نویسنده: بخش تبلیغات
// یکشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۰

پلاترهای اپسون؛ کیفیت در ابعادی گسترده

صنعت چاپ را شاید بتوان جز معدود صنعت‌هایی دانست که در آن پیشرفت محسوسی در آن مشاهده کرد و نوآوری را در آن هر سالیانه مشاهده نمی‌شود.

«اپسون» (Epson) برندی نام‌آشنا در بازار ماشین‌های اداری و دستگاه‌های چاپ مدت‌ها است که در زمینه تولید دستگاه‌های پلاتر، پرینترهای فرمت بزرگ، فعالیت می‌کند و محصولاتی برتر در این میدان عرضه کرده است که از چاپ‌خانه‌های کوچک تا چاپ‌خانه‌های بزرگ و حتی کاربران خانگی می‌توانند از آن بهره برده و از کیفیت خروجی کار لذت ببرند.

اپسون در پلاترهای سری F از تکنولوژی‌های به‌روز بهره برده است که به کاربر امکان خلق ایده‌ها و خلاقیت‌های تصویری ذهنش را در ابعاد بزرگ می‌دهد؛ استفاده از مکانیسم پرینت قدرت‌مند و پرینت‌هد استثنایی و تکنولوژی‌های جوهر پیشرفته درکنار سیستم Dye-Sublimation نتیجه‌ای حرفه‌ای در خلق و ثبت تصاویر روی کاغذ دارد و لبخند رضایت را به ارمغان می‌آورند.

اپسون در این سری سعی کرده نیازهای هر گروه کاربران را پاسخ دهد و رنج دستگاه‌هایی از مواردی صنعتی و ۶۴ اینچی تا مواردی مناسب چاپ‌خانه‌های کوچک و دفاتر خانگی در سایز ۲۴ اینچ را روانه بازار کرده است. مدل‌های F9400 و F7200 را می‌توان دو مدل پرچم‌دار این سری دانست؛ این مدل‌ها با داشتن چاپ‌گری ۶۴ اینچی می‌توانند در سایزهای متنوع و بزرگ به چاپ بنرهای پر جزئیات گرافیکی بپردازند و دراین‌میان ۷۲۰ نازل پاشش برای هر رنگ گواه این موضوع هستند.

مدل دیگر این سری F6300 است که تا سایز ۴۴ اینچی به چاپ بنر می‌پردازد و استفاده از ۷۲۰ نازل برای پاشش هر رنگ به‌شکل جداگانه را در خود می‌بیند و تانک جوهری ۱۵۰۰ میلی‌لیتری در آن گنجانده شده است؛ آخرین مدل نیز F500‌ است که نسبت به دیگر مدل‌ها ابعادی در حد یک پرینتر معمولی دارد ولی می‌تواند تا سقف سایز ۲۴ اینچ و با ۸۰۰ نازل به فرایند چاپ شما زندگی ببخشد، اپسون در این مدل کوچک جثه نیز از فناوری‌های خاص سری F بهره برده است و درکنار آن‌ها سنسوری قرار داده است که در صورت مسدود شدن نازل‌ها و کثیفی هد پرینت کاربر را مطلع می‌کند تا آن را تمیز کند.

پرینتر اپسون مدل سور کالر f 7200

تمامی مدل‌های بالا با پرینت‌هد انحصاری اپسون به‌نام PrecisionCore TFP عرضه می‌شوند، این پرینت‌هد را می‌توان انقلابی در امر چاپ دانست که می‌تواند با استفاده از ۴۰ میلیون نقطهِ ثبت با سرعت و کیفیتی بالا به چاپ تصاویر بپردازد و خللی دراین‌میان و در کار خروجی صورت نگیرد. همچنین تمامی این پلاترها با جوهر UltraChrome DS به کار می‌پردازند و درخشش و نمایشی نزدیک به واقعیت را در انتها روی کاغذ رقم می‌زنند.

نرم‌افزار Epson Edge Print نیز در دستگاه‌ها تعبیه شده است تا بتوانید به‌محض راه‌اندازی آن شروع به‌چاپ کرده و درگیری خاصی برای انجام کارهایتان نداشته باشید. اپسون در پلاترهای سری F دغدغه‌های مصرف انرژی را نیز در نظر داشته است، کم‌مصرف بودن دستگاه به‌همراه نرم‌افزار Print & Save به شما کمک می‌کند هزینه‌هایتان را کنترل کنید و حواستان به مصرف جوهر و کاغذ باشد تا از این بابت نیز خیال‌تان از کیفیت و خروجی کار آسوده باشد.

پلاترهای اپسون در سری‌های مختلفی در بازارها عرضه می‌شوند که هر کدام قابلیت‌های خاص خود را دارند، از این بین سری F توسط شرکت آواژنگ و با گارانتی معتبر این شرکت در بازار کشور عرضه شده است و علاقه‌مندان می‌توانند ازطریق فروشگاه اینترنتی آواژنگ یا ازطریق نمایندگان معتبر این شرکت پلاترهای اپسون را تهیه کنند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده