نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۰

آشنایی با کارت گرافیک های سری RTX 3060 از زبان شرکت MSI

شرکت MSI به‌عنوان یکی از برترین شرکت‌های تولید کننده قطعات سخت‌افزاری، کارت گرافیک‌های سری RTX 3060 خود را معرفی کرد. در مجموع این شرکت با 10 کارت RTX 3060 به استقبال بازار سری محبوب و اقتصادی 60 می‌رود.

کارت گرافیک RTX 3060 هم مانند تمام سری ۶۰ انویدیا همچون GTX 1060 / GTX 1660 / RTX 2060 می‌تواند نبض بازار را در دست بگیرد. قیمت بالای کارت گرافیک نه‌تنها برای ایرانی ها برای برای تمام دنیا امری است که می‌تواند گیمرها و کاربران را از داشتن جدیدترین قطعات منصرف کند. اما کارت گرافیک RTX 3060 با شروع قیمت 329 دلار، پشتیبانی از Raytracing و انویدیا DLSS، انویدیا Reflex و انویدیا Broadcast می‌تواند تبدیل به یک گزینه ایده آل برای کاربرانی باشد که با مانیتورهای 1080 پیکسل و 1440 پیکسل گیم‌پلی را اجرا می‌کنند.

همچون تمام کارت‌های سری RTX 30، کارت گرافیک RTX 3060 هم از نسل دوم هسته‌های RT و نسل سوم هسته‌های Tensor بهره می برد تا نه‌تنها عملکرد بالایی را ارائه کند بلکه در زمینه هوش مصنوعی و ردیابی پرتو در زمان واقعی هم موفق‌تر از نسل گذشته خود ظاهر شود.

کارت گرافیکی های سری Gaming Trio

کارت گرافیک‌های سری GAMING TRIO

سری GAMING TRIO کارت‌های MSI مبتنی بر تراشه‌های RTX 30 تاکنون عملکردی بسیار عالی داشته‌اند. درواقع کارتی با هدف تعادل بین عملکرد بالا، خنک‌سازی عالی و کم صدا که به اورکلاک کارخانه ای مجهز است. طراحی جدید فن ها که این بار با نام TORX Fan 4.0 بروی کارت قرار گرفته‌اند، دارای پره‌های به هم چسبیده هستند تا درنهایت جریان متمرکز تری را به سمت هیت سینک یا سیستم خنک‌کننده جدید TRI FROZR 2 هدایت کنند.

بجز این موارد نورپردازی RGB با نام انحصاری Mystic Light جلوه ویژه‌ای به کارت بخشیده است و می‌توان با ویژگی Mystic Light Sync و Ambient Link توسط نرم‌افزار Dragon Center آن را مدیریت کرد یا با دیگر قطعات همگام سازی کرد.

کارت گرافیک‌های سری GAMING

همچنین ام اس آی سری GAMING را با سیستم خنک‌کننده TWIN FROZR 8 برای RTX 3060 در نظر گرفته است. در مقایسه با نسل قبلی، طراحی فن دوگانه با نسل TORX FAN 4.0 بهبود یافته است که به‌لطف طراحی جفت تیغه‌های فن متصل به هم باعث شده تا تمرکز جریان هوا بیشتر شود. هیت سینک این سیستم خنک‌کننده از فناوری‌های پیشرفته طراحی و ترمودینامیکی برای دفع بهتر گرما و حفظ عملکرد بالا برخوردار است.

در زبان طراحی جدید، نورپردازی Mystic Light RGB ظاهر کارت را چشم نواز تر کرده است. کاربر می‌تواند با استفاده از نرم‌افزار MSI Dragon Center این نورپردازی را مدیریت کرده یا آن را با نورپردازی دیگر قطعات هنگام سازی کند.

کارت گرافیک‌های سری VENTUS

کارت گرافیک RTX 3060 سری VENTUS در دو مدل به بازار عرضه می‌شود. سیستم خنک‌کننده با سه فن و سیستم خنک‌کننده با دو فن دو مدلی است که برای VENTUS در نظر گرفته شده است. هر دو مدل به فن‌های تحسین شده TORX FAN 3.0 مجهز هستند تا پایداری، خنک‌سازی و نویز کم را به کاربران هدیه دهند. بجز این موارد بک پلیت با ساختاری فلز برس خورده به جذابیت، امنیت و خنک بودن کارت گرافیک کمک کرده است.

کارت گرافیک‌های سری AERO ITX

بعضی از مواقع کاربران به‌دلیل محدودیت فضا مجبور هستند از قطعات کوچکی استفاده کننده. معمولا با کوچک شدن ابعاد قطعات بخشی از کارایی آن‌ها از بین می‌رود اما MSI در سری AERO ITX سعی کرده است تا قدرت بالا را در فریم فکتور کوچک‌تر به بازار عرضه کند. کارت گرافیک RTX 3060 سری AERO ITX با قدرت بالا، دارای بدنه‌ای کوچک، یک فن قدرتمند و سیستم خنک‌کننده کارآمد است. هیت سینک و هیت پایپ ها در این مدل برای دفع بهتر حرارت کاملا بهینه طراحی شده‌اند تا پایداری را در این ابعاد کوچک حفظ کنند.

MSI Geforce Ventus کارت گرافیک های

MSI AFTERBURNER

MSI Afterburner شناخته شده ترین و پرکاربردترین نرم‌افزار اورکلاکینگ کارت گرافیک در جهان است. این نرم‌افزار به کاربران امکان کنترل کامل کارت گرافیک در زمان واقعی را می‌دهد. نرم‌افزار Afterburner به‌لطف بهنیه بودن با سخت‌افزار، یک تجربه رایگان و عالی را در بازی فراهم می‌کند.

MSI DRAGON CENTER

نرم‌افزار MSI DRAGON CENTER یک پلتفرم واحد برای ارائه تمام نرم افزارهای MSI است تا دسترسی کاربر به گزینه‌های مورد نظر را راحت‌تر کند. مدیریت سخت‌افزار با این نرم‌افزار حتی در نسخه‌های جدید آسان تر شده به طوری که تنها با فعال کردن حالت Gaming Mode می‌تواند قطعات مورد نیاز را برای تجربه بهتر بهینه‌سازی کند.

 

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده