نمایش بزرگ خود امکان دیدن بهتر متن و تصاویر را مهیا می‌کنند.

صفحه‌نمایش در سری MatePad T از قابلیت‌های محافظتی بسیاری نیز برای چشمان کاربر سود می‌برد. قابلت راحتی چشم (Eye Comfort) در این محصولات دارای تائیدیه TÜV Rheinland از آلمان است. این قابلیت با کاهش نور آبی صفحه‌نمایش کارکرد راحت‌تری را برای کاربر ایجاد می‌کند.

همچنین به‌صورت خودکار، تبلت در شب هنگام وارد حالت تاریک می‌شود که با کم شدن نور صفحه‌نمایش در این حالت، مراقبت بهتری از چشمان اتفاق می‌افتد. تمام قابلیت‌های محافظتی این تبلت‌ها برای چشم، خصوصا برای افراد کتاب‌خوان اهمیت زیادی دارد، چون این افراد زمان زیادی را صرف نگاه کردن به صفحه‌نمایش تبلت می‌کنند.

صدای بلند و شفاف نیز از دیگر قابلیت‌های این تبلت است که امکان ارتباط شفاف کاربر با دیگران را ازطریق برنامه‌های پیام‌رسان و تماس مهیا می‌کند. امری که در شرایط فعلی که افراد، به‌ویژه بازنشسته‌ها باید کمتر از منزل خارج شود اهمیت زیادی دارد.

پدران ماجراجو و اهل سفر، هندزفری هواوی Freebuds 3

برای پدران اهل دلی که به سفرهای تفریحی یا طبیعت‌گردی می‌پردازند، یک هندزفری باکیفیت و خوش‌ساخت یک هدیه بسیار کاربردی است. برای این افراد که همیشه در سفر هستند و به سیستم‌های پخش موسیقی با کیفیت خانگی دسترسی ندارند، شاید شنیدن موسیقی با کیفیت تبدیل به یک دغدغه شده باشد.

هواوی Freebuds 3 با کیفیت پخش بالای صدا، قابلیت حذف صدای مزاحم و شارژدهی خوب ابزار حرفه‌ای شما برای شنیدن موسیقی در سفر خواهد بود. این هندزفری به کمک پردازنده اختصاصی هواوی Kirin A1 قابلیت استریو واقعی در پخش صدا را ارائه می‌کند که برای اولین‌بار در جهان در این محصول ارائه شده است.

قابلیت حذف فعالانه صدای مزاحم در هندزفری هواوی Freebuds 3 توان حذف این نوع صداها تا 15 دسی‌بل را دارد که برای تبدیل کردن اکثر محیط‌ها به مکانی ساکت کافی است. البته میزان به‌کارگیری این قابلیت قابل تنظیم است و در صورت عدم نیاز حتی کاملا خاموش نیز می‌شود.

اگر به‌دنبال قابلیت‌های دیگر این هندزفری باشید نیز می‌توان به تقویت و حذف صدای مزاحم در مکالمات، درایوهای صدایی بسیار حساس 14 میلی‌متری، صدای «بیس» (Bass) قوی، قابلیت شروع به کار خودکار، کنترل لمسی و قابلیت شارژ بی‌سیم اشاره کرد.

 

گوشی نوا 5t

پدران عشق بازی، گوشی هوشمند هواوی Nova 5T

 باتوجه‌به اینکه بازی‌کردن تبدیل به یک پدیده فراگیر شده است، هستند پدرانی که بازی کردن یکی از سرگرمی‌های اصلی آن‌ها است. یک گوشی هوشمند توانایی‌های بسیاری دارد که بسیاری از نیازهای دیجیتال پدران را بر آورده می‌کنند. اما برای بازی کردن داشتن یک گوشی که توان سخت‌افزاری خوبی داشته باشد بسیار مهم است.

پیشنهاد ما گوشی nova 5T از محصولات هواوی است که خیال شما را از بابت قدرت کافی برای اجرای بازی‌ها راحت می‌کند. هواوی Nova 5T که یکی از بهترین میان‌رده‌های حال حاضر بازار ایران است.

پردازنده Kirin 980 موجود در هواوی Nova 5T بسیار قدرتمند است و در محصولات پرچم‌دار هواوی مورد استفاده قرار می‌گیرد. حافظه رم 8 گیگابایتی و پردازنده گرافیکی Mali-G76 720 MHz کامل کننده ترکیب سخت‌افزاری قدرتمند این گوشی هستند. این گوشی می‌تواند خیال شما را تا چند سال از بابت اجرای بی‌نقص بازی‌ها و عملکرد روان راحت کند.

در پایان باید اشاره کرد که در این مقاله سعی شد تا پیشنهاداتی هوشمند برای خرید محصولات دیجیتال برای پدران ارائه شود. عزیزانی که نه‌تنها این هدایا بلکه تلاش‌هایی بسیار بیشتر از این نیز، پاسخگوی محبت و زحمات آن‌ها نخواهد بود.

 

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع هواوی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده