نویسنده: بخش تبلیغات
// چهار شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۰

معرفی دزدگیر ماشین 206 در جی پی اس خودرو

206 یکی از پرفروش‌ترین ماشین‌های داخلی ایران است. درخواست زیاد برای خرید این خودرو، فروشندگان را به تولید محصولات جانبی پیشرفته ماشین 206، تشویق کرده است.

یکی از مهم‌ترین و پیشرفته‌ترین لوازم‌های جانبی خودرو دزدگیرها و ردیاب‌های خودرو هستند. در قدیم برای جلوگیری از سرقت خودرو از قفل فرمان، قلفل پدال گاز و قفل فرمان استفاده می‌کردند اما با پیشرفت تکنولوژی و معرفی دزدگیرهای پیشرفته، ایمنی خودرو و جلوگیری از سرقت آن پیشرفت چشمگیری داشته است. جی پی اس خودرو بزرگ‌ترین وارد کننده ردیاب ماشین در ایران است و از شما دعوت می‌کند تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. چون در ادامه مطلب به معرفی به روزترین و بهترین دزدگیرهای ماشین 206 خواهیم پرداخت.

دزدگیر معمولی خودرو 206، راحت و کم‌هزینه

دزدگیر معمولی خودرو همان دزدگیری است که اغلب روی سوئیچ خودرو نصب می‌شود. و با واردشدن ضربه یا تحریک در‌ها و بدنه خودرو شروع به آلارم دادن می‌کند. هرچند این دزدگیرها به نسبت کم هزینه و قدیمی هستند اما در اکثر مواقع بسیار هوشمندانه عمل می‌کنند. مدل‌های به روزتر این دزدگیرها حالت تصویری دارند که روی ریموت آلارم های مربوط‌به تحریک در‌ها تا فاصله 500 متر قابل مشاهده است. محدودیت فاصله این نوع ریموت‌ها یکی از نقاط ضعف اصلی دزدگیرهای معمولی است. مدل‌های ایمن‌تر دزدگیر با کارایی بیشتر مانند: دستگاه شنود و ردیاب‌های خودرو این‌روزها باتوجه‌به افزایش سرقت‌ها بسیار مورد توجه قرار می‌گیرند. ردیاب های پیشرفته به شما اطلاعات دقیق خودرو را به‌طور مستمر گزارش می‌دهند؛ در ادامه مطلب بیشتر به توضیح این ردیاب‌ها خواهیم پرداخت.

دزدگیر سیم‌کارتی خودرو، حافظ امنیت خودروی شما

دزدگیرهای سسیم کارتی یکی از بهترین دزدگیرهای موجود در بازار برای خودرو 206 هستند. این دزدگیر قابلیت خاموش کردن ماشین از راه دور و امکان ارسال خودکار موقعیت خودرو را دارا است. با استفاده از این دزدگیر، سارق دیگر بدون اجازه شما قادر به حرکت دادن ماشین نخواهد بود و در تمام مدت وضعیت خودرو به شما گزارش داده می‌شود.

با نصب دزدگیر سیمکارتی همچون نصب ردیاب خودرو ایمنی ماشین شما به‌راحتی تأمین خواهد شد. با خرید این دزدگیر شما یکی از بهترین دزدگیرهای ماشین 206 را انتخاب کرده‌اید که به‌راحتی و تنها با استفاده از یک سیم‌کارت و اتصال دزدگیر به برق ماشین می‌توانید از آن استفاده کنید.

دزدگیر سیمکارتی برای ماشین 206

دزدگیر سیمکارتی برای ماشین 206

دزدگیر تصویری، پیشرفته‌ترین دزدگیر خودرو

دزدگیر تصویری خودرو یکی از پیشرفته‌ترین دزدگیرهای خودرو است که به کمک آن میزان سرقت خودرو بسیار کاهش یافته است. صدای بلند دزدگیرهای معمولی و مزاحمت آژیر آن برای دیگران صاحبین خودرو را در اکثر مواقع مجبور به میوت کردن صدای دزدگیر می‌کند.

با خاموش شدن صدای دزدگیر فرصت مناسب برای سارقین فراهم می‌شود.در این شرایط دزدگیر تصویری به کمک شما می‌آید. این دزدگیر، مانند یک مانیتور حرفه‌ای در اختیار شماست تا تمام وقایعی که در اتومبیل اتفاق می‌افتد را به‌صورت تصویری به شما گزارش دهد. بنابراین بعد از اعلام هشدار به سرعت می‌توانید با استفاده از داده‌های تصویری دزدگیر از وضعیت خودرو خود مطلع شوید.برد دزدگیرهای تصویری در برندهای مختلف متفاوت است؛ معمولا برد آن‌ها تا 1 کیلومتر به خوبی عمل می‌کند.

206 دزدگیر جی پی اسی، ردیاب خودروی شما

دزدگیر جی پی اسی عملکرد بسیار نزدیکی به ردیاب های‌خودرو دارد. این دزدگیر علاوه‌بر آلارم به‌هنگام سرقت خودرو و ارسال موقعیت آن، این اجازه را به شما می‌دهد تا در خودرو را بدون سوئیچ و با استفاده از موبایل باز و بسته کنید. علاوه‌بر این می‎‌توانید خودروی خود را نیز تنها با استفاده از موبایل روشن و خاموش کنید.

ردیاب خودرو 206

ردیاب خودرو 206

ردیاب مغناطیسی خودرو مناسب برای 206

ردیاب مغناطیسی یکی از پرقدرت‌ترین ردیاب‌های جهان محسوب می‌شود. این ردیاب‌ها بدون سیم‌کشی کار می‌کنند و همین امر باعث برتری آن‌ها در بازار دزدگیر و ردیاب‌های خودرو شده است. ردیاب مغناطیسی با اتصال به بدنه خودرو عمل می‌کند و عملکرد دقیق و بی‌نقصی دارد. این ردیاب یکی از بهترین انتخاب‌ها برای ایجاد امنیت در خودرو 206 است.

ردیاب و دزدگیر مکمل هم در حفظ امنیت 100% خودرو شما

هر چند هریک از دزدگیرهای معرفی شده نقش بسیار مهمی در جلوگیری از سرقت خودرو دارند اما تمامی آن‌ها یک نقص بزرگ و مهم دارند.عملکرد تمامی دزدگیرها برای جلوگیری از سرقت رفتن خودروها است و اگر خودروی شما به سرقت برود این دزدگیرها کمک زیادی به شما نخواهند کرد. بهترین پیشنهاد ما برای امنیت خودرو شما استفاده از ردیاب خودرو است.

ردیاب‌ها مکمل بسیار خوبی برای حفظ امنیت خودرو شما هستند. با خرید و نصب ردیاب در صورت سرقت خودرو در کمترین زمان ممکن خودروی خود را پیدا خواهید کرد. این پیشنهاد به آن معنا نیست که از خرید دزدگیر منصرف شوید و تنها به نصب ردیاب روی خودرو اکتفا کنید. درواقع دزدگیر راه پیشگیری از بیماری سرقت و ردیاب درمان پس از ابتلا به این حادثه است. با خرید دزدگیر و ردیاب پیشرفته خودرو، امنیت اتومبیل خود را برای همیشه تأمین کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید ردیاب مناسب خودرو، می‌توانید با شماره 021-28426383 تماس حاصل کنید. کارشناسان ما در جی پی اس خودرو آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده