نویسنده: بخش تبلیغات
// سه شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۰

فروش فوق العاده سی پی و آفرهای بازی کالاف دیوتی موبایل در دیکاردو

در سایت دیکاردو از امکان پرداخت‌های درون برنامه ای انواع نرم‌افزارها و بازی‌های موبایلی اعم از خرید جم، سی پی، یوسی، اونت و آفرهای بازی‌های موبایلی در کمتر از چند دقیقه و پایین ترین قیمت‌های ممکن بهره‌مند شوید.

دیکاردو خدمات ویژه‌ای را ازطریق این رپورتاز برای شما دوستان گرامی در نظر گرفته و می‌توانید سی پی کالاف دیوتی موبایل را با پنج درصد تخفیف ویژه خریداری نمائید و این کد تخفیف را با دوستان خود به اشتراک گذاشته و امیدواریم که از بازی کردن لذت ببرید.

بازی ندای وظیفه نسخه موبایل Call of Duty Mobile

شرکت اکتیویژن Activision Publishing جدیدترین نسخه از بازی معروف و محبوب کالاف دیوتی موبایل را در سال ۲۰۱۹ روی پلتفرم‌های اندروید و آی او اس آیفون عرضه کرد که در کوتاه ترین زمان ممکن توانست گیمرهای زیادی را مجذوب این بتل رویال بی پایان کند و در راس فهرست بازی های بتل رویال از‌جمله پابجی، فورتنایت، فری فایر و ... قرار گیرد.

تنوع فوق‌العاده در بازی، انتخاب کارکترهای جذاب، اسلحه‌های هوشمند و فوق‌العاده مدرن و مپ‌های جذاب برای بازی در سبک‌های متفاوت بازی از جمله (بازی مولتی پلیر، بتل رویال، زامبی مود و چالش‌های روزانه) باعث جذابیت بیشتر هرچه بازی شده است.

روند بازی کالاف دیوتی موبایل براساس گذراندن فصل یا یک سیزن است که هر سیزن معمولا بین ۳۰ تا ۴۰ روز است و شرکت اکتیویژن به‌روزرسانی‌های خود را طبق هر سیزن یا فصل برای گیمرها عرضه می‌کند و هر فصل جذاب تر از فصل گذشته است و در هرفصل در بازی شما دارای یک سری امکانات بتل پس آن فصل هستید که با طی کردن تایرهای بازی یک سری عناوین از جمله (اسلحه، اسکین و ...) به‌طور رایگان برای شما فعال خواهد شد.

برای دریافت تمام امکانات و گزینه‌های بتل پس شما می‌توانید بتل پس را خریداری کنید و تمام امکانات پولی بتل پس نیز برای شما فعال خواهد شد. بتل پس در دو حالت بتل پس و بتل پس باندل (شامل بتل پس و یک باندل کامل) قابل خریداری است. جهت خرید این محصول با 5 درصد تخفیف ویژه کافی است روی لینک خرید بتل پس کالاف دیوتی موبایل کلیک کنید.

همچنین شما می‌توانید تمام امکانات موجود در بازی از جمله (اسلحه‌های هوشمند، باندل‌های روزانه، گردانه‌های شانس، اسکین‌های بازی و ...) را با استفاده از سی پی CP خریداری کنید و از بازی کردن لذت ببرید. شما همچنان می‌توانید جهت خرید CP کالاف دیوتی موبایل با تخفیف ویژه پنج درصدی روی لینک خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل کلیک کنید و محصول خریداری شده را در کمتر از چند دقیقه روی بازی خود تحویل بگیرید.

 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده