نویسنده: بخش تبلیغات
// سه شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۰

آسان جم، محبوب بازی‌‌های موبایلی و کامپیوتری

اگر از کاربران بازی های موبایل باشید بدون شک واژه پرداخت درون برنامه‌ای به گوشتان خورده است.

در برخی از بازی های محبوب خارجی پرداخت درون برنامه‌ای یا به اصطلاح جم تنها برای آن دسته از کاربرانی مناسب است که با استفاده از کارت‌های بین‌المللی می‌توانند خرید خود را انجام دهند اما برای کاربرانی که در ایران سکونت دارند و دسترسی به کارت‌های اعتباری ندارند این فراند چطور می‌تواند انجام شود؟ ما در این مقاله وب سایتی را به شما معرفی می‌کنیم که جم بازی‌های موبایلی و کامپیوتری را به‌صورت پک‌های چندتایی و با قیمت مناسب به فروش می‌رساند.

آسان جم، فروشگاه آنلاین خرید جم بازی‌های شما:

خب از آنجایی که خرید جم بازی‌ها، برای ما امکان‌پذیر نیست، می‌توانیم از سایت آسان جم به‌راحتی و در کم‌ترین زمان این خرید را انجام دهیم. در ادامه این مطلب خدماتی را که توسط این فروشگاه اینترنتی ارائه می‌شود خدمتتان عرض می‌کنیم.

اولین خدمت آسان جم به مشتریان، معتمد و مورد اعتماد بودن آن است:

شاید برایتان عجیب یا سخت باشد که از یک فروشگاه اینترنتی خرید کنید یا به آن‌ها اعتماد کنید؛ اما آسان جم فروشگاهی است که نماد اعتماد الکترونیک دارد و هر روز و هر ساعت در حال خدمت‌رسانی به مشتریان خود است.

مشتریان آسان جم بعد از اولین خریدشان از این سایت، به مشتریان ثابت و وفادار این مجموعه تبدیل می‌شوند؛ چرا که سایت آسان جم هم قابل اعتماد است و هم تمام تلاشش را برای پاسخگویی به همه نیازهای مشتریانش می‌کند.

در همه کسب و کارها، رضایت مشتری شرط اول موفقیت است؛ که سایت آسان جم شدیدا به آن پایبند و متعهد است. شما حتی پس از اینکه خریدتان را نهایی کردید هم می‌توانید از پشتیبانی همه روزه و بدون تعطیلی آسان جم استفاده کنید و کارمندان این مجموعه تمام و کمال پاسخگوی سوالات شما هستند و اگر در حین خرید یا بعد از آن به مشکلی برخورد کردید می‌توانید روی خدمات‌شان کاملا حساب باز کنید.

متنوع بودن بازی‌ها در آسان جم، یکی دیگر از خدمات به مشتریان است:

آسان جم با وجود اینکه جم تعداد زیادی بازی‌های پر طرفدار و جذاب را به فروش می‌رساند ولی بااین‌حال در حال اضافه کردن بازی‌های جدید به فهرست فروش خود است و در این زمینه از مشتریانش نیز کمک می‌گیرد؛ به این صورت که اگر جم بازی خاصی مد نظرداشتید ولی در فهرست آسان جم وجود نداشت، می‌توانید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید و درخواست اضافه کردن بازی مورد نظرتان را بدهید.

در حال حاضر بازی‌های سایت آسان جم عبارت‌اند از: کلش آو کلنز، کلش رویال، هی دی، فری فایر، فیفا موبایل، هاستل کستل، هوپلس لند، فورتنایت، کالاف دیوتی موبایل، بوم بیج، براول استارز، پابجی موبایل، کستل کراش و انتقام سلاطین یا Revenge of Sultans.

جم باکس بازی کلش اف کلنز

بازی کلش آف کلنز یکی از بهترین بازی‌هایی است که سایت آسان جم، پکیج جم‌های آن را به‌صورت آنلاین به فروش می‌رساند. کمتر کسی است که این بازی را نشناسد یا طرفدارش نباشد؛ به همین دلیل به اختصار درباره این بازی توضیح می‌دهیم.

کلش آف کلنز (Clash of Clans) – که در ایران به اختصار کلش نامیده می‌شود – از محبوب‌ترین بازی های سبک استراتژیک است که در سال ۲۰۱۳ توسط شرکت قدرتمند SUPERCELL به بازار عرضه شد. کلش آف کلنز بعد از گذشت هفت سال تا به امروز طرفداران خود را دارد. بازیکنان در کلش آف کلنز رئیس یک دهکده هستند. کلش آف کلنز قسمت های مختلفی دارد که بخش اصلی آن پیوستن شما به یک قبیله یا Clan و مبارزه با قبایل دیگر است.

یکی دیگر از بخش‌های بازی کلش آف کلنز به‌دست آوردن هدف های مشخص شده در بازی و کسب جوایز برای پیشرفت قبیله است. برای سرعت بخشیدن به آپدیت ساختمان‌های مختلف یا بالا بردن توانایی سربازان بازی می‌توانید از جم استفاده کنید.

از جم بازی‌هایی که در صف اضافه شدن به فهرست سایت هستند نیز می‌توان به: جم آذر Azar، جم وار ربات War Robots و جم جنگ ستارگان اشاره کرد.

پس بشتابید! بشتابید! اگر در حال بازی کردن game خاصی هستید و می‌خواهید بی‌دردسر و به‌راحتی جم آن را خریداری کنید، سریع‌تر در سایت آسان جم ثبت نام کنید و درخواست اضافه کردن جم بازی‌تان را اعلام کنید.

خرید سریع و آسان از آسان جم یکی از بهترین خدمات آن به مشتریان است:

قبل از به‌وجود آمدن سایت‌های فروشگاهی مانند آسان جم، خرید جم بازی‌ها با واسطه انجام می‌گرفت و به همین دلیل هم باید مبلغی بیشتر از قیمت واقعی جم پرداخت می‌کردید و هم اینکه دیرتر به‌دست‌تان می‌رسید.

فروشگاه آسان جم از سال ۱۳۹۳ شروع به کار کرده است و با تشکیل دادن گروهی از کارمندان حرفه‌ای در این مجموعه، سعی در راحت کردن کار مشتری برای انجام خریدهای درون برنامه‌ای دارد.

خرید از آسان جم یعنی خرید بدون واسطه و مستقیم؛یعنی هم مبلغی که برای جم بازی‌ها پرداخت می‌کنید، مناسب است (به‌دلیل خریدهای عمده‌ای که سایت آسان جم از سایت‌های خارجی انجام می‌دهد، قیمت جم‌ها برای مشتریانش حتی از قیمت جم برای کشورهای که تحت تحریم نیستند هم کم‌تر می‌شود؛ هم اینکه به‌طور معمول بین ۵ دقیقه تا ۵ ساعت کاری خریدتان انجام می‌شود و می‌توانید از جم‌هایتان استفاده کنید؛ البته اگر از نظر کاری ترافیک سنگینی وجود داشته باشد، ممکن است خرید شما بین ۲۴ تا نهایتا ۴۸ ساعت کاری طول بکشد؛ ولی بیشتر از ۴۸ ساعت نخواهد شد.

خدمت رسانی تلفنی و آنلاین

آسان جم همیشه برای خدمت‌رسانی به مشتریان آماده است:

مجموعه آسان جم و کارمندان آن، در روزهای کاری از ساعت ۹ صبح الی ۵ بعد از ظهر می‌توانید با شماره تلفنی که در وب سایت آسان جم وجود دارد، تماس بگیرید یا با پر کردن فرمی که در صفحه تماس با ما قرار داده‌اند، منتظر شوید تا کارشناسان مربوطه با شما تماس بگیرند.

هرگونه مشکل یا سوالی را که دارید می‌توانید به‌صورت تلفنی یا پر کردن فرم تماس با ما، با کارشناسان و کارمندان سایت آسان جم در میان بگذارید تا سریع‌تر به مشکل شما رسیدگی شود و به جواب سؤال خود برسید.

سخن آخر:

این مقاله معرفی وب‌سایتی تخصصی به نام آسان جم، برای خرید جم و سکه بازی‌های مختلف است. خرید جم بازی‌ها باید از سایت‌هایی که به‌صورت تخصصی روی این مورد کار می‌کنند انجام شود تا مشتری به‌راحتی به هدف خود، که خرید جم بازی است، برسد.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده