نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۰

خرید گل از سایت گل بهار

گل زیبا است. دوست داریم به عزیزانمان گل هدیه دهیم. البته از گرفتن گل به‌عنوان هدیه هم بسیار لذت می‌بریم.

هر گل در هرنقطه از دنیا معنی خاصی دارد یا نماد حسی انسانی است. حس عشق، تنفر، صداقت یا دیگر حس ها. در این مقاله هم تنوع گل‌ها و هم معنی نماد‌ها را بیشتر خواهیم شناخت.

یکی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین گل‌ها در جهان، گل رز است.

 گل رز

گل رز که نام آن از واژه انگلیسی Rose گرفته شده است، یکی از زیباترین و پرطرفدارترین گل‌ها در میان تمام مردم جهان است که به‌نوعی نماد عشق و محبت نیز است. دسته گل رز محبوب‌ترین دسته گل در میان گل ها است. این گل در شرایط آب و هوایی مختلف پرورش یافته و از تنوع بسیار بالایی از نظر رنگ، تعداد گلبرگ‌ها، بو، خواص دارویی و غیره برخوردار است.

تنوع در نماد گل‌های رز

گل‌های رز تنوع زیادی از نظر رنگ و شکل ظاهری دارند. جالب است بدانید که این گل‌ها هر یک از نظر معنا و مفهوم نیز با هم متفاوت هستند. به‌عنوان مثال، استفاده از رز قرمز به معنای عشق و اشتیاق پایدار بوده و گل‌های صورتی نشان‌دهنده تحسین و قدردانی است. استفاده از گل‌های رز سفید نشان از پاکی و صداقت است. به همین دلیل است که گل رز در اکثر دسته گل‌های عروس استفاده می‌شود.

تفاوت زیاد در شکل گل رز

گل رز از متنوع‌ترین انواع گل در دنیا است و گونه‌های بسیار زیادی را با گلبرگ‌های کاملا متفاوت می‌توان مشاهده کرد. برخی از گل‌ها دارای گلبرگ‌های مخملی هستند که از بهترین نوع آن‌ها می‌توان به رزهای هلندی اشاره کرد و برخی گلبرگ‌های نازک و بازتر دارند. در نتیجه می‌توان باتوجه‌به مدل دسته گل مورد نظر از گونه‌های متنوع رز بهترین گزینه‌ها را انتخاب کرد. لازم است بدانید که علاوه‌بر تفاوت در شکل گلبرگ‌ها، می‌توان این گل‌ها را به‌صورت ساقه بلند و ساقه کوتاه در دسته گل استفاده کرد که هر یک زیبایی‌های خاص خودشان را دارند.

خرید آنلاین دسته گل رز قرمز

 تاج گل تسلیت

از دست دادن عزیز از تلخ ترین اتفاقات زندگی است و گریزی از آن نیست. اما راه‌هایی وجود دارد که می‌توان ازطریق آن احساسات واقعی خود را در مورد شخص متوفی بیان کنیم که یکی از این راه‌ها تقدیم گل است.

تاج‌های گل یکی از نمادها برای ابراز همدردی با خانواده افرادی است که عزیزی را از دست داده و عزادار هستند. شاید بتوان گفت اهدای تاج گل و ارسال برای عزاداران ساده‌ترین و محترمانه‌ترین نوع ابراز همدردی در شرایط کرونایی است..

هر گل در تاج گل تسلیت دارای نماد و مفهوم مشخصی است،. که در این مقاله به معنا و مفهوم و نماد گل‌های مختلف در تاج گل تسلیت می‌پردازیم. گل رز از قدیم نماد اشتیاق و عشق بوده اما می‌توان از گل رز در تاج گل تسلیت نیز استفاده کرد که هر رنگ آن معنا و مفهوم به‌خصوصی دارد.

مثلا گل رز قرمز نماد عشق و غم و اندوه است.

رز سفید مثل گل زنبق سفید نماد معصومیت و خلوص روح است.

  • گل سوسن در تاج گل تسلیت می‌تواند هدیه ای مناسب برای متوفی‌ای که بسیار با وقار و شخصیت بالایی داشته است، باشد .

این گل نماد ارزش‌های اخلاقی بالا، صداقت و قدرت است.

  • گل گلایول در تاج گل تسلیت به معنای به یاد کسی بودن است و نمادی از احساسات عمیق قلبی است.
  • گل زنبق در تاج گل تسلیت و به‌خصوص رنگ سفید آن از معروفترین گل‌های مراسم ختم است و به معنای خلوص روح و نماد معصومیت شخص متوفی است.
  • گل ارکیده در تاج گل تسلیت دارای مفاهیم عمیق برای کسانی است که عزیز از دست داده‌اند و اندوهگین هستند.

اگر در تاج گل تسلیت تان از گل ارکیده استفاده کردید نشان‌دهنده عشق ابدی شما برای شخص از دست رفته است. رنگ سفید و صورتی ارکیده نماد همدردی هستند و هردو رنگ مناسب مجلس ترحیم هستند.

  • گل داوودی در تاجگل تسلیت از محبوب‌ترین گل‌ها در تمام دنیا است، این گل برای کشورهای مختلف دارای معانی مختلف است ، مثلا در کشورهایی مثل ژاپن و کره نماد غم و اندوه و مرگ است.

تاج گل ترحیم خرید آنلاین

قیمت تاج گل ترحیم

مسئله مهمی که در خرید تاج گل برای مراسم‌های مختلف وجود دارد، قیمت آن است. در تعیین قیمت تاج گل ترحیم چند فاکتور مهم تأثیرگذار هستند و به همین خاطر نمی توان به‌طور مشخص نرخ ثابتی را برای آن‌ها اعلام کرد. از مهم‌ترین مواردی که در تعیین قیمت تاج گل نقش دارند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعداد گل

باتوجه‌به اندازه و ابعاد پایه و نوع آن تعداد گل هایی که در تاج های  گل  تسلیت مورد استفاده قرار ‌می‌گیرد کاملا متفاوت است.

علاوه براین، طرح و نحوه چیدمانی که برای گل‌ها در نظر گرفته می‌شود نیز در کم یا زیاد شدن تعداد آن‌ها اثر داشته و این کاملا طبیعی است که هرچه تعداد گل بیشتری در تاج به کار رود، قطعا قیمت تاج گل تسلیت بیشتر خواهد بود. لذا می‌توان برای خرید تاج ‌های گل ارزان تعداد گل‌های به کار رفته در آن‌ها را کمتر کرد.

نوع گل

همان‌طور که در ابتدای متن اشاره شد، تنوع گل در تاج ‌های گل‌های تسلیت بسیار زیاد است که علاوه‌بر شکل ظاهری، از نظر قیمت نیز با هم تفاوت زیادی دارند.

به‌عنوان مثال، گلایل که بیشترین کاربرد را در تاج و دسته گل‌های مراسم عزاداری دارد، از نظر قیمت نیز مقرون‌به‌صرفه است. در مقابل، گل‌های لیلیوم و رز کمی گران تر از سایر بوده و استفاده زیاد از آن‌ها باعث می‌شود تاج گل گران شود.

نوع تاج گل

با زیاد شدن تعداد طبقات تاج و اندازه و ارتفاع آن‌ها، نیاز به گل‌های بیشتری بوده و درنهایت منجر به افزایش قیمت تاج گل ترحیم می‌شود. به‌عنوان یک مقایسه کلی، قیمت تاج گل‌های سه طبقه که حدود سه متر ارتفاع دارند که نیاز به تعداد زیادی گل در آن‌ها است، از سایر گزینه‌ها بیشتر است.

علاوه براین، برای زیباتر شدن تاج‌های چند طبقه در اغلب مواقع تنوع گل را نیز افزایش می‌دهند و این می‌تواند از دیگر عوامل اثرگذار در قیمت باشد.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده