نویسنده: بخش تبلیغات
// یکشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۰

دانلود بازی کلاچ Clutch ایرانی جدیدترین ورژن برای اندروید

بازی کلاچ Clutch نوعی چالش هیجان انگیز با شبیه‌سازی رقابت های دنیای واقعی است که برای کاربران علاقه‌مند به مسابقات و همچنین سایر عملکردهای یک ماشین ساخته شده است.

هدف از طراحی این بازی اندروید ارائه سبکی متفاوت مربوط‌به رانندگی و هیجانات بی شمار آن در دنیای بازی است. این بازی ایرانی با داشتن قابلیت های متفاوت و نیز خارجی خود موجب جذب طرفداران زیادی به خود شده است.

بیشتر افراد به‌دلیل علاقه به رانندگی کردن در دنیای واقعی دوست دارند از سرگرمی بهره ببرند که مربوط‌به علایقشان باشد. بازی کلاچ با داشتن سبک ماشین سواری سعی کرده است تجربه‌ای هیجان انگیز و لذت بخش را برای بازیکنان به ارمغان آورد. قابلیت انجام بازی Clutch برای تمامی محدوده های سنی امکان‌پذیر است. شما می‌توانید جهت آشنایی با قابلیت‌های مختلف بازی ادامه مطلب را مطالعه کنید.

بازی Clutch انواع ماشین های ایرانی با آپشن های متفاوت دارد!

بازی کلاچ به شما این امکان را می‌دهد تا در ابتدا و شروع بازی نیز به انتخاب ماشین مورد علاقه خود با پول اندک بپردازید. زمان شروع بازی به نمایشگاه خواهید رفت و به مشاهده ماشین‌ها در مدل، رنگ، قابلیت و ویژگی‌های مختلف، طراحی داخلی متفاوت و سایر موارد می پردازید. مدل‌های ارائه شده در ابتدای مراحل شامل پیکان، پراید، سمند، پژو پارس، پژو 206 و سایر ماشین‌ها است.

در بازی Clutch این مدل‌های ساده ایرانی نیز هر کدام با چند مدل متفاوت تر در نمایشگاه وجود دارند. مدل ماشین‌ها از نظر سال، لاستیک، سوپاپ و سایر ویژگی‌ها متفاوت هستند. شما می‌توانید آخرین مدل از هر ماشین را برای خود انتخاب و خریداری کنید. هر مدل خودرو دارای سرعت، دور موتور، ترمز، فرمان‌پذیری و پایداری متفاوت و مخصوص خود هستند. این ویژگی‌های متفاوت در ماشین‌ها موجب ایجاد تنوع می‌شود.

از قابلیت های اختصاصی بازی کلاچ بهره‌مند شوید!

بازی Clutch هم‌اکنون جهت استفاده و دانلود روی سیستم‌عامل های اندروید به‌صورت کاملا رایگان در دسترس کاربران قرار گرفته است. برخی از کاربرد و ویژگی‌های اختصاصی در درون بازی نیاز به خرید درون‌برنامه‌ای دارد که در این صورت می‌توانید از قابلیت های جدید و متفاوتی برخوردار گردید. ویژگی‌های اضلی بازی نیز بدون پرداخت درون برنامه ای برای بازیکنان فراهم است.

بازی کلاچ توسط سایت دانلود بازی پی سی پلاس معرفی شده است. تاکنون بیش از یک میلیون نفر به دانلود و نصب بازی در سراسر کشور پرداخته اند. نظرات و آرای دریافت شده از سوی بیش از ۷۷ هزار نفر از نتیجه انجام بازی موجب شده است امتیاز خوب 4.6 از 5.0 به آن اختصاص داده شود. با دانلود و استفاده از این بازی جذاب تجربه ماشین سواری واقعی را کسب کنید.

بازی Clutch به‌صورت آنلاین نیز اجرا می‌شود!

بازی کلاچ از گیم‌پلی عالی و منحصربه‌فردی برخوردار است. استفاده از بخش‌های مختلف و راحت بودن تمامی عملکردها در بازی موجب محبوبیت بیشتر آن در بین کاربران شده است. دیگر ویژگی‌های جالب بازی مربوط‌به گرافیک و طراحی فوق‌العاده بازی است. نزدیک‌بودن طراحی و نوع گرافیک بازی به دنیای واقعی موجب شده است فضاسازی بهتری برای بازیکنان صورت گیرد.

شخصی سازی خودرو

همان‌طور که در ابتدای معرفی بازی Clutch گفته شد، سبک بازی رانندگی بوده و برای ماشین سواری طراحی شده است. نحوه انجام بازی به صورن آنلاین و همچنین آفلاین امکان‌پذیر است. در صورتی که می خواهید سرگرمی هیجان انگیز در سبک ماشین سواری با دوستان خود داشته باشید، می‌توانید به نصب بازی و پیوستن با دوستان خود برای رانندگی کردن استفاده کنید. بازی در حالت شبکه‌ای به شما این امکان را می‌دهد تا افراد جدید را وارد بازی کنید.

در بازی کلاچ امکان کنترل و هدایت سریع ماشین با استفاده از قابلیت های جدید وجود دارد!

بازی Clutch امکان انجام بازی به صورن تک نفره را نیز فراهم ساخته است. در حالت Single Player شما می‌توانید به‌تنهایی به انجام چالش و رانندگی در سطح شهر بپردازید. قابلیت های مختلف خود را به کار بگیرید و تجربه‌ای جذاب از این سرگرمی شبیه‌سازی شده را برای خود به ارمغان آورید. بازی کلاچ به‌دلیل ارائه امکانات و قابلیت های جدید توانایی کنترل عالی و مناسب برای هدایت ماشین‌ها را به شما می‌دهد.

در شرایط سخت نیز می‌توانید به‌صورت ناگهانی با در دسترس داشتن قابلیت و کنترل های مختلف به هدایت سریع ماشین خود و جلوگیری از بروز اتفاق و مشکلات ناگوار بپردازید. در صورتی که بخواهید بازی کلاچ را روی ویندوز و رایانه های خود نصب کنید، نیازمند یک برنامه شبیه‌ساز کمکی برای بازی خواهید شد که می‌توانید آن را نیز از سایت ما دانلود کنید.

در بازی کلاچ امکان گشت‌و‌گذار با ماشین های خارجی نیز وجود دارد!

بازی Clutch به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا در ادامه مراحل و با بالا رفتن سطح خود از ماشین های جدیدتر با قابلیت های اتوماتیک و پیشرفته ای برای گشت‌و‌گذار برخوردار گردند. یکی از این امکانات جدید مربوط‌به ماشین های خارجی است. در کشور من به‌دلیل طراحی بازی هایی که تنها از محصول داخلی حمایت می‌کنند، طرفداران بخصوص خود را نیز دارند.

بازی کلاچ به‌دلیل ساخت ماشین های خارجی برای چالش‌ها باتوجه‌به علایق بازیکنان و بالا بودن سطح انتخاب موجب محبوبیت بیشتری در بین افراد شده است. سایر ماشین‌ها در مدل‌های بالا و خارجی با نام های پورشه پانامرا، لامبورگینی اونتادور و دیگر مدل‌ها در اختیار بازیکنان قرار گرفته می‌شود. استفاده از این ماشین های منحصر با فرد نیازمند خریداری با پول بیشتر باتوجه‌به ماشین های ساده تر است.

در بازی Clutch به سفارشی کردن ماشین خود بپردازید!

بازی کلاچ امکان انتخاب ماشین های مورد علاقه شما از هر دسته را فراهم ساخته است. درست کردن کلکسیونی از ماشین های مدل بالا و پایین و همچنین ایجاد طرح دلخواه روی آن‌ها از دیگر امکانان شما است. قابلیت اسپرت کردن ماشین و ایجاد طراحی های منحصر‌به‌فرد را برای روی ماشین به دلخواه شما امکان‌پذیر است.

در بازی Clutch اسپرت کردن ماشین‌ها شامل اجزای مختلف باله، رینگ، پلاک، ارتفاع ماشین و … است. به این قابلیت‌ها در بازی سفارشی کردن ماشین گفته می‌شود که امکان به‌روزرسانی و ارتقا سطح خودرو‌ها از هر جنبه وجود دارد. تغییر ارتفاع ماشین نیز در زیبایی آن تاثیر زیادی دارد که بازیکن می‌تواند باتوجه‌به سلیقه خود به تغییر این حالت و ویژگی‌ها در بازی بپردازد. باله عقبی را به ماشین خود اضافه کنید و زیبایی آن را چند برابر کنید.

در بازی کلاچ از برچسب های زیبا برای طراحی ماشین خود استفاده کنید!

بازی کلاچ توانایی استفاده از انواع برچسب‌ها در شکل، سایز و طراحی های منحصر‌به‌فرد را برای شما فراهم ساخته است. با استفاده از برچسب های بازگشایی شده می‌توانید به زیباسازی و تزیین خودروی خود بپردازید. برچسب را برای هر قسمت از ماشین که بخواهید استفاده کنید و حالت آن را تغییر دهید.

زانتیا در بازی کلاچ

در بازی Clutch چراغ های خودرو نیز از دیگر بخش‌های آن است که تاثیر زیادی روی زیبایی ماشین دارد. با تغییر رنگ چراغ های جلو و عقب ماشین، تغییر شکل آن‌ها و استفاده از سایر ویژگی‌ها می‌توانید جلوه ای جدید را برای آن ارائه دهید. با استفاده از این ماشین های فوق‌العاده که به دلخواه خود طراحی و زیباسازی کرده اید، می‌توانید به انجام مسابقه با دوستان و همچنین خیابانگردی به‌تنهایی بپردازید.

در بازی Clutch الماس و جوایز بی شمار کسب کنید!

دانلود بازی کلاچ به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا در مناطق مختلف با مناظر متفاوت به انجام بازی و سرگرمی مورد علاقه خود بپردازند. پل های بلند، خیابان های پهن و راحت برای رانندگی، مناطق دریایی، تونل ها، مناطق ویلایی و سایر مکان های زیبا و متفاوت برای بازیکنان فراهم شده است. این مکان های متنوع به‌دلیل سفر و گشت‌و‌گذار بازیکن به قسمت های مختلف و کسب تجربه‌ای دلنشین طراحی شده است.

در بازی Clutch در طول مراحل مسابقات و سایر چالش‌های بازی به شما امتیاز فراوان ارائه می‌دهد. با دریافت این امتیازات می‌توانید به جمع آوری جوایز و امکانات بیشتر برای خود بپردازید. این جوایز شامل سکه و الماس های بی شمار است. با استفاده از این جوایز بی نظیر به خریداری ویژگی و قابلیت های جدید برای خود بپردازید. از میزان بنزین ماشین خود در بالای صفحه اصلی بازی مطلع گردید.

ویژگی‌های بازی کلاچ اندروید

  • قابلیت ماشین سواری در حالت آنلاین در بازی کلاچ
  • وجود حالت دو نفره و تک نفره برای بازیکنان
  • امکان انجام مسابقه و رقابت با دوستان خود در حالت آنلاین
  • وجود انواع ماشین های ایرانی در رنگ و مدل‌های متفاوت
  • دارای ماشین های خارجی در حالت های اتوماتیک
  • توانایی سفارشی ساختن ماشین های خود و ارتقا سطح
  • امکان زیباسازی ماشین‌ها با امکانات مختلف
  • قابلیت استفاده از جوایز برای امکانات و ماشین های بیشتر
  • گشت‌و‌گذار و رفتن به مناطق مختلف با مناظر متفاوت

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده